Барса и Реал изпадат от Примера, ако се броят само испанците

09:44
Барса и Реал изпадат от Примера, ако се броят само испанците
Барселона и Реал Мадрид ще се борят за изпадане, ако се броят само головете, вкарани от испански футболисти. Това изчислиха от английски сайт, цитиран от "24 часа". Няма обаче учудени, че при това положение безапелационен лидер щеше да бъде Атлетик Клуб, който има традиция да пуска само баски в състава си и минимално да разчита на чужденци.

Ето и класирането, ако се брояха само испанските голове преди мачовете от уикенда:

1. "Атлетик" (Билбао) 14 10 3 38:14 52
2. "Ейбар"                   13 7 7 34:19 46
3. "Виляреал"              10 15 2 20:11 45
4. "Райо Валекано"      12 9 6 26:19 45
5. "Атлетико" (Мадрид) 9 16 2 11:3 43
6. "Бетис"                     11 8 8 16:16 41
7. "Ла Коруня"              9 13 5 25:20 40
8. "Реал Сосиедад"        9 11 7 22:16 38
9. "Валенсия"               9 11 7 22:18 38
10. "Лас Палмас"          8 13 6 16:14 37
11. "Хетафе"                8 9 10 19:21 33
12. "Севиля"                6 15 6 11:13 33
13. "Селта"                  6 13 8 20:22 31
14. "Хихон"                  6 13 8 15:21 31
15. "Еспаньол"             6 11 10 11:21 29
16. "Малага"                3 15 9 4:10 24
17. "Реал" (Мадрид)     4 12 11 6:16 24
18. "Леванте"              4 11 12 12:22 23
19. "Барселона"           2 15 10 4:16 21
20. "Гранада"               2 11 14 8:28 17

Не по-различно е положението и в английската Висша лига, но все пак там лидерът Лестър Сити просто щеше да е втори след Тотнъм Хотспър при голове само от англичани.

Ето и това класиране:

1. "Тотнъм"                       17 10 1 31:3 61
2. "Лестър"                       12 14 2 23:10 50
3. "Борнемут"                   12 12 4 26:14 48
4. "Уест Хям"                    10 15 3 14:9 45
5. "Манчестър Юнайтед"   9 14 5 13:6 41
6. "Кристъл Палас"            9 11 8 14:14 38
7. "Норич"                         9 10 9 12:21 37
8. "Евертън"                      8 12 7 13:11 36
9. "Ливърпул"                   7 14 6 16:10 6 35
10. "Уест Бромич"              5 19 4 11:11 34
11. "Уотфорд"                    5 18 5 8:7 33
12. "Манчестър Сити"        5 17 5 7:8 32
13. "Съндърланд"              8 8 12 15:17 32
14. "Арсенал"                    4 19 5 8:9 31
15. "Саутхямптън"            2 19 7 3:11 25
16. "Суонзи"                     1 20 7 2:10 23
17. "Нюкасъл"                  2 17 8 2:13 23
18. "Челси"                      1 19 8 2:9 22
19. "Астън Вила"              3 13 12 7:21 22
20. "Стоук Сити"                1  7 11 0:13 17

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Man7united
05.03.2016 20:28

Да голямо първенство е испанското.. в момента си пуснах най-тъпия мач на света Виляреал срещу Лас Палмас дори стадиона не е пълен.. феновете са тихи като котенца, а мача няма да го коментирам изнежен и муден. Стига сте ми сравнявали по ШЛ, Барса щели да бият Сити и т.н. Става дума тук за атмосфера и страст. Във Вл ми кажете един празен стадион освен Етихад, разбира се и си връщам думите назад. В Англия всеки мач е на живот и смърт. А в Испания всяка година си знаем как ще завърщи накрая. Всички знаем, кое е най-доброто първенство и то е ВЛ.

ivo_459
05.03.2016 17:39

До коментар [@comment 1879560] от [@user ComsteR]:

Кажи ти,на кой е резерва,Джесито?

ComsteR
05.03.2016 15:04

Иско беше недоволен според Таймс,Сън и другите преси.
Значи за тези минути ,които е получил трябва да е повече от твърд титуляр.

ComsteR
05.03.2016 14:54

Твърди титуляри са Де Хея, Смолинг,Блинд и Дармиан може би, не зная може да имаме различни виждания за твърд титуляр.

Matteo_Poker
05.03.2016 14:16

Тъй като тази ще е най-активна до дербито между Тотнъм и Арсенал да питам само аз ли мога до 25 единични прогнози да пусна на ден ?

wengerout
05.03.2016 13:54

Момци, аз ще пиша за последно, че ей сега има мачове от три и трябва да ходя на работа, че сме и домакини...
Та - по въпроса с чужденците.Аз не спорех за това, защото в Англия има много чужденци и ако тръгна да споря, че няма, ще изглеждам смешно.Все едно да казвам, че небето е червено.Червено е само при залез и то не винаги.
Моите аргументи бяха в полза на това, че не можеш да кажеш, че Примера е по-силно първенство.Първо, защото няма точен критерий, по който се съди.Критериите са много.
Отново не мога да споря за класата на Барса и Реал, тя е видима и видимо са над английските грандове в момента.
И последно пак за чужденците и англичаните- аз лично предпочитам чужденци в Арсенал, защото нашите англичаните са пълни дървета и няма нито един с принос за отбора.Уолкът е трагичен и 10 години го чакаме да направи нещо съществено, а то няма нищо.Рамзи(британец) има един силен сезон и в момента е ниво Норич.Чамбо има наченки, но като нищо ще свърши като Уолкът- вечната надежда.Гибс не е нищо особено, добър играч е, според мен става за резерва.Уилшър според мен е класа, но контузиите го съсипват и аз бих му дал последен шанс.Ако пак се контузи за повече от 3 месеца, го продавам.За жалост обаче Венгер е безкрайно толерантен и един Диаби го влачихме сумати и години...
Други англичани в нашия отбор са Чеймбърс, който за мен не е нищо особено и Уелбек, който също не мисля,че е супер класа.И двамата бих ги оставил за резерва, защото все пак си имат качества.
За други в момента не се сещам, а и времето ме напира.
Лек ви ден на всички *smile*

Amateur1878
05.03.2016 13:20

Wengerout се пробва да ви обясни нещата, та дори и от личен опит, вие пак задавате някакви странни въпроси. И аз мога да потвърдя за отношението на англичаните към националният им отбор. И аз контактувам с немалко такива.

А особено с фенската база като сравнение между двете първенства пък е точно в десятката.

И нека и аз да добавя: играч от Астън Вила или Нюкасъл може без никакъв проблем да отиде и да играе в топ-отбор, докато такъв от Леванте или Хетафе освен за някаква брутална резерва в някой топ-отбор, не знам дали за друго би станал!

И нека не забравяме нещо друго. Хайде, Реал купиха вече изграденият Роналдо от друг топ-отбор за космическа сума. Но как го виждате някой отбор да плати 100млн. евро за играч, който се е подвизавал в отбор, който се лута между местата 5-то и 7-мо? За Бейл и Тотнъм говоря. Или пък тогавашните големи пари за Модрич пак от същият отбор? Как го виждате това нещо да стане с играч от, да кажем, Севиля или Селта? Ще стане, ама друг път.

Така че, колкото и да не ви харесва, и в Испания се използват яката чужденци. Ама ЯКАТА! Някъде си там в по-малките отбори може да има малко повече испанци, но причините са ясни: никой чужденец не иска да ходи в тях понеже е тотално безперспективно да си в испански отбор (с изключение на Барса, Реал и в някаква степен Атлетико). Заради това има много испанци, не заради друго.

Amateur1878
05.03.2016 15:52

Гледам статистиката в Transfermarkt. Винаги гледам от там. А там пише: 1320 мин. в Примера, 329 мин. в ШЛ, общо: 1649 мин. Къде ги видя тези 1700 само в Примера - не знам *smile* Може би поредното объркване и пишеш колко минути е записал във всички турнири!?

ComsteR
05.03.2016 15:48

На Рамос статистика не знам, къде си я гледал. Но въпреки, че има пропуснати около 5 мача, има 1700 минути в Ла лига което мисля, че е двойно над Джесито.

Daley_Blind
05.03.2016 15:31

Хах, намерил си с кой да спориш..*lol**lol* Все едно говориш на стената.*lol*

ComsteR
05.03.2016 15:30

Сега погледнах статистиката на Линдгард, за Вл има 941 минути в 15 мача, общо за вас през този сезон е играл около 1900 минути, което пак казвам не е много, поради простата причина, че играете в Фа къп,Къмюнити шийлд,Шл и Лига европа.

Amateur1878
05.03.2016 15:29

Да де, ама ти си написал, че има 1900 в Ла Лига и 600 в ШЛ. Виж си мнението под номер 17 и защо реагирах. 1900 минути има Рууни. Общо 2700 във всички турнири. Но... ако това е представата ти за титуляр, то значи 90% от играчите трябва да са резерви *smile* Та, последно, Иско резерва ли е или не с неговите 1400 минути? За да знам с какъв статут са и Рамос и Карвахал, които имат по-малко от него. И следователно, значи границата между "титуляр" и "резерва" е 2-3 мача. Чудесно *smile*

ComsteR
05.03.2016 15:24

Въпреки, че Келнера ползваше Данило вместо Карвахал, Карвахашл към момента има 1700 минути общо, като добавим и това, че беше контузен повече от месец, да титуляр си е.

ComsteR
05.03.2016 15:21

Иско има точно 1360 минути в Ла лига.1359Ла лига 569Шампионска лига 90 Купа на Краля, илк точно 2018 минути.

Amateur1878
05.03.2016 15:10

Аз говоря само за ВЛ, приятел. Но като цяло е така - че не играеше от началото на сезона. Но вече се утвърди именно като чист титуляр. Казваш, Рамос и Карвахал записвали по-често участия!? ОК, няма проблеми. Например, Рамос има 1300 минути, което е с 4 мача повече. Карвахал пък има 1100 минути - с около два мача повече от Лингард. Иско има 1300 минути и той в Примера (не знам къде ги видя тези 1900!?!?). Цифрите са закръглени. Следователно, значи и те са резерви, така ли? Или може би смяташ, че 2-3 мача повече е границата от това да си титуляр и резерва? Хм, не мисля. Тогава по същата логика, Рамос, Карвахал и Иско са резерви *smile*

ComsteR
05.03.2016 14:51

940 минути са много? това са 10 мача като титуляр и това е много? Значи Иско за който се спекулираше, че е недоволен от минутите които получава а те са 600 в Шл и 1900 в Ла лига. Не мисли, че тук се заяждам, но при изиграни от вас над 30 мача, до момента, няма как да кажеш, че е твърд титуляр.

Amateur1878
05.03.2016 14:05

Ами Лингард си е титуляр, приятел. Както и да го погледнеш. Играч с 940 мин. минути няма как да не го определиш като титуляр, нали така!? Да кажеш нещо за Бортуик-Джаксън, че не е титуляр - добре. Съгласявам се. Но и не съм го и броил него в тази категория. Както и МакНеър. Но Лингард си е титулярче. Както казах - кофтито е, че имаме доста контузени. Прав си и за остаряващите Рууни и Йънг. Но съм убеден, че ще се намерят британски заместници. Може би от школата, но ще видим. Или поне ми се иска. Определено не ми харесва тази тенденция, която се забелзва в любимият ми отбор (да се купуват яката чужденци), но все още използваме и то доста британци.

ComsteR
05.03.2016 13:57

Е стига бе хахахахах, Как може да ми сложиш Линдгард титуляр? Като ЛВГ залага на него от този сезон през октомври, да може да си е спечелил мястото, но това мядто беше на чужденец. Смолинг е може би човека който използвате най-много през този сезон, Карик е измъчван от контузии, Руни остарява бързо, делфина Йънг си е просто за квотата при вас. Рамос,Иско,Карвахал имат над 2500 минути през този сезон, тези които играят по-рядко са Хесе,Васкес,Касия,Начо,Майорал и Арбелоа. А за това кой ще види първият отбор не си прав, Вайехо е капитан на юношите на Испания, и невероятен талант водещ се новият Рамос.

Amateur1878
05.03.2016 13:49

Изобщо не е спора това, но както и да е. Ще ти дам извадка от предното ми мнение: "Ние пак си използваме британци: Шоу, Джоунс, Смолинг, Карик, Йънг, Рууни, Лингард. За съжаление, трима от тях са контузени, но са ни титуляри като са здрави. Резервите им са чужденци, факт. Макар че сега като гледам как се представя Бортуик-Джаксън, то Рохо май няма да има бъдеще при нас." Край на цитата. (хубаво би било ако Уинър направят възможност за цитати). Хайде, няма да броя Рашфорд понеже има само три мача за нас. И въпросните играчи горе нямат по 2-3 мача за Юнайтед, а са именно твърди титуляри. Не са играчи, които влизат по 10-15мин. на мач колкото да забавят времето.

ComsteR
05.03.2016 13:38

С кое ще падна по-гръб? Наистина не ми стана ясно. Спорът е за това колко Испанци има Реал и колко Англичани има Юнайтед в титулярните си 11. От целият спор, стана ясно, че моят отбор използва повече местни играчи.

Amateur1878
05.03.2016 13:32

Марадона е играл в Наполи! Че и в Севиля - ухааа! И? Какво се пробваш да ми кажеш с това? Но аз си признавам: не знаех, че Кройф е играл в Леванто. Но и проверих сега и виждам причината защо не го знам това. Записал е 10 участия (не знам колко цели мача) и след това бегом към Аякс. Та, сериозно ли ми го даваш точно това за пример? *lol**lol**lol* Поне един сезон да беше направил, ама то... И това не е. Аз ти говоря за съвременен футбол, ти ми говориш за времена, в които още не си бил роден сигурно. Само и само да не паднеш по гръб. Не е хубаво така! Трябва да приемете и малко критика, а това дори не е критика, а чисто и единствено факт. В Примера се купуват яко чужденци и, колкото и да не ви харесва, ВЛ не е единствената. Това е! Друг е въпросът кога ще го прогледнете *smile*

ComsteR
05.03.2016 13:24

Интересно ми е, като сте толкова учени с Венгер, не знаеш ли, че в Леванте е играл Кройф?

Amateur1878
05.03.2016 12:46

До коментар [@comment 1879336] от [@user IvailoGeorgiev]:

Само се запитай защо двата гранда в Испания пазаруват всичко друго, но не и испанци! От колко време Реал или Барса не са били свързвани с някой испански играч, а постоянно с хървати, холандци, белгийци, французи, германци, португалци, латиноси, та дори и англичанин се мъдри из слуховете (за Стоунс говоря). Наред със сравнително скорошният рекорден за света трансфер на британско "дърво".

Докато в английските отбори си с случват доста вътрешни трансфери на английски играчи. Така или иначе и на чужденци. Ще дам за пример отборът, на който симпатизирам: Ман Юнайтед. Джоунс, Смолинг, Шоу, Йънг, Рууни, Рио, Карик сме ги купили от английски отбори. Как го виждаш това да го направят, например, Барселона или Реал? Да вземат толкова много испански играчи за около 10 години?

Така или иначе, идеята на коментара ми преди беше коренно различна. Не да сравнявам кой е по-по-най, а именно, че дори и неуморната машина за бълване на мега-таланти Испания се използват яката чужденци и тези чужденци са звездите на първенството, а не е само в Англия това.

Amateur1878
05.03.2016 18:22

При вас не е толкова работата, факт е. Или поне, преди не беше. Но сега, приятелю, и при вас чужденците са сериозно застъпили.

IvailoGeorgiev
05.03.2016 16:42

Така е. Мисълта ми бе, че наред с чужденците имаме и много испанци, което не са само картотекирани за бройка.*smile**smile*

IvailoIlkov
05.03.2016 14:12

Ами той при требъла е бил на 4 годинки ти какво искаш да знае

Amateur1878
05.03.2016 13:55

Е ти сериозно ли попита това нещо!? Имената Скоулс, Кийн, Бекъм, Бът, Гари Невил, Фил Невил, Анди Коул, Райън Гигс, Денис Ъруин, Дейвид Мей, Теди Шерингам говорят ли ти нещо!? Аз ги бройкам около 11 играча!? От тези 11, 7 са от школата. Та, тези въпросните спечелиха требъл - Висша лига, ФА Къп, Шампионска лига. Не е зле или?

Spanish_fan95
05.03.2016 13:47

Пропусна Бускетс и Педро от състава на Пеп. Ами и сега Барса също има доста юноши и доста испанци в титулярния си състав.С точност-6 юноши и 5 испанци в единайсеторката им (ако прибавим и Алеиш Видал,който откакто изтече наказанието на Барса играе доста,независимо като титуляр или като резерва).Мисълта ми е,че кога ще видим английски отбор с 5 испанци/6 юноши в ТИТУЛЯРНИЯ си състав???

Amateur1878
05.03.2016 13:37

Е, приятел. Целта не е да се обиждаме и нагрубяваме, а да водим дискусия и да си изкажем гледните точки. ОК, сега виждам, че си фен на Барса. Барса може да се каже, че направо си използват испанци, но... И там е на кантар. Школата е едно, испанеца е друго. Понеже и ние използваме Варела и Янузай, но те не са англичани. Но е факт, че по едно време използвахте много испанци. Говоря по времето на Пеп. Валдес, Пуйол, Пике, Шави, Иниеста, Вия. Може и да пропускам някого. Но пак казвам - изобщо целта ми не е била да сравнявам, да хейтвам, да изопачавам или каквото и да е. Само и единствено отбелязвам фактът, който доскоро доста фенове на Барса и Реал отричаха: испанските отбори разчитат на чужденци и то не по-малко от английските. Това е! *smile*

IvailoGeorgiev
05.03.2016 13:26

Не споменавам, че само англичаните закупуват чужденци - напротив, но ако видиш поне нашия състав имаме не малко на брой испанци, чиято роля не е баш без значение. Да, ние купуваме испанци от други испански отбори , но за сметка на това школата работи повече от добре. Гледайки обаче вътрешните трансфери в последните години купихме Ракитич, Арда и Видал. Пак казвам не наблягаме на испански трансфери от местни отбори за сметка на школата. Не отричам, че все пак имаме и доста чужденци в състава си също. Ок вие купихте Шнайдерлин, Марсиал, Дармиан, Швайни, но все пак имате доста британци в състава си, Погледни обаче отбори като Челси, Сити, Арсенал, където 1 от англичаните е постоянно в лазарета. Навсякъде е така приятел. Отказвам да коментирам обаче Реал, защото хем не съм запознат толкова с входящите им трансфери, хем защото не искам да споря с някой фен на мадридчани. Кефиш ме обаче, че защитаваш тезите си без много да обиждаш или нагрубяваш. Евала*smile*

Amateur1878
05.03.2016 13:23

Абе аз откакто се помня, точно Реал все за бъдещето мислят и заради това трошат всяко лято мега-парите за много играчи. Понеже мислят за бъдещето. И съм напълно убеден, че въпросните изброени от теб млади момчета няма и да помиришат терен. Виж, съвсем възможно е да купите Азар за 100млн. или Стоунс за 60 млн.

ComsteR
05.03.2016 12:54

Ей, много дразниш заклевам се, гледай си гнусните англичани и не давай грешни коментари на хората. Реал мисли за бъдещето от доста време, затова закупиха Асенсио,Вайехо,Йодегард(знам че не е Испанец). Пак ти казвам, Реал играе средно с 5 Испанци на мач. Интересно ми е, вие с колко Англичани играете в титулярният състав. Защото аз не ги виждам. Де Хея,Дармиан,Блинд,Смолинг,Рохо,Шнайдерлин,Ерера,Мата,Швайнщайгер,Марсиал и Руни, та какво се получава? 2-ма Англичани в титулярният.

chiki11
05.03.2016 12:45

Гледайте българското първенство. Ще ви дам аз едни англичани и испанци

Spanish_fan95
05.03.2016 12:40

Ми,ако ги нямаше Суарес и Неймар,триото на Барса щеше да е Меси,Педро и Тейо и пак щяха да бележат толкова (или айде почти толкова),защото Неймар е слаб реализатор и доста от положенията,които пропусна през миналия и този сезон щяха да бъдат вкарани от един Педро.Същото се отнася и за Суарес,който нерядко пропуска,и то на пръв поглед чисти положения.Друг е въпроса,че цялостното влияние на Суарес и Неймар е в пъти по-голямо от това,което биха предложили Педро и Тейо-движение без топка,финтове,физика,единоборства,фантазия и пр.,но специално по реализаторски умения Тейо-Педро въобще не отстъпват на Суарес-Неймар,най-малкото защото Неймар има навика да се лигави пред гола и да пропуска чисти ситуации заради наивността си.

night_wolf1984
05.03.2016 12:30

защо няма англичани във Примера....? Ми защото са рендета и дърводелци...нищо не става от тях *smile*

ComsteR
05.03.2016 12:30

Венгере и ти не си наред.
Защо, при положение че ви е толкова силна лигата и играчите, купихте два играча един от Барса и един от Реал, Защо?
Валенсия,Билбао,Сосиедат,Селта,Севиля,Виляреал все големи отбори, не Суонзи да те прасне.

Man_Red
06.03.2016 18:11

до 2007-ма(мисля) даваха френското, испанското и английското по диемите

ComsteR
05.03.2016 13:49

Испанското го гледам от 2002 през сателит,Канал+, Вайесат и други имаше, в момента го гледам през Бейнспортс.

MaLkO_LuD94
05.03.2016 13:35

Даваха го точно по диема и диема 2 когато още Марто Петров и Торес бяха в Атлетико прав е пича *thumb_up*

ComsteR
05.03.2016 13:35

Реално гледам футбол от 2002, и за това питам, ако става въпрос за усраният от Дирмаджиите сезон 2005/2006 разбирам.

IvailoGeorgiev
05.03.2016 13:33

Да, даваха испанско по телевизията и мисля, че последният сезон бе 07-08. Не съм 100 на 100 сигурен кога спряха да го дават, но знам, че го даваха.

wengerout
05.03.2016 13:29

На 90 процента съм сигурен, че даваха испански футбол по телевизията, не съм напълно убеден дали беше Диема.Но пак казвам 90 процента го даваха по Диема. Този спор започва да изглежда смешен. Аз ви говоря реални неща, които дори не са пристрастни, защото признах, че няма супер класа английски футболисти, а вие ми се хващате за най-малката думичка.Кога давали испанското по Диема, Кройф бил в Леванте, преди 38 години Леванте победили Евертън в приятелска среща и всякакви подобни глупости. Ако ще пишем такива тъпотии аз спирам, ако ще ми дадете нормални доводи и аргументи, тогава мога и аз да отговоря.

Amateur1878
05.03.2016 13:27

Мисля, че даваха Примера по Диема някъде 2005-2006г. или там някъде. Но определено даваха Примера. Имаше преди някакви проблеми с ТВ правата, но вече не помня. Беше преди доста време. Наистина не знам на колко години си и от колко време гледаш футбол, но явно е след тези години.

ComsteR
05.03.2016 13:21

Комерсиалност е думата, не богатство и фенове, виждаш че правата им са за над милиард, какво очакваш? То и в Китай Норич е познат, защото там се гледат мачове в 3 през ноща.

ComsteR
05.03.2016 13:18

Интересно ми е, кога са давали Испанското по Диема? Италия е ясно, за нея знам.

wengerout
05.03.2016 13:17

Не знам на колко години си, но преди даваха испанското по диемите и то много често. Да не говорим, че по него време, ако не и по-рано италианското беше много модерно и предавано в България. Дадох за пример България, защото сме българи.А вие се захващате за най-малката думичка.Схващаш ми мисълта.Същото мога да те питам и за Малайзия например.От сега обаче знам какво ще ми кажеш - На КПР(мисля може и да бъркам) собственика е малайзиец, нормално е там да знаят английските отбори повече...

ComsteR
05.03.2016 13:12

Нормално е в България, да са по-познати, дори Нотингам е по-известен тук и от Севиля. Все пак не дават Висшата лига в Бг от вчера нали? Испанското го дават от скоро по тв+филм+ и другите. Висшата лига я дават в Бг от 17-8 години.

wengerout
05.03.2016 13:08

Проблемът с националния им не ме интересува, аз не съм англичанин и не ги подкрепям ама грам.За мен повечето им футболисти са надценени дърва. Цената им се определя от правилото за home-grown играчи и от това, че в тях са инвестирани много пари, което автоматично им вдига цената няколко пъти. Можеш да намериш един 19 годишен латинос за 2,3 милиона, който след това, ако всичко се развие идеално можеш да продадеш за 100 милиона.Един англичанин ще го вземеш за 35/40 и ще го продадеш после на отбори като Стоук за 10. Това обаче няма нищо общо със самата лига.

wengerout
05.03.2016 13:06

Добре, ще го направя по друг начин. Астън Вила и Нюкасъл са много по-способни,богати,подкрепяни и известни отбори от Леванте. В България има не малко фенове на Вила и Нюкасъл, а колко са на Леванте? Мога да ти сравня и Евертън със Селта и Валенсия. Резултатите ще са същите. Просто не знам кой отбор е на дъното в Испания, за това дадох случаен пример. Грешката е моя.

ComsteR
05.03.2016 13:04

Проблемът с националният отбор им е, че очакванията им са ниски, качеството е средно, а имат много играчи. На всяка една позиция имат по 5-6 играча, и просто титулярен отбор нямат.

Spanish_fan95
05.03.2016 13:02

Пич,защо сравняваш Евертън с последния в класирането в Испания?Защо не ги сравниш примерно със Севиля,Валенсия,Атлетик Билбао или Селта дори.

wengerout
05.03.2016 12:56

ЗА ПОСЛЕДНО! На твоя въпрос отговорът е прост- защото Барса и Реал имат по-добри футболисти от Арсенал, ще имат и винаги са имали.Това обаче не прави самата лига по-силна. Второ - за тези, които твърдят, че англичаните много си вярвали. Искам да ви попитам един въпрос - говорили ли сте с англичани за техния национален отбор???Не може да твърдите нещо, което ей така виси във въздуха.Аз съм и мога да кажа, че те постоянно се майтапят с отбора си.Например сега с тези 10 победи ли колко бяха в групите, мога да ти цитирам почти дословно - "Направихме най-силната серия в групите,която някой отбор може да направи, но какво от това,всеки знае, че няма да минем групите, защото сме shite". Това го казва англичанин. Занимавам се с футбол тук и от личен опит мога да ти кажа, че нещата, които казват за ВЛ са почти същите. ВЛ е най-интересното и богатото първенство в света, може би не най-доброто като класа в момента. Възхищават се на Бундеслигата и често я дават за пример,като се говори за цени и за ролята на феновете в управлението на отборите. И последно - ФА в Англия НЕ управлява ВЛ. Това е и причина може би за слабия национален отбор, който аз НИКОГА не съм подкрепял и винаги съм викал против тях, да се знае. Ако не единствената и главната, то е една от причините. ФА следи за всяка лига под Висшата, тоест Чемпиъншип, Лига 1, Лига 2 и grassroots футбола след това. ВЛ по принцип се води като екстра лига в Англия, която е създадена през 92, за да може големите да не делят парите си с малките( парите от тв права).И футболната асоцияция няма сила над тази лига.Все едно сега в Испания да се създаде една лига над Примиера, която да играят най-големите отбори.Сравнението може би не е уместно, защото в Испания тази лига ще има 5/6 отбора. Та, на въпросите ти отново защо - пак ще ти кажа Барса и Реал са предпочитани дестинации не само за испанците, а и за всеки, който играе футбол.И аз бих искал да играя там, въпреки че съм фен на Арсенал.Това са марки, големи отбори, нещо повече от отбори дори. Като прибавиш ПСЖ(заради парите),Байерн, които също са си марка, това са отборите, които са наистина топ и няма значение какъв си, това за теб е цел.Веднага след това целта е висшата лига, парите, пълните стадиони и огромната слава, която ще получиш дори в Лестър или Евертън. Защото те уверявам, че играчите на Евертън (примерно) са десет пъти по-известни в някой далечни точки, отколкото тези на Леванте(примерно). Това е. За да не продължиш да спориш, пак ще ти го повторя за последно - Барса и Реал са друга бира, не ми ги намесвай тях.Точка по въпроса.

Kalinho
05.03.2016 12:25

е добре примерно даден отбор играе с вратар, 4-ри защитника и 2 деф. халфа - 7 титуляра примерно испанци нормално да не бележат те. А и самия факт, че Испания диктува модата в клубния и световния футбол в момента говори, че са на прав път.

sviliev
05.03.2016 12:18

Да си пусне човек Челси - Барселона и ще види на терена не повече от петима местни играчи, същото би било и при мач между Сити и Реал. Вече не е толкова важно качеството на школите в отделните страни, водещо място заемат парите.

pesholudiq
05.03.2016 13:26

То ние друг англичанин освен Тери нямаме *lol*

sviliev
05.03.2016 12:13

Определено в последните 20 г. водещите отбори в Европа са залети от чужденци. Дори тим като Байерн, който винаги е бил пример за отбор, разчитащ основно на германци, се напълни с чуждестранни футболисти. Допреди 2 години в титулярния състав на Байерн играеха Нойер, Лаам, Кроос, Швайнщайгер, Гьотце, Мюлер, сега половината от тях ги няма. А това, което се случва в Сити и Челси - да има по 1-2 англичани, не е нормално. Би било хубаво да има накакви ограничения относно бройката чужденци, както беше навремето, но предполагам, че от ЕК ще скочат веднага.

wengerout
05.03.2016 11:59

Аз не съм фен на ВЛ, но и мен ме дразнят такива хейтърски коментари, за които говори аматьорчето.
А и трябва да призная, той си ви уби тука *beer*
Забрави само да кажеш,че англичаните бягат в Испания,за да играят пред публика, равна на броя на хората в лига 1.
Особено гостуващите фенове в Испания са по-малко от тези на Лудогорец като играят в София.
Това се мъчих и аз да обяснявам преди седмица.
Естествено номер едно дестинации са Реал и Барса, ако не си там, Атлетико е приемливо може би.Ако не бягай към Англия.
А тука един се опитваше да ми обясни, че по-добре било в Хетафе и Еспаньол *beer*
Аз не знам някой, искан от английски отбор, който няма да играе в Барса или Реал, да е казал, че иска да играе в Хетафе и никога няма да отиде в Евертън примерно или Спърс.*beer*

Amateur1878
05.03.2016 12:13

Прав си, а пък да играят пред "многобройната" публика пък да не говорим. А иначе този, който ти е говорил, че в Хетафе и Еспаньол било по-добре... Ето към такъв тип фенове ми беше насочен първият коментар със сарказма. Така че това е, да. В Примера е добре да си в Барса и Реал, но пък те си пазаруват предимно латиноси за по 100млн. евро. Така че там англичанин няма как да вирее. Дори и в Атлетико не мисля, че е добре понеже те пък постоянно си продават добрите играчи, за да закърпят финансовото си положение. Тази година ще е Гризман. Лятото беше Арда. Преди това Коща. Преди това Кун, Торес, Де Хеа, Коща, Фалкао. Така че и там отиваш на вечно лутане някъде малко над посредствеността и радостта на сезона ти е да набъхтиш Реал Мадрид, които, така или иначе, ще завършат преди теб. Представям си само какво би се случило на трансферен пазар. Лампард получава по 200 000 паунда на седмица в Челси и Атлетико му предлагат умопомрачителните за тях 100 000 паунда на месец. Хммм, труден избор пред Лампард ще да е! *smile*

Amateur1878
05.03.2016 11:21

До коментар [@comment 1879309] от [@user tonisport]:

Е добре де, англичаните къде да ходят в Примера? В Хетафе ли? Или във Валенсия? Където не знаят дали ще си получат заплатата следващият месец понеже повечето отбора са мега-зле финансово и трябва да продават ключовите си играчи на всяка цена, за да оцелеят? Да се самоосъдят на вечна посредственост и точно нулев шанс за титла? И да се напъват срещу украински, германски, швейцарски, шведски и датски "грандове" за ЛЕ, което им се явява единственият шанс за някакъв трофей? Заради това ли да ходят в Примера?

Или да си стоят в Англия, да получават добра заплата, отборите им да са финансово стабилни, да имат шанс да спечелят титла, да имат шанс да спечелят купата на страната, да имат шанс да играят и в ШЛ, публиката да ги обожава?

Хм, труден избор, а? Но се замисли защо испанците бягат толкова много от Примера. Понеже ако всичко й беше като хората, нямаше да искат. А те отиват в мъгливата и дъждовна Англия. Замисли се защо!

lazera0
05.03.2016 14:41

Сигурно не го осъзнаваш, но много точно си го написал класата на английските играчи е да играят в Хетафе макс. във Валенсия да не говорим някой да отиде в Барса, Реал или Атлетико

wengerout
05.03.2016 13:46

Причината за липсата на английски треньори и играчи в Испания според теб е това, че са слаби. Аз мога да ти кажа друга причина- самото първенство е слабо и непривлекателно за тях.Ако не играеш в Реал и Барса, какъв е смисъла? Все едно да питаш защо в България няма англичани, а в Англия имаше един бъгарски голмайстор? Не мислиш ли, че всичко има две гледни точки и ти също изкривяваш нещата както ти е удобно. Испанци в Англия има много и заради парите, и защото е много по-интересно и добро първенство. Аз по-надолу съм писал, но вие отказвате да приемете истината и се хващате за глупости. По-добре били подготвени тактически испанските отбори. Искам да те питам това как го разбра? Имаш ли база за сравнение между Леванте и Евертън?Кога са играли един срещу друг?Ти гледал ли си?Това са отново приказки във въздуха.С тази логика аз мога да кажа, че ако тези два отбора играят, Евертън ще победят с 45 на 0, по гол на всеки две минути.Върви доказвай, че е невъзможно. Да не почна да говоря като гледам клипове на Роналдо и Меси с голове и трикове, колко нелепи изглеждат защитите на противниците и как много често при центрирания нападателите са сами, въпреки че в наказтелното има поне 3 защитници, които обаче стоят съвсем хаотично разпръснати.

Amateur1878
05.03.2016 13:45

Ти пак за някакви фантазии пишеш. Абе момче, недей! Не ти се отдава. Ние пак си използваме британци: Шоу, Джоунс, Смолинг, Карик, Йънг, Рууни, Лингард. За съжаление, трима от тях са контузени, но са ни титуляри като са здрави. Резервите им са чужденци, факт. Макар че сега като гледам как се представя Бортуик-Джаксън, то Рохо май няма да има бъдеще при нас. А колкото до Леванте и Меванте вече сме го написали 100 пъти защо са толкова много испанците - ПОНЕЖЕ НИКОЙ ДРУГ НЕ ИСКА ТАМ! *lol**lol**lol* Все едно да се гордеем с това, че в Светкавица има много българи и никога не залагат на чужденци *smile* Разбираш ли - едно е да ИСКАШ, друго е да МОЖЕШ! Е, отборите в Испания от 8-мо място надолу НЕ МОГАТ да си позволят чужднци. Биха искали, убеден съм, но... не могат! Нито с пари могат да ги прикоткат, нито с атмосфера, нито с перспектива. Заради това и ще си кесят с испанци в съставите.


05.03.2016 13:37

Пак си изложил едностранчиво нещата, както ти е изгодно. Реал и барса е ясно че предпочитат да взимат готови звезди защото имат пари и търсят успеха веднага, ама я виж стартовите състави на хихон, Леванте, Лас Палмас, Селта, Сосиедад, Билбао, където са 90% испанци и ги сравни с тези на Нюкасъл, Сток, УБА и др. Дано се върне времето, когато се позволяваше само по двама чужди играчи, та да видиш как не само испанските, ами и такива клубове като Аякс, ПСВ и др. ще пердашат английските отбори. То не че и сега ПСВ не изрита Манчестър от ШЛ !!! Единственото предимство на висшата лига са парите и испанците отиват там на гурбет за пари и за нищо друго. Факт е обаче че всички английски играчи отишли в Испания са се проваляли защото им е трудно да играят срещу технически по-добре подготвени играчи и тактически превъзхождащи ги съперници. Няма и английски треньор в Испания докато в Англия винаги е имало поне 5-6 успешни испански или дошли от испанското първенство треньори дошли да научат дърварите на тактика и стратегия. Ей богу, ще ми се да видя Челси, Шити, Арсенал, Юнайтед как ще играят с 8-9 англичани в състава си срещу Реал и барса със същото количество испанци !

MaLkO_LuD94
05.03.2016 10:53

Пълна простотия са тези статии абсолютно безсмислени *erm*

Amateur1878
05.03.2016 11:22

Така е. Но когато се напише "ВЛ изхарчи 1 млрд. за нови играчи" и тогава тръгваме да коментираме най-много по най-смислената статия в историята на спортната журналистика, която показва какви дървари са в Англия и англетата как само купуват? Браво *smile*

mitko1010
05.03.2016 10:52

Нека да си правят тънките сметки кой щял да е изпадащ, ако се брояха головете, вкарани само от испански футболисти, но положението нали е съвсем друго... Факт е, че в големи клубове като Реал Мадрид и Барселона не се залага много на испански футболисти, но те събират най- добрите от целия свят. Доказателство за това е историята, която притежават.

Уругваец, аржентинец, бразилец- това е нападателното трио на Барса. Португалец, уелсец, французин- нападателното трио на Реал. Не ми се мисли какво щеше да е нападателното трио на тези отбори, ако бяха съставени само от испанци.

Amateur1878
05.03.2016 09:57

Значи, няма такова нещо! Само и единствено грандовете в Англия са пълни с чужденци понеже англичаните са дървари! Само английските отбори купуват яко чужденци и зависят от тях и чужденците са им топ-звездите на първенството. Испанските грандове разчитат САМО и ЕДИНСТВЕНО на испански играчи! В най-голяма степен това важи за Барса, но най-вече за Реал.

Гризман, Неймар, Меси, Суарес, Ракитич, Арда, Бензема, Роналдо, Хамес, Кроос, Модрич, Варан, Бейл са само и единствено испанци.

Така че, статията е грешна!

ComsteR
05.03.2016 12:59

Сити се вместват защото купиха Делф. Челси странно как спазват правилата.

Spanish_fan95
05.03.2016 12:54

Даже с 8 юноши успяха да спечелят тези 18 купи.В момента Барса също имат доста юноши в титулярния си състав-общо 5 на брой и също толкова испанци (ако прибавим Алеиш Видал,който в доста мачове играе,независимо дали като титуляр или като резерва,откакто изтече наказанието на Барса).Не знам дали някой отбор от Висшата лига може да се похвали с 5 юноши или дори 5 англичани.В Реал също не липсват испанци-Рамос,Иско,Карвахал,а в някои мачове играят юношите им,които естествено са испанци също.Единствено в Англия Юнайтед и Тотнъм може да се каже,че са отбори,които имат немалко местни играчи,но другите разчитат основно на чужденци.И тук теорията на английските фенчета издиша.

Amateur1878
05.03.2016 12:54

Разбира се, гледам си я. И ми харесва това, което виждам от юношите ни *smile*

Amateur1878
05.03.2016 12:50

Правилно, на скамейката. То и в Англия има квота за чужденци и дори и Челси и Сити се вместват в нея. Представяш ли си! Дори те, които я имат два британеца (хайде, да не говорим само за англичани, а за островитяни) в титулярният състав, я нямат. Но се вписват! Как точно не знам, но го правят. Но едно е да са ти ключови играчи и да разчиташ на тях и да са ти двигателя на отбора, друго е да си регистрираш за идеята и да ги държиш на скамейката през цялото време.

ComsteR
05.03.2016 12:47

А до това къде ще сме, гледай твойта паница.

ComsteR
05.03.2016 12:45

Нормално е всеки да купува чужденци, ама да се правиш на прост, не върви. Точно и за това си има квоти за чужденци. В Русия го направиха с минимум 6 Руснаци в титулярният отбор. Реал играе средно с 5 испанци на мач, Рамос,Карвахал,Иско,Хесе,Начо,Касия и Васкез. Напуснаха ни скоро Касияс,Кайехон и Албиол. Барса е друга тема, този отбор спечели с 7 юноши 18 трофея.

Amateur1878
05.03.2016 12:33

Хамстере, отново си неадекватен. Прочети ми мнението под номер 6 отново. Това казвам: че И в Англия, И в Испания, И в Германия, И във Франция, И в Италия се използват яката чужденци. Проблемът идва от такива, които твърдят, че само в Англия се използват чужденци. А реално - използват се навсякъде, най-вече от топ-отборите. Сега разбра ли какво говоря или пак ще ми пишеш някакви неадекватни простотии, типични за теб!? А пък само като ми кажеш "испанци" и "Реал" в едно изречение и ми става доста смешно! Ей сега като и Рамос се откаже... Чудо на чудесата *smile* То вие ако излете с вашите испанци и хората от школата ще изпаднете от Примера бре *smile* То при ТОЗИ състав мърморите от контузиите, а си представям какво щеше да стане ако ви се контузят 10 играча. Наистина някакво изпадане ще се получи.

ComsteR
05.03.2016 12:25

Смешник. Срам нямаш ли? Фелайни,Швайни,Шнайдерлин,Мензис,Ерера,Мата,Валенсия,Дармиан,Марсиал,Янузай се Английски играчи а? Ако изброя и на другитр псевдо отборчета, ще стане така, че Реал и Барса играят с най-много испанци.

pumpet
05.03.2016 12:11

Съгласен съм на 101% !!!

Amateur1878
05.03.2016 11:25

Виж ми коментара под номер 11. Написал съм го вече защо англичаните си стоят в Англия. То ако си на тяхно място ще искаш ли да се махнеш от Англия!? Стоят си понеже техният Евертън, Саутхемптън, Уест Хям или Суонзи имат реалните шансове да направят втори "Лестър". Наред с другите причини, които съм посочил. Просто, испанските отбори не могат да им предложат абсолютно нищо освен посредственост.

IvailoGeorgiev
05.03.2016 11:04

Брат, лично мое мнение, но ако се огледаш във Висшата Лига няма да намериш много класа у англичаните и на всички по - големи отбори звездите им са чужденци. Може би само в Юнайтед е Рууни, на който му остана само името , па да не говорим колко испанци има във Англия... 2/3 от националния отбор на Испания е съставен от играчи от Барса, Реал и Атлетико. Това , че нападателите на 2та отбора не са испанци не означава, че няма каквито и да е национали. Вие си налагайте англичаните, няма лошо. но не случайно трудно ще намериш англичанин извън Великобритания, по обясними причини.

Amateur1878
05.03.2016 10:39

Няма малоумен сарказъм, приятел. Доста от феновете на Примера (така де, разбирай Реал и Барса понеже то други няма), които постоянно висят из темите на английските отбори и говорят колко много купували английските отбори, твърдят, че в Примера всички отбори разчитали предимно на испанци. Та към тези фенове ми е коментара. А иначе на мен ми е пределно ясно, че навсякъде играят яката чужденци. Особено в грандовете е бъкано с чужденци и в това няма нищо лошо. И това се пробвах да им обяснявам преди време на такива фенове, но уви - без успех. Тогава си знаеха своето как само английските отбори купували понеже, видиш ли, англичаните са дървари, а в испания талант до таланта.

sdw
05.03.2016 10:27

И каква ти е гледната точка на малоумния ти сарказъм?Навсякъде играят чужденци.То в българските отбори половината са некви негра и т.н,камо ли за отборите с пари.А опита ти за осмиване на испанските отбори е жалък,честно.Поработи върху себе си.

Daley_Blind
05.03.2016 10:19

От Реал бих добавил Навас и Ковачич, от Атлетико Годин, Караско, Облак, Вието.Така че не само в топ отборите на ВЛ е пълно с чужденци.

Amateur1878
05.03.2016 10:13

Прав си: Алвеш, Масчерано, Тер Щеген. От Реал бих добавил и Марсело и Пепе. Убеден съм, че пропускам още някои "конкистадори" *smile*

LosBlancos7
05.03.2016 10:08

Мога още 5-6 да ти изредя от Барселона,незнам защо си ги пропуснал. *wink*