ЦСКА изтърва победата срещу Локо Мз в 90-а минута

15:53
ЦСКА изтърва победата срещу Локо Мз в 90-а минута
Днес от 14:00 часа се игра първият мач от последния 15-и кръг на полусезона в родната ни "А" футболна група. Един срещу друг се изправиха отборите на новака в елита ни Локомотив Мездра и шампиона ЦСКА, а срещата завърши наравно 2:2.

Шампионите в този мач изпуснаха да вземат пълен актив от точки, след като допуснаха изравнение в продълженията на мача.

Първото попадение бе дело на гостите в 58-а минута, когато Йордан Тодоров бе намерен непокрит в наказателното поле на Локомотив и не остави шансове на Левашки. В 72-а обаче Саша Симонович възстанови равенството с много хубав изстрел от дистанция.

В 76-а минута отново Тодоров даде аванс на "червените", след изпълнение на дузпа, но амбициите на ЦСКА за победа бяха попарени в продължението на двубоя с гол на Симонович.



Стартови състави:

Локо Мездра:
Левашки, Марков, Пажин, Макенджиев, Христозов, Симонович, Цветкович, Илиев, Силва, Мигел, Каранейчев.

ЦСКА: Беконо, Виданов, Котев, Иванов, Машадо, Янчев, Морозс, Тодоров, Да Коща, Маркиньос, Манчев.

Проследете срещата по минути:

90\'+ГООООООООЛ!2:2. Резултатът е изравнен в продължението на двубоя. Голмайстор е Саша Симонович
90\' Йордан Тодоров пропусна изключително чисто положение да покаче резултата за ЦСКА
88\' Хаотична игра от страна и на двата отбора
85\' Нарушение в наказателното поле на ЦСКА, което обаче е в полза на "червените"
83\' Отново много добра атака на ЦСКА, но до завършващ удар не се стигна
81\' Влезлият преди малко Евгени Йорданов пропуска чисто положение пред вратата на Левашки
78\' Манчев е получил нараняване при ситуацията на дузпата и ще пропусне доиграването на тази среща
76\' ГОООООООООЛ! 2:1 ЗА ЦСКА. Зад топката застана Йордан Тодоров и бележи безпроблемно 11-метровия наказателен удар
75\' Дузпа за ЦСКА! Нападателят на гостите Владимир Манчев бе спънат от бранител на Локомотив, след като остана сам срещу вратаря
72\' ГООООООЛ! 1:1. Страхотен изстрел на Саша Симонович матира стража на ЦСКА Даниел Беконо
70\' Кирил Котев отправи отличен изстрел към вратата на Левашки, но топката мина в страни от гредата
68\' Смяна в ЦСКА. Излиза Морозс, на негово място в игра влиза Николай Чипев
65\' Футболистите на Локомотив владеят по-често топката, но не създават положение за изравняване
62\' разбъркване в наказателното поле на домакините, но шампионите не се възползваха
61\' Напуска Предраг Пажин, а на негово място Цветомир Ангелов в състава на Локомотив
58\' ГООООООООЛ! 1:0 ЗА ЦСКА. Голмайстор е Данчо Тодоров.
Пас на Владо Манчев се оказа непосилен за отбраната на домакините и непокритият Тодоров откри резултата в срещата
55\' Продължителна атака на ЦСКА, която обаче бе доведе до нищо
52\' По-високо темпо от началото на второто полувреме, положенията се редят и пред двете врати
49\' Мигел отправи опасен удар, но топката не попадна във вратата на ЦСКА
47\' Пажин отправи изстрел от пряк свободен удар, който обаче не затрудни Беконо
46\' Начало на втората част, преди която имаше кратък сблъсък между фенове на двата отбора пред стадиона
45\' Край на първото полувреме. Резултатът е 0:0
45\' Маркиньос пробва далечен изстрел, но топката не достигна целта
44 Йордан Тодоров отправи удар с глава, след подавате на Манчев, но стражът на Локомотив улови безпроблемно
43\' Нова атака на домакините завършила в разочароващ удар
41\' Нов удар на Силва, който обаче е неотрализиран от Беконо
37\' Давид Силва пропуска отлична възможност за Локомотив. След многоходова атака футболистът се оказа в стрелкова позиция, но изкара топката в аут
34\' Да Коща пропусна да открие резултата, след като бе изпреварен от защитник на домакините
33\' Картон и за Симонович от тима на Локомотив
31\' Жълт картон за Фелипе Да Коща, след спречкване със Саша Симонович
29\' Добра контраатака на Локо Мездра, но отново нямаше завършващ удар
27\' Отсъдена е засада на Иван Иванов от тима на гостите
26\' Битката се води основно в средата на терена, лек превес на ЦСКА
23\' Сблъсък на Виктор Морозс с вратаря на домакините, нищо сериозно за футболиста на ЦСКА
21\' Шут на Маркиньос, след който Левашки изби в корнер
20\' Пажин спъна Маркиньос в близост до наказателното поле на домакините
18\' Манчев игра непозволено с ръка в атака, фаул за домакините
16\' Нарушение срещу Машадо в центъра на игрището
13\' Йордан Тодоров опита изненадващ удар към Левашки, но топката излезе в аут
12\' Добра флангова атака на Локомотив, но до удар към вратата на Беконо не се стигна
10\' Засада на Владо Манчев, след пас на Иван Иванов
9\' По-добра игра на гостите, които имат териториално предимство
6\' Отменен гол на Кирил Котев! Много спорно решение на главния съдия
5\' Жълт картон за Зоран Цветкович за нарушение срещу Маркиньос в средата на терена
4\' Да Коща центрира добре от ляво, но Манчев не успя да достигне до топката
2\' Засада на футболист на домакините
1\' Начало на срещата. Трибуните на стадиона в Мездра са пълни.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

xtazzy
29.11.2008 10:32

dre мога да ти кажа , че желанието за играе и както казваш "надъхването" е , смея да твърдя по-важно от качеството.БЕзспорно е , че Бербатов,например , има много по-големи футболни качества от Гонзо.ОБАЧЕ , Бербо като играе за националния не полага никакъв трду,разхожда се по терена,с една дума играе без желание и хъс за победа.Според мен един отбор с 11 състезателя като Гонзо , които се раздават и желаят победата, че играе много по-добре от един състав със "звезди" като Бербо , които и 5 пари не дават за родината си и гонят само материалните изгоди.....

dre
29.11.2008 02:11

Като чета по-долните коментари за мое огромно съжаление се убеждавам колко е изпростяло голяма част от българското население . Едните не спират да псуват , да ругаят и какво ли още не , а другите сами не могат да си представят колко са неграмотни . И не мога да разбера какви са тези спорове вечни - то ЦСКА , то Левски . Не разбрахте ли , че вече няма такова дерби . В цял свят футбола стана ПАРИ за мое огромно съжаление . А вие ми спорите за два отбора , които сами не знаят кой е по-слаб от другия . По-надолу прочетох един коментар , където пишеше , че Гонзо трябвало да бъде в националния . Вие чувате ли се ? Кой беше този Гонзо и с какво е заслужил да играе в националния отбор . В него има само едно надъхване , както се казва . Ама както казват в една реклама "то не става само с ядене , трябва и акъл " .

ddikovv
29.11.2008 01:39

Безхаберници............съдята на гръб да ги носи,,най-много до тъча да стигнат.......а сега да видим Д.АнгелОФФФФФФ как ще спадне............да живее Сашо Апашо

xtazzy
29.11.2008 00:59

Tovalan прочети коментарите на leketoo ЦОТОРАМ " Айде ШАМПИОНА на полусезона е ясен Всички леWCкари, сипете си по една МНОГО СТУДЕНА ВОДА и пийте кокала май пак не позна, че WC ще са първи по нова година, ама нормално. От прост човек кво да чакаш. Алоооооооооо "сините" къде сте бе " и после говори за комплексирани левскари

stallone
29.11.2008 00:53

90'+ГООООООООЛ!2:2. Резултатът е изравнен в продължението на двубоя. Голмайстор е Саша Симонович

cayenne
29.11.2008 00:32

Сами сме си виновни, че опуснахме победата ...за което супер много ме е яд ... Беконо в мача за купата с Литекс направи уникални спасявания, но сега май е решил да си ги компенсира ... ако продължава така мисля че е редно да се махне ... искам си Пифата !

Tovalan
29.11.2008 00:24

Съгласен съм, че много неща в отбора куцат, ама някакви комплексирани левкарчета (визирам stallone) пишат само глупости, което ме дразни! Извинявай много, ама тука се пишат такива тъпи коментари от такива като него, че се чудя дали наистина са фенове на футбола или само знаят да обиждат и да бръщолевят глупости! И как става така, че винаги изкарвате отбора на Левски по-силен, а всъщност в момента са много слаби! Българският футбол, за мен поне, в момента загива бавно, но сигурно. Както и да е, това е друга тема, но искам да кажа, че не защитавам никой, просто ме дразнят глупавите коментари целящи само да обиждат противниковия отбор!

paunQ
29.11.2008 00:17

Абе, Товалан , на вас все някой ви е виновен! Отидете да играете вие, а? Ходи пази на тея умрели терени и пред теб да са тея умрели защитници, спаси поне 3 положения и тогава ми се обяснявай!

stallone
29.11.2008 00:11

Прав си артик... като изключим че си гадна чорба.. ама ся няма идеални. ти ко искаш да е метар и осемдесе и читирси кела да няа каде да га ощипиш.. ам ни можи артик такава е ГОНЗО е по-голям от целия отбор на ЦСКА и това е ДЕуспорим факт

Tovalan
29.11.2008 00:02

До сега никога не бях обиждал фенове на други отбори, но сега ще го направя. Не мога да разбера тъпите говеда на по 14-16 годинки и тръгнали да коментират мачове! И Левски и ЦСКА в момента са слаби, но това незначи след един мач, завършил с неуспех на ЦСКА, всички говеда комплексирани да пишат тука! Гледайте си ФК Подуене и не пишете глупави коментари, защото се излагате, смотаняци! Играчите на ЦСКА били виновни за загубите на националният обор, ей тази простотия може да я каже само някое глупаво хлапе, което се прави на големият разбирач! Или пък, защо феновете на ЦСКА не искали Беконо и целия отбор бил такъв, ами ако сте гледали мачове ще разберете, че всички са си в правото да не искат Беконо за вратар, че аз имам чувството, че този спи на вратата, никакви рефлекси няма тоя. Както и да е, но мислете преди да пишете коментари!

danas1970
28.11.2008 21:39

ralics,само ти ли не разбра,че дузпата беше компенсация за отменения гол???

stallone
28.11.2008 21:26

Както каза видния български специалист футболист полиголог финансист-счетоводител фашист нацист и антипровинциалист Георги Иванов ГОНЗО (краля на футбола (в интервю преди около месец) та той каза че ЛЕВСКИ ще бъде пред ЦСКА след края на есенния полусезон и о май гат точно така стана.. както винаги най-големия излиза прав.. продължавайте да държите Пламен Марков в националния и играйте с Бербатов и Велизар не пускайте ГОНЗО и махнете и Петков ако искате ще падате не с 6 ами с 16 на едно и не от Сърбия ами от Таджикистан да е.а майка ви чорбарска държава да е.а аз вас както казах

paunQ
28.11.2008 21:21

Къде избягахте бе, неадекватни ? Един "велик" певец беше изпял : "Всичко се връща". А, да ви е сладко!!!!

dobrev64
28.11.2008 20:33

Балкан ви 4ака сега ,да не стане така и за там да съдията да ви е виновен .Пенев го е казала -- фаворити сме -- после да не 4увам оправдания

dobrev64
28.11.2008 20:25

никой не казва 4е Локото играха добре а 4орбетата зле .Беконо ви е виновен сега .4е вие отбор имате ли .Измислени национали и млади надежди ,само дето не знам кой са те ,може би Ман4ев или Лазаров който са на по 20г.къде ви е защитата която е налагана и в националния отбор .нали затова и там берем срам .4орбари смотани

ralics
28.11.2008 20:17

Локо Мездра са доста потенциален клуб и това се усеща най-много именно в подобни мачове с "големите".Добра работа са свършили перничани,сега остава и сините да свършат добре своята,за да могат да се възползват и да избягат с 2 точки!

siboko
28.11.2008 19:53

Незнам докога Пенев смята да трае черната маймуна беконо. По слаб вратар няма в цялото Българско първенство. Заради него ЦСКА изгуби доста точки нече и съдиите не помагат за това. Така и не разбрах защо днес отмени редовен гол на ЦСКА

xtazzy
28.11.2008 19:50

lekеtooo защо млъкна бе мишкар???Много ти е голяма устата ма като се наакахте срещу Локото нещо замлъкна....Дадоха ви измислена дузпа и пак неможахте да биете Локо

boateng
28.11.2008 19:45

аз съм от левски и мога да кажа че се радвам от факта че цска гудят точки.едно немога да разбера защо един отбор като започне малко по добре от другите губи форма.стигнах до извода че само в България може това да се случи..локомотив играха според мен по добре и сакономерно спечелиха една точка.можеше и трида са ако не бяга дали тази спорна дуспа.Само Левски

Ramos_95
28.11.2008 19:32

Тези Цска от кой не падат от Сливен ,Локо Мз 2:2 направо не ми се говори ,че цскарите ще станат за смях .

xtazzy
28.11.2008 19:31

ЖАЛКИ ЧОРБАРИИИИ НАЛИ ШТЕХТЕ ДА СТЕ ПЪРВИ НА ЗИМНАТА ПОЧИВКА БЕЕЕЕЕ .... айдеее имате още 1 ден да сте първи и утре ЛЕВСКИ ще бие Пирин и ще зимува на 1ВО мястоооо

kglz
28.11.2008 19:25

Хайде сега Тошко Янчев да обясни на всички кой сега е вечно втори и да се стяга за здравия бой който ще отнесат ( нали така се бяха заканили от сектор "Г" , че ако цска профукат преднината си пред ЛЕВСКИ ще им счупят ръцете и краката )

StoneBlade
28.11.2008 18:57

Кво да ви кажа !!! Българска работа цска локо мездра 2:2


:X

Dororo
28.11.2008 18:55

Искам да поздравя и двата отбора показаха игра на високо ниво.Клкото е възможно това за българия.А ЦСКА нямаха шанс Локо Мездра бяха мн амбицирани за този мач и се раздадоха на 100%.

roommen
28.11.2008 18:34

От днес май си имаме есенни полушампиони съжелявам че нямам време да прочета всички коментари по темата днес ,но утре ще го направя ,много ми е любопитно какви са изказванията на чорбетата , май на Владко Манчев не може да му се вярва много ,след онова изказване че са 100% шампиони .Има още 15 мача и мисля че първенството както винаги ще се реши в дербито между Левски и Цска ,не се обиждайте но всички останали отбори нямат силите и амбициите да са първенци...

galio
28.11.2008 18:31

То тука направо без коментар ЦСКА е отбора

danas1970
28.11.2008 18:29

leketoo,предлагам ти вече да спреш с това,че сте първи,защото тази вечер ще ви е за последно!От утре първото място ще е за отбора на който приляга най-много и това е единствено ЛЕВСКИ!!!Незнам дали пияниците са при нас,но знам,че щом с този разнебитен отбор ще ви изпреварим,значи и вие не сте цъфнали и вързали!

Docker
28.11.2008 18:06

тцтцтц,тия Локо Мездра много силни били

leketoo
28.11.2008 18:01

VAKS Ти ако си цесекар, аз ще си отрежа главата. Първо се научи да пишеш на Български, няма да е лошо! Кой е пияница от ЦСКА, че не се сещам?? Пияниците и наркоманите са в Подуяне, дори на скоро се биха с бакшиши
и как може да кажеш, че отборът е смешен, като същите тези футболисти са подложени на огромен натиск от страна на ръководството и пак са първи въпреки неуредиците! Къв цесекар си ти бе, мишка смотана?

BoBi_Levskara
28.11.2008 17:49

icone_81 Съгласен съм че и двата отбора са еднакво слаби.Но аз ще продължавам да вярвям че някой ден ще има оправия.И се надявам това 3/4 отбора в групите на УЕФА да се повтори колкото се може по скоро.Мисля че ако всеки отбор в А група се раздава докрай ще наблюдаваме по качествени мачове и ще има някакво подобрение.

captain123
28.11.2008 17:29

pafata и Kantona - какво ще кажете да си размените телефоните помежду си и да се разберете. Като гледам май вече сте изписали 1 страница само Вие.

pafata
28.11.2008 17:23

Стигнали сме до там, че в последните 2 сезона нямаме никакви успехи в Европа и ако продължаваме още 1-2 сезона по този начин, отново ще имаме само 3 отбора в евротурнирите. А бяхме толкова близо до 2 отбора в ШЛ! Мисълта ми е, че единствено титлата в А група би спасила сезона за някой от двата гранда, а като се замислиш това не би трябвало да задоволи техните фенове. Но като всичко останало в тази държава и футболът ни вече е на дъното на Европа, а феновете се примиряват с това и продължават със старите вражди.

Kantona
28.11.2008 17:10

pafata, @- е майнунка нали?
Съдията отмени чист гол без основание!
А , за пореден път се убеждавам, че футбола ни е на много ниско ниво и скоро няма да има подобрение. За вас има ли значение, кой е шампион с такова първенство. И двата гранда са зле. Чета коментари на фенове, който се радват на 2-3 сносни отигравания и 3-4 свързани паса. Това ли искате от играта! Не мисля.

pafata
28.11.2008 17:03

Kantona, едно е да кажеш, че футболистите са си виновни, друго е да хвърляш вина върху съдията. Има еволюция в мнението ти и слава богу.

ПП. Това @ въобще не означава неуважение и не знам как ти хрумна Просто стар навик.

icone_81
28.11.2008 16:57

Bobi, съдите ни не са слаби. Те просто се стремят да угодят на този иили на онзи и затова стават за смях. А колкото до това, че силите са изравнени - прав си. Жалкото е, че и ЦСКА и Левски са еднакво слаби, а не еднакво силни.

Kantona
28.11.2008 16:54

pafata, ще те помоля като пишеш ника ми да не слагаш @ пред него! Това ми прилича на неуважение! За себе си оставам с твърдението, че това е дузпа, такава каквато беше и тази на Левски вчера и съм съгласен с BoBi_Levskara, че вчера отмениха чист гол на Левски.
За мача днес футболистите на ЦСКА са си винови сами. Не може толкова несериозно да се пропиляват голови положения!

icone_81
28.11.2008 16:52

А колкото до мача, съдейки по писанията които чета от проследяването му на живо /нямам възможност да го гледам/ смятам, че сами сме си виновни. Даже и да да е бил редовен отменения ни гол, играчите ни трябваше да вкарат само един гол повече от Локо Мз. Все пак сме изпуснали доста положения. Така че няма на кого да се сърдим - да вкарат 5-6 гола, съдията да отмени 3-4, пак остават достатъчно за победа.

La4kata89
28.11.2008 16:47

Kantona,аз не мога да се похваля с подобна проява , като твоята да ида чак на мач на ЦСКА,но пак вкъщи съм подкрепял малко или много в мачовете ви навън дет са били...а говоря не за теб само..ами и други юнаци тук критикуват само...и пак ти казвам за дузпа за Сливен незнам,гледах само вашата , която си беше чиста...друго освен това незнам...знам и че в последно време имате голям спад тва е...има още бая време до края,ама с тази игра до никъде,а ние малко по-малко вървим нагоре...пожелавам ви и същото и на вас поне за едно-да бъде по-интересно първенството

BoBi_Levskara
28.11.2008 16:47

Мисля че се получи нещо много интересно.На някой хора все са им виновни съдиите.Да сравним мача Локо-СФ Левски за купата и Локо МЗ - ЦСКА.Приликите: Отмениха гол на Левски отмениха и гол на ЦСКА дадоха дузпа на Левски 100% -това дадоха и на ЦСКА (не сам видял положението).Разликите дадоха и червен картон на футболист от Локо МЗ,но ония ден на полувремето нито Боримиров нито някой друг каза че съдията ги е ощететил , а днес резултата въобще не им изнася и се почва футболисти фенове ръководство всички обиняват тъй нареченто "синио" БФС а никой не гледа своя отбор.Съдиите са ни просто слаби трявба да спрем да ги коментираме.Днес вярно над играхте Локо МЗ но завършихте наравно.В много от мачовете си ние надигравахме противника като всички мачове със Жилина и БАТЕ но това не спря цскарите да плюят колко сме били зле.АКо вие бяхте толкова по добре сега щяхте да сте 10 точки пред нас и поне 3-0 победа за вас в дербито да ама не.Сега силите са изравнени.Н

icone_81
28.11.2008 16:45

Ами да честитим на говедата първото място за есенен първенец. А както по - долу четох, да не забравяме, че все пак има още един полусезон.

pafata
28.11.2008 16:45

@ Kantona, първо казваш, че дузпата е чиста, след като коментаторите-чорбари смотолевиха, че е спорна. После ми говориш за мача в Сливен и как са ви ощетили, а забравяш, че там бяхте размазани с дузпи или без, с картони или не. Накрая подхвана и Живко Миланов. Ами не миприличаш на един обективен човек.

@Dumbi, знам че след тази грандиозна битка в Мездра си афектиран, но не мога да те разбера какво искаш да ми кажеш. Нито Боби, нита аз ви обиждаме с нещо.

Kantona
28.11.2008 16:42

La4kata89, нищо не ти разбрах!Не ми отговори на въпросите! Не съм писал за никви Бате, Жилини и тем подобни. И ако искаш да знаеш имам приятели левскари и съм ходил с тях да викам на мачовете на Левски в шампионска лига от УВАЖЕНИЕ, дума непозната за повечето сини привърженици!

Dumbi
28.11.2008 16:38

Bobi Levskara ... къде трябваше да се смея? На неграмотността ти или на тъпия ти хумор? Ти казваш дано да ги бием, ама говедо - кухо и просто ... двете типични черти за "синята" сган ... Пафата това за 5 дена бан ли е? Че и ти си синичък ..

La4kata89
28.11.2008 16:36

Kantona,май в момента ти говориш пристрастно....не сме били говорили ние за Бате Жилина бла-бла...да и 2та отбора бяха много по-зле от нас тогава ,ама никой не го отрази и това...имаха късмет биха...сега що никой не съди Интер за загубата... щото пак бяха много по-добри...тва само в България го има...в Европа да се подиграваш на отборите от твойта държава...а и за дузпи със Сливен дъра-бъра...и 3 да ви бяха дали и да сте стояли що-годе добре на терена,пак ви биха,а айде само ми кажи оценката си за днешния ви мач и да спрем дотук...

ultra_casual
28.11.2008 16:36

много лошо че изпуснахме победата,дано утре говедата се издънят

Kantona
28.11.2008 16:36

Изведнъж всички експерти се оказа, че не сте видяли гола!
pafata,вземи да ми кажеш с кое не съм обективен или тръгвай, че ще закъснееш по разписание на тролей 1

artilerist4o
28.11.2008 16:34

Аз мисля че садиите свириха много добре мача с можеби 2-3 грешки.А пък мача си беше за Х

Kantona
28.11.2008 16:33

La4kata89 , като подхващаш мача със Сливен- защо дадоха дузпа за Сливен и изгониха Машадо- за неправилно дишане в наказателното ли? А между другото то срещу Левски никога няма дузпа- видяхме го всички какво направи Зетко Миланов в Сърбия! Не за друго то не е свикнало момчето, тук не му ги свирят тия нарушения!

pafata
28.11.2008 16:29

@ Kantona, положението за отменения гол не съм го гледал, защото мачовете на Цска не са ми от най-интересните, но дузпата я видях и най-малкото беше доста спорна. А ти пък ако си обективен аз съм тролей номер 1.

@ liverpool77, къде пак се буташ? Коментирай най-после своя отбор, не Левски, феновете на Левски, BoBi_Levskara или мен. Какво толкова ти е сторил ФК Левски, че да ти се отрази толкова на психиката?!

Чичо Митко пък беше №1. Вторият гол не е бил редовен, защото е чул някакъв сигнал. Той да няма вече способностите на сателитна чиния!?

La4kata89
28.11.2008 16:27

Kantona, ето казвам ти...последните ви 2 са измислени...а онази в Сливен наистина я имаше и кво стана...не я вкарахте

Pirin_fen
28.11.2008 16:25

Bobi левскарчето по-добре си трае, и да не се изразява по въпроса за "грандовете", защото в България т.нар. грандове до един са станали такива по втория начин, а не поради футболни (спортни) качества!

Kantona
28.11.2008 16:24

Ей не казвайте хоп, преди да сте скочили. Титли вече, шампионска лига и прочие -много бързате! Има още един полусезон. А с фенове на Левски да се спори е все едно да надприказваш радиото. Я ми кажете кога за последно имаше дузпа за ЦСКА според вас- никога, всички са измислени!

BoBi_Levskara
28.11.2008 16:21

Абе liverpool77 незнам дали Пирин е нашето мерило но със сигурност е ваше.Все пак вие измъкнахте точката от този ГРАНД.Нас кой ни фане ни бил е**л, а ми вас неможе да ви хване никой защото трябва да участвате в някой Евротурнир.Пожелавам ви тази година поне да участвате за да се посмеем и на вас.

dobrev64
28.11.2008 16:20

заслужена то4ка за Локо Мездра.слушах Пенев как се оправдава накрая .Пак другите са му виновни,защо не кажете 4е 4орбарите сот ма4 на ма4 играят все по слабо и добре 4е са съдийте .Мом4ета усещате ли накъде духа вятъра ,май накрая на шампионата и 2 място не се зане дали ще спе4елите с тази игра.Поне веднъж си признайте 4е сте слаби и трениора ви не става за нищо .Лежте си на старите лаври отпреди 30год. и се скрийте някъде .Само ЛЕВСКИ

La4kata89
28.11.2008 16:18

Kantona, хаха повярвай ми прочети и ще видиш,че е така...а и гледай повторението да видиш ,че шпагата е чист и след отнемането на топката имаше съприкосновение м/у двамата...както и 4-5 метра преди наказателното поле....имам добър приятел съдия затва ти го казвам...а иначе ми е все едно,не го говоря тва от пристрастност , а от обективност...2ри път във важен двубой ви свири тоз съдия и 2ри път дузпа ви дава при напечено положение и да не кажа пак 2 път измислена,но тва е реалността в Бг футбола...докато Томов стои зад отбора ви така ще продължавате...за гол отменен незнам не гледах тогава мача ...само 2 полувреме от 50мин го гледах...но от обективност самият ти можеш да кажеш , че не засужавахте 3 точки определено...на черното , бяло не можеш да кажеш извинявай

captain123
28.11.2008 16:16

Момчета, не се карайте бре. Какво значение има кой ще зимува на върха. Нали има още един полусезон. Като свърши шампионата тогава говорете.

Kantona
28.11.2008 16:13

La4kata89, аз правилата ги знам много добре и ако ми кажеш, че това не е дузпа по добре потърси квалифициран специалист да те лекува от фенска маниакалност.Ясно е , че си пристрастен но бъди обективен! И не ви разбрах експертното мнение за отменения гол- нещо ми се губите с коментарите!

keres
28.11.2008 16:10

Ей като видях името на вратяря на Мездра, много се изкефих

energie_95
28.11.2008 16:09

Локомотив Мз заслужено си взе точката от ЦСКА.През повечето време Локо играеше по-добре и трябваше да вземе поне 1точка.

La4kata89
28.11.2008 16:08

Kantona,хаха братле имало дузпа...прочети малко правилата на футбола...при интервенция на защитник с нападател в наказателното поле и при отнемане на топката първо и след това евентуална интервенция няма дузпа...а точно това стана...смешна работа...жалко но е факт...пак и хикс за нас е добре де...но реално те 2 полувреме бяха много по-добри от вас квото и да говорите...

Kantona
28.11.2008 16:06

La4kata89, като има дузпа ти какво искаш да свири- тъч освен?! И не ми пиши, че съдията е свирил за ЦСКА защото отмени чист гол без никакво основание!

liverpool77
28.11.2008 16:05

Bobi Levskara, факта че си левскар говори достатъчно, но все пак да си ти го кажем - късметът е за добрите, не че ЦСКА и Левски са добри, не че има значение кой ще преспи на 1то място, да ще има да се надуват я цесекарите, я говедарите ... то такива като теб и пафата няма да поумнеят на тема футбол никога А пък вие ... и да сте шампиони и да не сте .... кой ви хвани ви *** .... тук поне не вярвам да отричаш? Макар на умен да не ми приличаш .... А колко си левскар се чете в думите ти - "дано бием Пирин". Е, така е ... вече Пирин са ваше мерило ...

qvkata
28.11.2008 16:03

Koгато някой БЪЛГРАСКИ ОТБОР ПРОДАДЕ НАД 14 ЧОВЕКА И завърши на второ място след 15 кръга едва ли може да се хули ?????? Гледайте реално и се замислете ако друг отбор беше подложен на натиска който беше подложен Цска преди началото на Първенството !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pirin_fen
28.11.2008 16:03

BoBi-Levskara, не се притеснявай, няма как да не "вземете" мача с Пирин (при такъв съдия, такова БФС, и т.н.), но дЪно ви контузим целия отбор куци свине!

La4kata89
28.11.2008 16:02

BELETSA ауе некадърник вие кво нещо стойностно направихте ли с/у нас ве...пак с дузпа се проявихте с лудия хикс...ми Сливен ,като се подиграха с вас що тогава не говорихте ? И винаги ша обвинявате Батков,че дава пари ми ТОМОВ дет цял свят го разбра,че е най-големия крадец закво не говорите за него ве...кой е по зле от двамата...определено ТОМОВ ,ама естествено затва въобще не говорите...пак 2 път във важен двубой тоя некадърен съдия при вас свири и пак дузпа....как така случайно се навързаха нещата...сигурно Батков му е дал торба с пари за да свири за вас,нали? хахаха смешници...

BoBi_Levskara
28.11.2008 15:59

Крайно време беше късмета на "червените" да изневери браво.Дъно утре успеем да вземем домакниския мач на Пирин и да зимуваме на първо място както и накрая да бъдем първи.Успех САМО ЛЕВСКИ

vladan
28.11.2008 15:58

leketoo, посягам към главата си, свалям ЦАЙСИТЕ си и какво да видя... пак няма дузпа.

BELETSA
28.11.2008 15:57

Вижда се,че сините галфончета отново не си гледат в обора Че и гол ни отмениха... Защо мълчахте при мачовете с БАТЕ, Жилина, Вихрен, Локо и останалите мачове, показващи колко са недъгави говедата?

charpaka
28.11.2008 15:57

Какво да кажем? Браво МЕЗДРА вие сте мъже, само това мога да кажа!
(((Знам, какво ще кажат феновете на Цска или ръководството)))
Батков е дал торба с пари на Локо да се хвтрлят здраво в двубоя ХАХАХ- ЦСКА 1во се научете да играете Футбол, после Феърплей и после имайте претенции за титла или каквото и да било.

La4kata89
28.11.2008 15:56

LEKETOO,ЩО ЗА ЮЗЪР СИ ТИ УЕ ЛЕКЕ...ХАХА ТВА САМО ЧОРБАР МОЖЕ ДА СЕ КВАЛИФИЦИРА , КАТО ТАКЪВ

Kantona
28.11.2008 15:55

pafata, хайде да ми кажеш като си такъв експерт защо отмениха първия гол на ЦСКА! А то се видя, че целия отбор на Мездра са си подлога на синия отбор.

La4kata89
28.11.2008 15:55

И ПАК ТОЯ СМОТАН СЪДИЯ УЕЕЕЕЕЕЕ....2 МАЧ ГЛЕДАМ НА ЧОРБАТА 2 ДУЗПА ИМ СВИРИ И МАЧА Х СВЪРШВА ... ПРЕДНАТА С ЛЕВСКИ НЕСЪЩЕСВУВАЩА И СЕГА ТАЯ СУПЕР СИМУЛАЦИЯТА НА ДЪРВОТО МАНЧЕВ ... ЧИСТ ШПАГАТ И ПОСЛЕ ОНЯ СЕ ОСУКА...И ХИКСА НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ ГНУСНА СГАН ЧЕРВЕНААААА !

pafata
28.11.2008 15:54

leketoo, стига си пил студена водица, искаме да чуем експертния ти коментар

silvi_winner
28.11.2008 15:50

Локо мз оле , видехтели се кво представляватя ве цска ! *lol*

vladan
28.11.2008 15:48

leketoo, нещо да кажеш за есенния шампион?!?

pafata
28.11.2008 15:47

leketoo, кой е простият сега?! Много поздрави от батко ти Саша

Redbula
28.11.2008 15:46

абе хора нз за вас ама аз гледах 2 пъти повторението и ми се струва че нямаше дуспа.Това беше игра за топката и отличен шпагат.Имаше фаул поне на 6-7 метра преди наказателното но тогава манчев не падна и съдията даде авантаж.за пореден път слаби съдии и пак купен мач

оооооооооо 2 на 2 хасхахахах

leketoo
28.11.2008 15:44

vladan посегни към главата си и свали ЦАЙСИТЕ! А сега виждаш ли? След малко ще го дадат на повторение, да гледаш пак моето момче! После питай мама и татко какво е ДУЗПА, да ти обеснят! Ако и те не могат, ще си останеш същия смотаняк

vladan
28.11.2008 15:40

Това е най-смешната дузпа!!! Хайде чорбари коментирайте! В кой момент беше нарушението? Имаше ли изобщо съприкосновение между двамата?

leketoo
28.11.2008 15:39

Айде ШАМПИОНА на полусезона е ясен

ApMaHu
28.11.2008 15:35

Ами това си беше чиста дузпа .... Цветкович му влиза отзаде .... как да няма дузпа е ....

deko1991
28.11.2008 15:33

сега що не казвате нищо за вашата дуспа а? иначе на всички други уш били измислени ама и на вас аванти

Jordy
28.11.2008 15:27

Айде Армейциииии Мачкайтеее !!!

ApMaHu
28.11.2008 15:13

ГОЛЛЛЛЛЛ>. броа на ДАнчо ... САМО ЦСКА

ApMaHu
28.11.2008 15:11

Агитката на ЦСКА ... наистина си показва селянията .... а замача ЦСКА първото полувреме беше много по добре .... а сега локо диктуват играта .. според мен мача ще е 0:1

firelevski
28.11.2008 15:01

Отново ЦСКА показа Селянщината си,като се сби с част от агитката на Локо...Браво на Селяндурите от ЦСКА неможе където идат да не си изкарат тъпите си комплекси

sashon
28.11.2008 14:57

Само Локо - Какви са тези смешни червени илюмзий питам аз? Резултатът ще е 3-0 за Локомотив Мз.

marto_mp
28.11.2008 13:50

Айде Мездра покажете ма ЦСКА, че не са никакъв отбор...............