Сушата не е при Берба, а в главите на шепа българи и един шотландец

10:49
Сушата не е при Берба, а в главите на шепа българи и един шотландец
Голмайсторът на Висшата лига Димитър Бербатов получи шанс да изиграе пълни деветдесет минути в двубой на Манчестър Юнайтед от Шампионската Лига на “Олд Трафорд”. Резултатът е повече от очевиден – красив гол, две отменени попадения поради засада, страхотни извеждащи подавания, оставяне на Йънг сам срещу вратаря, перфектен контрол, почти нито един грешен пас и страхотно воле, за жалост, минало на сантиметри от горната греда в заключителните минути на мача.

Заглавията в родината ни гласят: “Бербатов с гол след 3 години суша”, аз бих коментирал – “Сушата в главите на част от българите продължава”. По време на така наречената суша Димитър Бербатов стана голмайстор на най-оспорваното първенство в света и това, че няма попадения в Шампионската лига е по-скоро дело на една друга суша с шотландски привкус. Суша, поради която вчера Юнайтед игра с три крила и два опорни халфа, които могат да подадат само назад. Технически умения и схема, заради които Берба получи два свестни паса в мача, Ашли Йънг бе безличен, а левият бек се оказа най-креативният футболист за домакините на терена след Бербатов.

Без да навлизаме в излишни подробности, може да заключим – Берба не е играч, който трябва да търка резервната скамейка. Полемиките дали заслужава да бъде футболист номер 1 на България за годината са излишни. Сър Алекс има проблеми в реденето на състава, колкото и да не се харесва това на милионите почитатели на легендарния специалист, а сушата при някои родни журналисти никога няма да свърши.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ForzaJuve29
24.11.2011 11:28

Той вкарал един гол навсичкото отгоре от засада и сушата не била при него.

8510
25.11.2011 21:26

Още един неадекватен фен на юве,само срамиш славния отбор.

Lubo0o
24.11.2011 13:06

Вкарал 1 гол , а колко пъти се връща назад за да връзва играта колко пъти изведе Йънг ??? И направи супер пас с пета към Флетчър ама спирането му го нямаше никакво ... Супер мач изигра завличаше бранителите ,подаваше , бореше се !!! Само ако получаваше повече пасове щеше да вкара минимум още някой гол .....

RadoMiLchy
24.11.2011 03:29

Статията е доста кратко и ясно написана. А отностно САФ той вече втора година прави глупави постройки на играчите си. И манията му Нани да не се помисли за мега звезда както стана с Роналдо и да го остави на скамейката за около месец след като беше избран за играч на месец Септември от феновете оказва голямо влияние вижда се във формата му. същото се наблюдава и с Валенсия и Бербатов. Не че не направи страхотен мач точно обратното но съмочувствието му е доста накърнено до там някъде си обяснявам и пропуска му към края. По Скай коментаторите си го похвалиха поне 5-6 пъти, а за пропуска казаха "ако има нападател в англия и европа като цяло с технически качества да вкара това положение то е Бербатов".

holigan4e
24.11.2011 00:19

Тая статия трябва да отиде в някой вестник,че да се види от други хора и наистина да разбера какво става с Бербатов и да разберат истината.Той е един невероятен играч,който освен,че може да вкара гол от всякаква позиция с крак или с глава,той владее топката задържа я и кара отбора да се чувства сигурен.Ако не беше той Манчестър едва ли щяха да имат 19-тата ТИТЛА

katelievnikolai
23.11.2011 20:21

след като кристияно премина вав реал мадрид.Бербатов е наи-добрия вав юнаитед спор няма.да ние жив и здрав.ли4но аз с1м за юнаитед заштото Митко играе там ина4е с1м за 4елси.здраве и успех на вси4ки б1лгари .*cup**cup**cup**cup*

dancho70
23.11.2011 20:10

Ако Бербатов беше минал през Левски в определен период на футболната си кариера ,сега щеше да е национален герой ,рядко ще прочетеш толкова обективна статия, отличен на автора

Tyrion
23.11.2011 19:39

гоуемо е авторчето, съгласен съм с митко

mitko911
23.11.2011 19:37

Браво на човека , който е писал статията *thumb_up*
Нямам какво друго да кажа *smile*

Tyrion
23.11.2011 19:35

Ако познавах авторчето, щях да му кажа , евала, ти си от гоуемите тролеи....

Cristian0
23.11.2011 18:58

В тази на пръв поглед лека група след 5 мача класирането е под въпрос,но това не ме притеснява понеже предните години пак така в групите играем безобразно,а при елиминациите отбора играе много по-добре и няма нищо общо с играта в групите. Това може би се дължи на факта,че САФ подценява отборите в групите и за него сериозните мачове са в директните елиминации!!!!

Lubo0o
23.11.2011 20:05

Така е Ман Ютд винаги играят слабо в групите правят куриозни мачове срещу слаби съперници и накрая продължават ..... Миналата година пак играха безобразно , но успяха да стигнат финал , тази година това е малко вероятно .....

man_united777
23.11.2011 18:47

най-накрая някой да го проумее от тъпите завистливи българи!!!! Само Ман.Юнайтед*cup**cup**cup**cup**cup*

fena_man_utd
23.11.2011 18:24

Юнайтед разминат ли се с Барса и Реал значи ще прескочат 1/8,но все си мисля,че няма да стигнем по далеч от 1/4.Тази година в ШЛ играем изключително слабо.Самото ни класиране го показва.Две победи от пет мача това е срамно за такъв отбор.

Cristian0
23.11.2011 18:05

А и първото място все още поне на теория не е решено,при победа на Ман. Юн срещу Базел и домакинска издънка на Бенфика срещу Оцеул....

Cristian0
23.11.2011 18:03

fena_man_utd Аз въобще и не си го помислям,че ще паднем от Базел и вярвам,че онези 3 гола за 20 минути на Олд Трафорд станаха случайно и че все пак в 99% от случаите в които директно се решава кой ще продължи големите все пак си взимат своето и се надявам,че така ще стане!!! Интересува ме друго дали това второ място в група "С" означава сблъсък с победителя в група "Д" Реал Мадрид или ще се тегли жребий???

fena_man_utd
23.11.2011 17:36

Cristian0,То потвоята логика,никой футболист не трябва да се заменя за да не стават грешки.Много тъпо разсъждаваш.ВДС да не мислиш,че цял живот щеше да пази на вратата? Няма как.Трябват нови играчи,които да заместят старите.Де Хеа може да е сбъркал,но това е временно същото се отнася и за Фил Джоунс.Можеха и по-добре да бяха отиграли ситуациите,но не го направиха.Случва се все пак да не забравяме,че са от скоро в отбора и такива грешки за нови играчи е нормално.Виждали сме и далеч по-слаби мачове на Юнайтед.Все пак за отбора остава сега едно нещо и това е да не загуби от Базел за да може да се класира напред.

mitenceto1
23.11.2011 17:30

Най смислената тема която съм чел във този сайт евала на автора.

Cristian0
23.11.2011 17:28

Аз съм фен на Юнайтед,но според мен заслужаваха дори да загубят мача заради безобразната си игра в защита... и двата гола на Бенфика бяха плод на невежество и некадърност в защитата.....Аз лично трудно мога да си представя как щяха да станат тези 2 гола ако на вратата беше Ван дер Саар и в защита Видич....А в атака без Уейн Руни просто цареше някакъв хаос и припряност,нямаше го спокойствието при разиграването на топката. Юнайтед прекалено много е зависим от Руни според мен,което не би следвало да е типично за един световен колос, Нани колкото и да се опитва просто никога няма да стане еквивалент на Кристиано Роналдо...САФ има върху какво да се замисли през зимния прозорец с 2-3 точни попълнения мисля,че отбора ще заиграе значително по-добре!!!!

nikitorozite
23.11.2011 17:26

Митко не е за тия некадурници те го орезиляват колкото по-бързо се махне от Ман. толкова по-добре за него.

alankoolu
23.11.2011 17:06

Хубава статия,една от малкото междудругото.Снощи Митко за пореден път ни показа,че е класен играч и само малшанса го изигра да не реши мача.Наистина жалко за многото фенове които очакваха категоричната победа но тя можеше да бъде дори и загуба.Не ги чакат добри дни с тази игра,вижда се че има нужда от класно попълнение в средата,това беше една лампичка за САФ,дано да я е видял обаче

MaN_uTd_17
23.11.2011 16:54

Много хубава статия.Поздравления за Тервел Илиев*beer**thumb_up**beer*

vidic1991
23.11.2011 16:54

Да са осазнаи съра и да го пуска всеки мач то се видя че е с класи над Ернандез голлинията,видя се и че в защитата като го няма скалата Видич паниката е пълна

vill
23.11.2011 16:24

FaNaTiKa

Написах интелект и техника,а не само техника. За мен Йънг не е най-техничния играч, но има достатъчно футболен интелект да изгради някой атака и да даде хубав извеждащ пас или да играе на атаки с по 1-2 докоса на топката.

bozhkov83
23.11.2011 16:21

Ман Юн бяха фантастични и само мога да кажа, че Бенфика се радваха на два напълно късметлийски гола във вратата на Ман Юн. Берба, Евра, Джоунс, Валенсия, Флетчър....все си бяха на ниво КЛАСА!!!

berba911
23.11.2011 16:13

Евала за Бербатов ,, мн хубав мач .. !!! *smile*

vill
23.11.2011 16:11

MeToDueB:

А видиш ли Гигс,Йънг,Руни, Нани, Клевърли и Евра не са технически и интелигентно надарени играчи ?
Иначе Бербатов не играе, защото няма как да стане по-добър от това. Юнайтед има нужда от свежа и млада мръвка.

Lubo0o
23.11.2011 20:17

Евра почти винаги е виновник за някоя победа много добре се включва в атака дори понякога забравя да покрие зоната си от където идват много грешки в отбрана ... Направи асистенция към Флетчър преди време към Чичарито , разбира се много добре с Нани .... Според мен Нани трябва да е ляв халф не Йънг , когато Йънг вземе топката винаги търси начин да я центрира с десният крак върти я по някакъв много глупав начин и почти никога не му се получава центрирането ....

FaNaTiKa
23.11.2011 16:16

Йънг не е особено техничен, Уейн Рууни също .. Нани е техничен, над Клевъри все още нямам особено наблюдения, но е добър играч, Евра е техничен в кое .. удара ли ? Да наистина минава добре през играчите на другите, ама .. удара му е мн зле, а и той е защитник не се изисква кой знае колко, ама техничен е друго понятие

MarouaneChamakh
23.11.2011 16:07

Много точна статия.Берба е голям играч и не заслужава такова отношение. *thumb_up*

integral
23.11.2011 16:07

Възхитен съм от статията !!!

spider_m
23.11.2011 20:49

Наистина много добра статия ... не че не уважавам какво е направил сър Алекс за отбора, но мисля, че наистина врмето му мина ... прекалено много грешки в построяването на отбора и отношението му към Бербатов е абсурдно ...

yordak86
23.11.2011 15:32

Страхотна статия !Поздравления за Тервел Илиев.

Pechenqgata
23.11.2011 15:22

Евала много добро изложение! Аз съм на същото мнение...

Junytooo
23.11.2011 15:05

точно Бербатов ще е най добрия на терена хахаха.Батенце макар да не съм голям почитател на Евра той беше на всякаде по крилото.Най-много бягаше,най-много се бореше и най ефективен беше.Евра е бек мечта за всеки отбор.Евалата на Евра мн ми се вдигна в очите *thumb_up*Докато Бербати добре цъкна но се вижда как не му се бяга и постоянно чакаше топката нито се откриваше.През целия мач можехте да видите как всички бягат от Манчо само той на ходом караше.Не мразим Бербатов,просто от него се иска малко повече.Това го видяхме миналия сезон.Вярно няма стимул след толкова мн отсъствия на терена,но аз очаквах да е толкова надъхан че да не спре да се движи но за съжаление не го видяхме.Бербати повече движение на терена и ще видиш как Чичито ще търка пейката.

FaNaTiKa
23.11.2011 14:56

Много големи играчи са резерви в клубовете си : Кака доста често, Дрогба от време на време и Торес там се редуват .. Бензема доста често има и още много друго, но всичките са резерви, защото са играли слабо и не са заслужили да играят титуляри, а Бербатов с какво заслужи да не бъде в групата във финала на ШЛ, а преди това да бъде оставян резерва, защото Ернандес бележел по гол на мач, че Бербатов като бележеше не по гол, а по два, по три и по 5 вкарваше ..

ogi999
23.11.2011 15:34

пич не стоя цял ден в уинъра та да става дискусия ама нямам нищо против да полафим сега. бербо си е класа не споря , но Руни е №1 и това е неговия отбор така да се каже (е той е преди всичко на САФ ама това е друго) въпреки, че нашия имаше голям принос за титлата миналата година. Аз не харесвам сегащния Манчо нито като стил на игра нито като политика спрямо звездите, но те са успешни и са №1 , тоест ние само си цешаме едиците , а дъртия шотландец пак е излъгал всички "разбирачи"...

The_Big_PaPa
23.11.2011 14:41

страхотен статия. прав си за абсолЮтно всичко.много се радвам ,че все още има хора който виждат какво става в Юнайтед.радвам се сьщо ,че някой мисли като мен. Бербатов е най-добрия футболист на Юнайтед, миналия сезон покраи Берба сьра дига формата на роону , а той бе трагичен.за половин сезон да станеш голмайстор на парвенството и да не си в групата за финала на шампионската лига . той него пуска и в Англия , това нее нормално , тоя вече се мисли за тькав трениор ,че с постоянно промени и постоянно да бие , няма как да стане това , поради причината че Юнайтед нямат испалнители в момента. Има 3 , 4 имена който дарпат Манчо и това са Берба, Евра , Видич , Нани , и до някаква степен Руни , младите момчета Джонс и Смолинк сащо заслужават да бьдат на терена,но всички останали са пьлна трагедия.Благодаря

fena_man_utd
23.11.2011 14:35

FaNaTiKa,Не е хубаво да омаловажаваме факта,че и Рууни играе добре все пак и той е много важен за отбора.Конкретно за миналият сезон до някъде си прав,че го изнесе Бербо,но и на Рууни головете бяха от значение.Всички имат заслуга не можеш да кажеш с две думи този или онзи е по-добър.Иначе съм съгласен,че Бербо трябва да получава повече шанс.Въпроса е,че Юнайтед имат трима изключително добри нападатели и е много трудно един от тях винаги да е извън игра.Дано го видиме срещу Нюкасъл какво ще направи мисля си,че ще е добре да го пусне заедно с Рууни.

FaNaTiKa
23.11.2011 14:26

ок приемам отрицателните оценки и - в коментарите ми, ма като някой ги дава да не се крие и да каже защо ги дава и да поспорим, ако е нужно, но не да се крием

ogi999
23.11.2011 13:42

абе хора аиде не прекалявайте - манчо не заслужавал Бербо дуууууу стига бе. Тоя отбор има един единствен голям футболист в момента и това е Руни - без всеки друг играта им е еднакво скучна и тъпа, като миналата година ги вадеше вратаря и централните защитници.

FaNaTiKa
23.11.2011 14:00

спомняш ли си през миналия сезон, целия първи полусезон и след това няколко мача още Уейн Рууни колко трагичен беше ? Той беше плачевен и ударите му и докосванията му и спирането на топката и идеите му и всичко, което правеше на терена .. а спомни ли си кой тогава беше голямата фигура на Ман Юнайтед и забиваше гол след гол и играеше великолепно или си забравил ? А знаеш ли накрая, че Юнайтед го закотвиха на пейката в последните 7,8 мача от първенството, а и за капак не бе в групата за мача в ШЛ .. знаеш ли го това, а Уейн Рууни през този сезон записа един хетрик над Уест Хям при обрат от 0-2 за 4-2 с гол от дузпа, фаул и игра, записа и един великолепен гол над Сити за 2-1 и онзи във финала за 1-3, а да изреждам ли Бербатов какво направи в малкото мачове, в които игра или ти знаеш, ама се правиш на идиот ?

MeToDueB
23.11.2011 12:49

но за мен Бербатов е най-интересния играч на Ман Юнайтед, не знам дали защото е българин, едва ли е изцяло заради това (сигурно и това играе роля), но този поглед над играта, това гениално първо докосване, тези невероятни идеи и пасове, които прави, а и когато вкарва голове го прави със стил, мен това ми харесва в този играч, и мен на моменти ме ядосва, че не тръгва да ги гони и да ритне някой е така да покаже малко спортна злоба, но той играе с мозък, а не безрасъдно и главно с пот и мускули и все пак тича, изминава доста километри, че той се стреми през него да минават топки и колко често търси топката още от центъра за да организира атаки, е това не е ли тичане ? Бил бавен, да не тича на високи обороти през целия мач и не ги гони, но на старт наложи ли се е много бърз, а понякога дебне и отнема топки във фаза преса, бе за мен е велик, кой каквото иска да говори, всеки мач в Тотнъм съм го гледал (там даже повече ме кефеше, защото играеше срещу всички и винаги успешно, беше голям лидер), тук също ми харесва, но е като оса сред стадо стършели

MeToDueB
23.11.2011 12:44

Манчестър Юнайтед не е отбор за Димитър Бербатов, защото се играе друг стил игра, която няма нищо общо с интелигентния стил, който практикува Бербатов, също така и с техничния му стил, а и малко по-лежерен, когато се налага пресиране, той си е такъв, че може да блесне по всяко едно време, без да е гонил противниковите защитници и да не им е давал да изнасят топката, без да е гонил безнадеждните топки, така както ги гони Ернандес, просто Бербатов си е един голям талант, който в цялата си кариера няма да бъде оценен, той бе гений и бе боготворен в Тотнъм, още не са му простили и още им е болно, че е напуснал, там той беше големия лидер и герой, който играеше във всеки мач и винаги блестеше с асистенции и голове, без значение дали ще играе срещу Ман Ю, Челси, Ливърпул, Арсенал или с някой отбор в Лига Европа например ПСВ (онзи феноменален гол за продължения), сега е друго време, играча е същия, качествата са му същите, но стила на Юнайтед е различен от този на ТОтнъм, те по-скоро гледат да не допускат голове и да не загубят среща, отколкото да атакуват безпощадно, че и безрасъдно, както го правеха Тотнъм и от 4-0 допускаха изравнявания до 4-4, 3-3 правеха 2-2 .. не, че той не е достоен за Ман Ю. а Ман Ю не е достоен за него, просто защото е интелигентен футболист и в главата му е като компютър, знае винаги кой ход е най-добрия, било то да стреля или да подава, и почти 90% е успешно, пък нека да не пресира и спортната му злоба да е по-малко, то перфектни няма и Меси и Роналдо имат някой минуси, няма играч който да е на макс във всичко

famoso29
23.11.2011 12:31

хаха автора на тая статия да вземе да стане един треньор, след като проблема е в един шотландец.. а кога чу Фъргюсън да казва ,че Бербатов е в суша и че за това не го пуска или си поредния който казва не пускат Бербатов треньора е виновен . Това, че е българин не му осигорява титулярно място , само защото ние искаме така . Бербатов нито 1 път не се е оплакал , само веднъж спомена ,че иска повече игрово време ,а такива като автора вече 2 години реват защо не го пускат .. защо .

holigan4e
23.11.2011 12:19

Леле най-накрая да видя една свястна стая кратка и много правилна.Аз да си призная никога не съм виждал Бербатов в лоша форма.Винаги играе добре.Чичарито трябва да търка пейката,щото той не може да владее добре топката.

baikufragista
23.11.2011 11:40

след 3 години Барбуков ще вкара отново в Шампионската лига

StoyanovKST
23.11.2011 11:04

Незнам какво прави, но каквото и да е, дано да е правилно и успешно! Че нещата в отбора не вървят след мача с Челси и то се вижда.. Но мисълта ми беше че вижданията ми във всеки един отбор от последните 2-3 сезона, ако не и повече, че всеки отбор изгражда бизнес схеми..

aa2
23.11.2011 11:02

Жалко само, че гола му е от засада, но това не ни пречи на нас БЪЛГАРИТЕ да се радваме за него.Браво Бербатов!

solskjaer20
23.11.2011 12:17

Един турчоляга явно не хареса това което си написал.. *lol*

omito
23.11.2011 10:51

Сър Алекс си знае работата.Толкова много титли има,че всяко негово решение не подлежи на обсъждане.

StoyanovKST
23.11.2011 10:49

Съгласен съм с всички под мен, Бербатов е уникален футболист! Обаче за жалост всичко стана бизнес и то във всеки отбор, дори и в Ман Юнайтед. Помислете, марката Бербатов колко Българи биха си я купили? А марката Чичарито, колко Мексиканци??? Разликата е огромна и е нормално да пуска повече мексиканеца.. Това поне е мое виждане..

gerrard9000
23.11.2011 10:57

според мен просто прави подмладяване на отбора.за мен чичарито не е нищо особено.но вкарва почти всеки мач.иначе ,нито е техничен ,нито може да гради атаките.уелбек също не ми харесва.не знам бербатов от къде го взима това безконечно търпение.според мен не му е мястото в МЮ ако играе толкова рядко.бас хващам, че в следващия мач на МЮ пак няма да е титуляр, въпреки доброто му представяне вчера

ogi999
23.11.2011 10:28

Определено вчера Бербо бе класа - и гола и асистенциите дето даде бяха на ниво. Определено обаче играта на Манчо се върти и ще се върти около Руни, а той партнира страхотно с дребния хитрец, което прави поне засега Берба малко по-периферен в отбора.

Pileto
23.11.2011 10:11

Споделям коментара. Бербатов е страхотен футболист с гениален поглед върху играта. Ако знаете колко малко му липсва за бъде номер 1.

fena_man_utd
23.11.2011 10:05

Прав е журналиста,но какво да се прави.Съра така е решил,така е направил.Дано поне този мач спомогне и шотландеца разбере,че мястото на Бербо е на терена,а не извън него.Може да не вкарва всеки път както го прави Чичарито примерно,но спомага изключително много за ефективността на отбора и това се забелязва за жалост не и от Сър Алекс.