Ето защо Юнайтед се провали

12:45
Ето защо Юнайтед се провали
Завърши един разочароващ сезон за Манчестър Юнайтед. Някой ще каже, че червените се бориха до последно за титлата в Англия, но за дяволите на сър Алекс второто място е провал, именно поради великия ореол на Фъргюсън и статута на фаворити, който той и неговите момчета изградиха.

Юнайтед бе детрониран от градския съперник Сити, представи се разочароващо за купите на Острова и отпадна в груповата фаза на Шампионската лига - навярно грандът ще се събуди от този кошмар, но ужасът за червените дяволи е съвсем естествен и породен от няколко фактора, които промениха съдбата на Манчестър.

Отказването на Ван Дер Саар - ако холандецът бе на вратата на Юнайтед, тимът нямаше да отпадне толкова рано в ШЛ, защото вратарските грешки в домакинството с Бенфика, щяха да са само мираж за португалците, а и едва ли Сити щеше да е в позиция да детронира червените преди проследния кръг. Просто изборът на Сър Алекс - Де Хея се оказа пълен провал на този етап.

Контузията на Видич - малшанс за Юнайтед, който съчетан с липсата на вратар от световна класа, доведе до това Манчестър да получи 4 гола като домакин в мач с огромно значение.

Фъргюсън срещу Бербо и Нани - преди 2 сезона Бербо бе голмайстор на Висшата лига, а Нани номер 1 по асистенции и с невероятна тежест върху представянето на червените. За награда Бербатов остана извън групата за финала на ШЛ с Барселона, а Луиш Нани влезе като резерва и асистира с първото си докосване, но за гол на каталунците. През изминалата кампания Берба бе замразен на пейката, а Нани каквото и да кажем - не бе същия мотор на тима, перла, която да отличава Юнайтед

И накрая най-грешното решение в кариерата на сър Алекс - продажбата на Кристиано Роналдо. Многомилионен трансфер, рекордни приходи в касата на клуба, но какво от това - Манчестър загуби футболист, който е... безценен. Да - Юнайтед може без Кристиано, но може по-малко. Барселона ще продължи да е гранд и без Меси, но каталунците дори не мислят за трансфер на Лео, а въпросните двама играчи са най-добрите в света, за жалост на Манчестър в редиците на тима вече не е хищника CR7.

САФ е доказал, че умее да излиза от трудни ситуации, сега Манчестър Юнайтед се намира в такава, а дали Сър Алекс и играчите му ще реагират подобаващо, тепърва ще разберем, но едно е сигурно - нулевата година за гранда не е случайна.


Автор: Тервел Илиев

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

holigan4e
23.05.2012 17:53

Синоними на Сър Алекс : Провал , 2-ро място , отпадане , мъка , тъга

rooney_fen_256
23.05.2012 18:02

Синоним на Бербатов: [@link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=419378458102376&set=a.345973325442890.83467.345971365443086&type=3]

dexter
23.05.2012 17:25

Е по тъпа статия не бях чел скоро *lol**lol* Роналдо беше продаден преди 3 год. а Нани беше контузен кажи речи през половината сезон, другото даже няма смисъл да се споменава *lol*

kotio84
23.05.2012 15:18

А бе хора какви 30-40 сек. ви гонят,не виждате ли,че отбора не беше на ниво.Издънки като срещу Нюкасъл,Улвър,Блекбърн,Евертън и стрщу Сити най-вече,за ШЛ и ЛЕ да не говоря, вие сте доволни от играта,и казвате ,че отбора бил на ниво и са нямали късмет.А колко мача взеха в последните минути,върнете си лентата назад и бъдете обективни без фенски очила.Следя отбора от много години но на такова ниво никога не е бил и добре че другите отбори ( Арсенал,Челси,Ливърпул )направиха слаб сезон в ПЛ,че незнам дали изобщо щяхте да се борите за титлата.

rooney_fen_256
23.05.2012 17:59

Не задоволявам се с факта, че след като загубихме титлата с голова разлика, Фърги ще е амбициран до доведе нови офанзивни футболисти, за да може да не се повтаря тази случка. И също се задоволявам с факта, че Видич се завръща през другия сезон и няма да се получават недоразумения като мачовете със Сити (1-6), Блекбърн (2-3), Нюкасъл (3-0), Челси (3-3) и Евертън (4-4), а за сравнение, през сезон 2010/11 имахме само два мача, в които допуснахме повече от 2 гола (Евертън - Манчестър Юнайтед 3-3 и Ливърпул - Манчестър Юнайтед 3-1), при всички други случаи сме допуснали 2 или по-малко гола, което доказва колко е стабилна защитата ни, когато Видич е в състава.

kotio84
23.05.2012 15:46

Така е, обаче има едно голямо "АКО" *smile* С тава ли се задоволяваш, като фен на такъв отбор от ранга на Юнайтед ?

rooney_fen_256
23.05.2012 15:32

Няма значение играта на отбора, ако накрая вдигнеш трофея, никой няма да ти помни играта. И не беше ли така, ако не бяха се отпуснали КПР в последните 40 секунди, сега нямаше да пишем в тази тема...

lamparddd8
23.05.2012 13:53

ЧЕЛСИ най великите бе какво спорите за манафите *wink*

LondonIsBlue
23.05.2012 15:01

Колкото повече плюете по нас толкова повече се радваме че взехме купата! Писна ми вече от хейтъри като вас спрете се най после не ви ли писна Челси съдбата си им го върна за сезон 2007/2008 и сезон 2008/2009 защото на финала срещу Юнайтед 2 греди и накрая заради този дъжд Тери ни прецака трофея а през 2009 срещу Барселона ако това не е подпиране защото 4,5 дузпи не ни бяха дадени и цял свят го видя накрая с последната атака с последният удар ГОЛ за Барса и после ще ми говорите че не сме заслужили поне 1 ШЛ купа ?

Unbeatable_fen
23.05.2012 14:03

Остави го има психични проблеми момче взе една КЕШ за 100 години история с мафията на руския мафиот.

LondonIsBlue
23.05.2012 14:02

лампард8 спри бе кретенче малко няма само с теб да се занимаваме................

rooney_fen_256
23.05.2012 13:56

Пак ти казвам, спри да приказваш, щото половината фенове на Челси ги е срам от тебе.

breiknz
23.05.2012 13:50

От един уважаващ и харесван отбор от всички до преди 2 години ,старецът го превръща в начална фаза ... наистина той беше човекът, който направи отборът ,който му правеше ЕВАЛА цял свят, но вече това не е отборът за него. ВРЕМЕ МУ Е ЗА ПЕНСИЯ *smile* иначе ще става по-зле

Anders0n
23.05.2012 13:38

Някакви секунди разделиха Юнайтед от титлата...ако я бяха взели нямаше да пишете толкова глупости,на моменти не показваха добрата игра,която сме свикнали да наблюдаваме от тях,но като цяло се представиха добре и натрупаха много точки,така че стига сте си излиавали тук помията...Сити имаха адския късмет в последния мач и определено не заслужаваха победата,за мен е срамно при наличието на такива отбори в Англия,измисления и смешен арабски отбор да е лицето на Премиершип *silent*

kotio84
23.05.2012 13:01

Роналдо нямаше как да го задържат при положение ,че го иска Реал.Този отбор наистина е върха в кариерата на всеки футболист (и Барса),просто взеха макса от него.Може би с Бербатов са целили същото да го направят звезда и после милиони в касата, но за съжаление решиха да изкарат пари от фланелката на Чичирито, където се изкарва много повече .Ако се сещате за какво купиха Парк *wink* Не случайно отбора е първи по приходи *smile* Така, че не си мислете, че Съра е изветрял, просто му се казва кои нови играчи да се налага от кои има най-добри финансови дивиденти.За жалост клуба е станал като добре печелившо предприятие при тези собственици. Хората в Манчестар не напразно излизат с онези шалчета на стадиона *sad*

krasimm70
23.05.2012 12:58

зпожелавам на съра догодина 3-4 място.успех в лудницата.

Unbeatable_fen
23.05.2012 12:42

Като чет коментари от типа "защото съдийте не им помагат" ми става лошо.Ясно е че имат проблеми и им желая догодина да са по силни в ШЛ защото ги уважавам и не мразя като хейтър *smile*

Santti
23.05.2012 12:38

В последните няколко седмици чета само "Защо Юнайтед загуби". Едното на дъртия грешките, едното това, еднто че продал Кристияно. Абе тъп автор на тъпа тема. Какво влияние оказва продажбата на футболист преди 3 години при условие, че след това взимат купа и играя финал в ШЛ.

Никъде обаче не видях защо Сити спечелиха. Само глупости се изписаха по тяхен адрес, че били богати и купили футболисти, че кой отбор не купува. Как се гради голям отбор, с аматьори. Имат пари купуват си играчи печелят, това е футбола. Юнайтет, Челси, Арсенал, Ливърпул, Реал, Барса, Байерн, кой не купува, всички го правят. Дори Реал, Челси и Барса взети заедно имат повеч купени и провалени футболисти може би от половин европа (Купени не реализирали се в този отбор и след това продадени).

dido_bzzz4
23.05.2012 12:38

кви роналдовци кви пет лева ве юнайтед вкараха най много голове от и господ не знае колко сезона провала на юнайтед не е нито в във вратаря той се представи отлично след като замести линде гоорд даже по добре от него някои от спасяванията му бяха феноменални ако второто място е провал то какво да кажем за 3 тото на арсенал то сигорно е равносилно на отпадане вие от уинър сте малоумници според вас юнайтед трябва вечно да е на върха аз лично като фен юнайтед бих се отказал от футбола ако стане така аз стоя пред телевизора за да гледам футбол не изнасилвания над разни слабаци

mancitywe
23.05.2012 12:37

ако не беше савич щяхме да вземем дубъл ама тоа савич ни провали в карлинг къп ако компани бише здрав щеше да има дубъл

mancitywe
23.05.2012 12:35

абе вие уинер сте големи фенове на ютд тоа сезон не взеха купа и пак само пишете за тях ебати напишете например за арсенал и за контузиите в ютд това не им е оправдание щото колко време го нимаше компани и требваше да га замества некадърник като савич

rooney_fen_256
23.05.2012 13:55

Малееее, ти чуваш ли се бе? Най-добрия ни защитник (Видич) отсъства половин сезон и ти ми се оплакваш, че Компани бил отсъствал. Той беше наказан точно за 4 мача. На това ли му викаш отсъствие? Я пробвайте да изкарате 6 месеца без Компани и ако влезнете в 4-ката, ще ви стисна ръцете. А ние да кажем ли, че почти цял сезона некадърника Евънс беше титуляр и пак бяхме на 40 секунди от титлата. Вижте се колко сте смешни. Ама догодина няма да имаме, чак толкова лош късмет и тогава ще ядете дебелия.

amet_95
23.05.2012 12:19

когато роналдо си тръгна нештата взеха да стават все по зле но ман4естър е голям отбор никои неможе да спе4ели всеки път за това футбола е велик спорт *wink*

rooney_fen_256
23.05.2012 12:00

Абе стига с тия глупости бе, Де Хеа е супер вратар. Просто му трябваше време да се аклиматизира към живота и футбола в Англия, нормално е да не се представя блестящо. Пък като добавим големите очаквания към него, проблема с очите и това, че е дооооста слаб физически (което може да се окаже пагубно в Англия, предвид това, че там единоборствата са доста тежки) е напълно нормално да има грешки. Гледайте след 1-2 сезона, ще е вече топ вратар. За Роналдо, съм напълно съгласен. Просто отбора тръгна надолу след неговото напускане, но той беше продаден по две причини. Първата е, че мечтата му беше да играе в Реал Мадрид и втората е, че Глейзър притиснаха Фъргюсън да го продаде, за да може с парите от продажбата му, да си погасяват дълговете. Иначе според мен ако вземем Еден Азар, ще имаме новия "Роналдо".

UnitedRules
23.05.2012 11:40

поправка - 970 000 000 или там колкото и да са, близо до това число.

MaLkO_LuD94
23.05.2012 11:07

Все пак нямаше как МЮ да задържи Роналдо *smile* Де Хеа също не е толко виновен той е много добър и талантлив вратар.

LiLN
23.05.2012 11:14

И защо Юнайтед нямаше как да задържат Роналдо след като са на първо място по приходи?

MeToDueB
23.05.2012 11:01

Не знам какво да кажа .. но помислите реално над нещата не гледайте повърхностно над нещата и това, че Ман Ю не са станали шампион .. вижте фактите, че бяха на 30 секунди от титлата .. и ако не беше това чудо (макари заслужено в полза на Сити), днес нямаше думичка да се пробели срещу САФ, така че той си остава велик .. и на мен не ми е приятно как заби Бербатов на пейката, но като погледна фактите и си припомня някой неща .. легендата Нистелрой с 40-те си гола на сезон бе махнат, когато чукна 30 в посока Реал .. Дуайт Йорк, Андрю Коул .. така че САФ си коли и беси в отбора, както го е казвал неведнъж и тези му решения са важни, дори малко грешни, така всеки концентрира вниманието си върху него, така той стои най-отгоре в пирамидата от футболистите, които са играли и играят за отбора и от предишните треньори .. просто едни 30 секунди .. днес нямаше да пишете нищо против него, а щяхте да го боготворите и отборът има 89 точки, така че САФ въпреки на пръв поглед странните си решения . .смяната на вратар, налагането в състава на дърво, като Джони Евънс, който заигра много добре тактически .. заличаването на голмайстора от състава, нереализирането на нови трансфери(освен връщането на Поу Скоус, което бе оправдано, тъй като игра добре) .. просто САф е велик ..

UnitedRules
23.05.2012 11:38

Такива хора като теб ме радват много! Браво, един от малкото, който гледа обективно на нещата. САФ е доказвал и то не веднъж, че незаменими футболисти няма. Една дузина световни звезди бяха изгонени от САФ през годините, но Юнайтед никога не слезе от върха. Да, сезонът в ШЛ бе провал, но в първенството дяволите се представиха изключително, въпреки контузийте и въпреки всичко - Юнайтед бе на 30 секунди от това да детонира 970 000, които Сити хвърлиха в трансфери само и само за да спечелят титлата с много пот, нерви и треперене в последните 30 секунди и то с голова разлика. Още едно доказателство, че Сър Алекс е велик - между Юнайтед и третият в класирането разликата е 19 точки! Подсъзнателно всеки един човек и журналист знае, че Юнайтед са гиганти, въпреки проваления сезон, тези статий са просто доказателството, че Юнайтед все още са сила, а именно - случи се веднъж Юнайтед да не спечели нищо и целият свят започна да говори за това, разбира се че е сензация.

teenage_head
23.05.2012 11:07

Това е истината, евала за коментара!

Georgi_97
23.05.2012 10:46

teenage_head защото са фенове на Ман.Юнайтед !! *wink*

GarethBale333
23.05.2012 10:45

Нали се сещате, че след 1 2 сезона вече гигс скоулс няма да са в отбора и имам чувството, че ако скоулс не се беше върнал в отбора отбора нямаше да се бори за титлата. За това ФЪРГИ или Собствениците трябва да развържат кесията макар, че имат дългове и да купят няколко класни играчи, защото колкото и млади и добри играчи да купи те направиха грешки който им стуваха точки

Franki8Lampard
23.05.2012 10:43

около 80 % е това също в началото колебливата игра на де хеа иии грешките в защита

Aguero16
23.05.2012 10:41

Без да чета ще Ви кажа- ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ИГРАЯТ!

SuperSizee
23.05.2012 10:35

Не ми трябва да подкрепям този отбор и изобщо да разбирам чак толкова от футбол за да видя, че този е въздух под налягане. Бил в историята си не знам си какво, бил не бил, но прави глупости до безобразие. Разчита на играчи над 35 годишна възраст, подиграва се с най - добрите играчи от миналия си сезон и за капак няма да спечели нищо за да оправдае своите решения. Ако беше толкова добър колкото го възхвалявате, защо не излезе и не каже в медиите ,защо продава играчи Роналдо, Бекам, Нистелрой ...

SuperSizee
23.05.2012 12:09

Не ми трябва да съм в управата за да видя, че голмайсторът и човек с най - много асистенции са записали 10 мача общо. Това само един изключително умопобъркан човек може да го направи, а този е от най - големите.

UnitedRules
23.05.2012 11:46

Защото това не е нито твоя нито моя работа! Когато постъпиш в управлението на Юнайтед и видиш, че не всичко което хвърчи се яде, тогава може би ще разбереш *smile*

Scyth
23.05.2012 10:48

Съгласен съм. В историята е определено, но историята е само това - история. Няма да успорвам фактът,че е невероятен тренюр, но годините си казват думата вече и си личи доста. Ще видим през новия сезон,но ако продължава така нищо добро не ги чака Юнайтед.

teenage_head
23.05.2012 10:31

Защо не напишете статия защо Барса се провали този сезон или Милан защо се провали този сезон?! Само Юнайтед ви е в главата, не може всяка година да са шампиони бе, нали трябва разнообразие! Големите разбирачи се извъдихте, ама тия уж големи анализи всеки може да си ги направи вкъщи пред телевизора!

shifo76
23.05.2012 12:24

1. Кви купи имат ? 2. И ман Юнайтед има купа. Къмюнити Шийлд.

MaLkO_LuD94
23.05.2012 12:17

Защото Барса имат купи в на4алото на сезона и имат и още 1 финал за играене така4е сезона на Барса не е провал *smile*

darklight
23.05.2012 11:13

Защото Барса имат шанс за купа все още. На финал са за Купата на Краля.

desiborisova
23.05.2012 10:25

Горе долу е така може да се допълнят някой неща

jimidim
23.05.2012 10:24

Хубав у верен анализ.Но,... би трябвало да се зададат и още един -два въпроса.Дали слу4айно съра ве4е не го удря и крити4еската,колкото и да е напред химията на Острова.
И после...Колко игра4а от калибъра на Скоулс,ще дойдат в Юнайтед,знаейки характера на Фърги,и какво прави след 2-3 години с игра4ите си.Не би шута единствено на трите звезди от школата на клуба .Невил,Скоулс и Гигс.Но.,дори и Фил Невил усети ритника му(въпреки застъпни4еството на брат му)а за Бекъм да не говорим.И то,само защото каза дума ,на въпреки на него.Вси4ки големи звезди,от Кантона до Бербатов,си тръгват по един и същ на4ин.И аз съм за здрава ръка в съблекалнята,но не и за деспотизъм.Ще се разбере само след 3-4 години.да сме живи,да го видим.