Пълният жребий за груповата фаза на Лига Европа

15:10
Пълният жребий за груповата фаза на Лига Европа
Днес бе изтеглен жребият за груповата фаза на турнира Лига Европа.

Фортуна отреди българинът Благой Георгиев и Рубин Казан да се изправят срещу легендарния Ливърпул.

Други двама българи - Валери Божинов и Иван Бандаловски, играещи за Партизан,  попаднаха в група с тимовете на Атлетик Билбао, АЗ Алкмаар и Аугсбург.

Иван Иванов и Базел пък ще мерят сили с Фиорентина, Лех Познан и Белензеш.

Ето и пълният жребий:

Група "А"


1. Аякс
2. Селтик
3. Фенербахче
4. Мьолде

Група "B"

1. Рубин Казан
2. Ливърпул
3. Бордо
4. Сион

Група "C"

1. Борусия (Дортмунд)
2. ПАОК
3. Краснодар
4. Габала

Група "D"

1. Наполи
2. Брюж
3. Легия (Варшава)
4. Мидтиланд

Група "E"

1. Виляреал
2. Виктория (Пилзен)
3. Рапид (Виена)
4. Динамо (Минск)

Група "F"

1. Олимпик Марсилия
2. Брага
3. Слован (Либерец)
4. Грьонинген

Група "G"

1. Днипро
2. Лацио
3. Сент Етиен
4. Розенборг

Група "H"

1. Спортинг (Лисабон)
2. Бешикташ
3. Локомотив (Москва)
4. Шкендербеу

Група "I"

1. Базел
2. Фиорентина
3. Лех (Познан)
4. Беленензеш

Група "J"


1. Тотнъм
2. Андерлехт
3. Монако
4. Карабах

Група "K"

1. Шалке 04
2. АПОЕЛ (Лимасол)
3. Спарта (Прага)
4. Астерас (Триполис)

Група "L"

1. Атлетик (Билбао)
2. АЗ Алкмаар
3. Аугсбург
4. Партизан

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Barca_Kahn
29.08.2015 12:47

До коментар [@comment 1830966] от [@user El_Fenomeno_9]:

Нали все пак Английските клубове са много по-богатите нормално е да имат и по-добрите играчи странно обаче как така отборите им са по-слаби от Испанските

Sve86
29.08.2015 03:40

Я кажете ссега кой отбор , ще спечели тазгодишната надпревара .. ?

sdw
28.08.2015 22:02

Те Уефа решиха да вземат един спорт на английските отбори и да го дадат на италианците,а вие заблудените английски фенчета си говорете и си изказвайте мнението,колкото искате.То па остава да говорите Против вашите любими отбори.Кофтито за вас е,че фактите последните години говорят друго.

Matteo_Poker
28.08.2015 19:52

Спада на Манчестър Ю примерно и това,че не играха ШЛ е,че сменят треньора и играчите.Арсенал все още не са допълнили липсващите парчета от пъзела,а ако се контузи някой и край.Сити започнаха от скоро да играят липса на опит и това че им се пада труден съперник не им дава шанс да направят нещо повече.Челси държат фронта единствено.Ама последния сезон рано отпаднаха..

Matteo_Poker
28.08.2015 19:46

Иначе за кой е фактор в Шампионска Лига последните 3-4 сезона са испанските отбори и един Байерн Мюнхен.А и последния сезон Ювентус стигна финал.Иначе английските отбори повечето максимум 1/8 финал,Челси е стигал и по-напред и това е.ПСЖ последно време стига 1/4 финал и това е.

El_Fenomeno_9
28.08.2015 19:18

И искам да допълня само , че макар да съм фен на Челси , на сърцето ми е Калчото , обожавах и все още обожавам да го гледам , без да имам изявен фаворизиран любим отбор , изпитвам носталгия от онази магия от миналото по него и няма как да ме напусне , яд ме е че е в това състояние , но няма как на черното да кажеш бяло

Barca_Kahn
28.08.2015 19:41

И аз съм така фен на Барса гледам всички първенства които мога но съм израснал с Английското и най-много гледам него като изключим мачовете на Барса

El_Fenomeno_9
28.08.2015 19:16

Аве месутчо , умно момче си , не ръси глупости тука ... Как си представяш Уест Хям и Сотон да спечелят Лига Европа ??? Нали знаеш(ако знаеш) , че с крайно натоварения графика на двата тима , които се опитват да се закрепят поне в средата на Висшата лига , с правилата за купите , които ги ЗАДЪЛЖАВАТ да играят с една определена НЕ МАЛКА бройка ТИТУЛЯРИ и да ходят да се хвърлят на 3тия и 4тия в Италия , в Испания , в Геррмания , много милионните селекции на руски , турски и украински клубове , отбори като Дортмунд и Аякс величия на Европейската сцена и да се борят с всички тях за 1 ЕДНИЧКА квота , макар Висшата лига да е турнир , в който дори един слаб период от 1-2 месеца , може да те предопредели в битката за изпадащите ???

Mesut213
28.08.2015 18:40

Добре, доста хора твърдят, че английските отбори не го взимат този турнир на сериозно, но след като отборът, който спечели ЛЕ получава квота за ШЛ това твърдение поне в моите очи отпада. Например Евертън и Тотнъм, много трудно ще пробият в четворката и съответно нямат шансове за ШЛ, но посредством ЛЕ могат да извоюват това право, а защо не го правят ? Защото, явно знаят, че нямат достатъчно сили, за да спечелят този турнир иначе не виждам смисъла да не оползотворят този шанс даден от УЕФА. Отделно това си е престиж, и не трябва да се пренебрегва. Вярно, финансово не само английските, а и като цяло няма облаги в ЛЕ за клубовете и според мен УЕФА трябва да увеличат наградните фондове. Не може отборът достигнал до финал на ЛЕ да получава само 5 мил. евро, а за участие в групите на ШЛ ( особено, ако даден отбор е единствен представител на страната си ) да прибира над 10 мил. евро. Просто има огромна разлика...

Mesut213
28.08.2015 19:48

Точно това имаме предвид, малко се отплеснахме от темата... Идеята бе следната: Ако Евертън/Тотнъм и т.н. се напънат да спечелят ЛЕ, дали ще успеят ? Защото привържениците на Висшата Лига твърдят, че те не се хвърлят за тази купа, следователно като следим тяхната логика, ако го вземат на сериозно ЛЕ имат шансове, а аз не мисля така *wink* . Някой да не ме разбере погрешно, изключваме грандовете от тези сметки *smile* . Това, че имали много мачове и т.н. е вярно, но не може да е оправдание в никакъв случай.

Matteo_Poker
28.08.2015 19:42

Евертън можеха да отпаднат последния сезон.Определено не им лесно на английските отбори защото имат най-много мачове.И няма смисъл отборите да си дават зор в ЛЕ.Но Евертън за пример дори да се съсредоточат в ЛЕ не мисля,че ще вземат титлата.За отборите от топ 4 в Англия може,обаче те участват в ШЛ и често минават групите и да отпаднат и те по-добре да се борят в топ 4 в Англия,отколкото за ЛЕ.

Danskrastev
28.08.2015 19:20

Точно защото е най-силното всеки отбор може да победи всеки тоест големите отбори които играят в ШЛ ще губят точки ,и по-добре да направиш една серия в ВЛ от колко да се бориш на два фронта и накрая да не постигнеш нищо.Саутхямптън тая година са ужасно слаби ,Тотнъм с последния трансфер който направиха мисля че имат добри шансове, но трябва да покажат постоянство както и Ливърпул тези два отбора могат да направят пробив в четворката, но трябва да изберат или четворка или ЛЕ не става и на двата фронта, и Евертън имат шанс ако не продадат Стоун..Евертън миналата година бяха слаби точно заради ЛЕ,но тази година запазиха отбора си и ако и Стоун остане мисля че имат добър шанс.

Mesut213
28.08.2015 19:07

Нямате угодия и това е *smile* . Висшата Лига е най-силното първенство, ама видиш ли било по-лесно през него, отколкото ЛЕ, където доминират испанските отбори, а и прекалено си вярваш, че Тотнъм/Саутхямптън/Евертън/Суонзи/ и т.н. имат шанс да пробият в четворката, няма такъв вариант *smile* . Не искам да обидя феновете на тези отбори, особено на Евертън и Тотнъм, но хайде да погледнем обективно на нещата... Не ми пишете сега, че тези отбори са били шампиони преди и пак могат да повторят това. В близките години това няма как да се случи просто *smile* .

Danskrastev
28.08.2015 18:55

Ако имаш добър отбор по-лесния вариант според мене е през ВЛ, защото Сити,Юнайтед,Челси и Арсенал така или иначе ще играят в ШЛ ,и това ще е проблем за формата им в ВЛ и при една серия Ливърпул и Тотнъм могат да атакува по-лесно четворката ,от колкото да рискуват футболисти в мачове с отбори които по-скоро ще ти счупят краката от колко да играят футбол ,и по този начин да губиш ценни играчи в по-важната битка за четворката....да не говорим че Ливърпул дори има шанс и за титлата ,но трябва да опази отбора от контузии, а тези мачове в ЛЕ са просто излишни за Пул в момента....сезона в Англия е доста дълъг, и изморителен не случайно миналата година Евертън бяха толкова на долу в класирането ,защото се опитаха да пробият в Ле ,но е трудно на два фронта да ако имаш мачове с отбори като Бетис и Елче ,да може да погледнеш по-смело към ЛЕ ,но като имаш мачове с отбори като Суонзи и Лестър няма как да стане ,защото тези отбори са жадни за победи ,и по-горни места в лигата....

Matteo_Poker
28.08.2015 18:27

За останалите първенства да не остана неразбран примерно в топ отборите в Германия,Франция,Италия,Русия,Турция си позволяват покупки за 20-30 милиона дори и повече.Останалото разчита от школата или на застаряващи играчи без договор.

Matteo_Poker
28.08.2015 18:16

Иначе някой бе попитал защо Саутхяптън и Ливърпул играят Лига Европа.Предполагам заради,това че купите ФА и купата на лигата,тъй като е спечелена от Арсенал и Челси съответно 6-тия и 7-мия получават слот за европейски турнири.А Уест Хям за феърплей някакъв.

ub7
28.08.2015 18:00

група G е най-равностойна. А също.Другите - meh....

sakata_97
28.08.2015 17:56

Ако Севиля завършат 3-ти в ШЛ и дойдат в Лига Европа горко им на другите отбори в турнира ;d Като нищо Севиля да спечелят домашния си турнир за 3-ти пореден път,а ако това наистина стане ще бъде нещо велико.Едва ли ще има отбор който да спечели 3 пъти поред европейски турнир

mitkoaikiwt
30.08.2015 13:34

За Севиля съм съгласен,но естествено ,че има отбори ,които са печелили 3пъти и повече европейски турнир-Реал М,Аякс и Байерн М.Реал М печелят КЕШ-1956,1957,1958,1959,1960.Аякс печелят КЕШ-1971,1972,1973.Байерн М печелят КЕШ 1974,1975,1976.Да се знае!*wink*

Matteo_Poker
28.08.2015 17:34

И да ви се стори смешно,това което съм писал причината да ги смятам,че са фаворити е,че първо са по-класни от останалите от другите държави.От друга страна ще им е трудно да се преборят за поне 4-то или 3-то място,което дава шанс да участват в квалификации за ШЛ,конкуренцията за последните места ще е оспорвана там.Може би ще изключа Борусия Д,тъй като тази година може със сигурност ще са в топ 3 в Германия.Но пък са най-класни от всички играещи ЛЕ от немските отбори така,че могат да вземат ЛЕ.Байерн ще продължи с Барселона ШЛ,вероятно само Волфсбург да играе ЛЕ,ама най-много 1/4 финал.ПСВ по-вероятно да вземат ередивизие от колкото ЛЕ.А не са толкова силни да бият италиански или испански отбори.При Галатасарай и Рома същата работа.Останалите Лион/Гент,Динамо Киев,Олимпиакос,Шахтьор и Малмьо нямат шанс.Това според са тези,които ще продължат ЛЕ.Все пак ако някой друг спечели,каквото това,няма да се оправдавам,просто това моето мнение,виждане.

Danskrastev
28.08.2015 17:25

Като цяло скучни групи единствено по-интересен мач ще бъде Тотнъм-Монако всички останали мачове ми изглеждат скучни ,но поне в следващия етап ще има доста сериозни сблъсъци.Виждам пак феновете на Барса и Реал много се вживяват,за справка Уест Хям и Сотон играха с резервите в тия мачове само да отбележа, и пак за десети път ще кажа ЛЕ е за изпадналите в немилост испански отбори които могат да блеснат в този турнир, английските отбори приоритет остава ВЛ, защото ВЛ всяка по-висока позиция е много по-престижна и се печелят много повече пари, от колко да играеш срещу Карабах и Марабах това е положението...в ВЛ всеки новак получава по 140 милиона когато се изкачи в ВЛ ,в Испания какво получава сигурни резултати от по 8-0 това е разберете го дори и 10 отбора да има от Ла ЛИга в ШЛ пак си остава слабо първенство, защото няма никаква конкуренция и повечето отбори са пред фалит като отборите от А група ,а Барса и Реал са точно като ЦСКА и Левски използват се с политически цели не случайно ако феновете на Барса искат някой трансфер трябва да гласуват за някой за да стане факт трансфера *lol*

123321
28.08.2015 21:08

Аха значи Арсенал който не е играл 1/4 финал в ШЛ от поне 5 години, ако не и повече е фактор в ШЛ, а Реал който от 2011 насам всяка година играе полуфинал не е фактор?Е тази логика не я разбирам пич...А колкото до това, че Атлетико били чудо за един ден те две поредни години играят поне 1/4 финал в ШЛ докато Сити НИКОГА не са минавали 1/8 финал в ШЛ.Другия фактор Ливурпуул който от 2009 не е минавал ГРУПИТЕ на ШЛ.Единствения фактор от английските отбори в ШЛ е Челси!

Barca_Kahn
28.08.2015 19:55

Не ги отписвам естествено че могат просто в последните години не им се получава това имам в предвид като изключим Барса, Реал и Байерн който са малко по-напред от останалите след тях има доста отбори които са близки един до друг но по една или друга причина в последните години не са фактор ( под фактор имам предвид не стигат до полуфинал или финал )

Mesut213
28.08.2015 19:52

Приятелю не си прав, Арсенал и Сити винаги могат да отстранят и Барса, и Реал. Разбира се ще им трябва известна доза късмет, но в никакъв случай, не се знае какво ще стане при положение, че се срещнат тези отбори. Виждаме, че последните години испанските отбори доминират в Европа, но това да отписваш английските грандове от сметките е несериозно.

Barca_Kahn
28.08.2015 19:38

Валенсия и Севиля са фактор повече в ЛЕ не толкова в ШЛ колкото до Арсенал за мен това че всяка година минаваш групите не означава че си фактор за мен фактор е отбор който може да обърка плановете на големите отбор който играе поне през година полуфинал Арсенал и МС не са такива отбори *thumb_up* Само да те поправя Педро не беше звезда в Барса много го уважавам много е добър и ни донесе не малко радост и трофеи но поне за мен не беше звезда но съм сигурен че в Челси ще покаже какво може *thumb_up* А темата за съдиите в мачовете на Барса е дълга и можем да спорим много по нея но спомни си ти Перси преди да го изгонят колко пъти преди това трябваше вече да е изгонен ? Относно мачовете с Челси съдията просто беше неадекватен направи много грешки в ущърб и на 2-та отбора съдията от първия мач обаче направи грешки само в полза на Челси

Danskrastev
28.08.2015 19:14

Фактор означава да има някакво постоянство Арсенал може и да има само един финал, но всяка година минимума е осминафинал поне ,Валенсия и Севиля на три година максимум да имат по един осминафинал като и тази година ще излетят бързо за ЛЕ.Атлетико е фактор точно докато не си продаде всички добри играчи като започна още от тази година и ще видиш какъв фактор са ,Челси има една ШЛ има един финал ,и почти всяка година стигат осминафинал,Ливърпул има пет ШЛ и наистина не са онова което бяха преди 9 години, и това е така защото продадоха почти целия си отбор не знам защо така се получи, и сега се опитват пак да сглобят нещо не става за 2 години ,МЮ също са фактор да една година ги нямаше, но това не променя факта че и те постоянно преминаваха групите, и имат няколко трофея през годините,Сити с натрупания опит макар и малък, и с класата която има спокойно могат да станат фактор не случайно една от звездите на Валенсия отиде в Сити ,а друга звезда на Барса отиде в Челси ,а колкото до съдиите припомни си скандалния мач с Челси ,и как беше изгонен Перси най-смешния червен картон в историята.....

Barca_Kahn
28.08.2015 19:05

Това със съдиите го задраскай но по твоята логика и в Англия са 2 отбора МЮ и Челси ? Ливърпул отдавна не са фактор в Европа а Арсенал имат 1 финал като Атлетико и една дозина отпадания на 1/8 и 1/4 финал МС също не са фактор освен в групите в ЛЕ никой не е фактор от Английските докато от Испания се менят но са доста Севиля, Валенсия, Атлетик, Виляреал, Атлетико и пак не ми стана ясно тъй като Английските са очевидно по-богатите клубове защо не могат да се противопоставят на Испанските

Danskrastev
28.08.2015 18:48

И кой са тия 5-6 отбора че не ми е ясно Барса е единствения перманентен фактор в Европа ,Реал за 10 години спечели една ШЛ ,и до там отпадаше доста пъти дори от скромния Лион както и един път от Арсенал.Атлетико беше чудо за 1 година ,и дори тогава не успяха да направят последната крачка и като гледам започнаха разпродажбата, а Севиля е фактор в ЛЕ защото немските,английските и двата отбора от Испания както и ПСЖ,Ювентус главно се борят в ШЛ не в ЛЕ ,италианските отбори не са на себе си виждаме какво става с Милан ,и Севиля в конкуренцията на Карабах и Марабах прави пробива който не може никога да направи в Ла Лига ,и една Валенсия която от дъжд на вятър играе в ШЛ в Ле и до там после си продава звездите било то на Барса или Реал, и не може финансово да си стъпи на краката това ли са ви факторите.Само Барса е фактор, но как няма да си фактор когато играеш в слабо първенство без конкуренция не си продаваш звездите, и почти никога нямаш контузии плюс благословията на съдите в доста мачове с Челси или Арсенал, така че това си ви факторите....Англия има една голяма четворка МЮ,Арсенал,Челси и Ливърпул които почти всяка година са в топ 16 на най-силните отбори и ако Сити най-накрая успее да натрупа опит, и с класата която притежава спокойно може и те да станат фактор.Сега Английските отбори не са в кой знае каква форма главно заради трансформациите на Ливърпул,МЮ и Арсенал които едва преди няколко години спряха да продават звездите си докато Челси и Сити в момента са доста солидни, и могат да победят всеки отбор.

Barca_Kahn
28.08.2015 18:30

Странно в Испания има 2 отбора с много пари но има 5-6 отбора които са фактор е Европа в Англия всички имат много пари но има 3-4 които са фактор в Европа ???

Matteo_Poker
28.08.2015 18:21

Съгласен съм с коментара ти.Изглежда доста жалко,че отбор като Борнемут може да си позволи 12 милиона да похарчи за 1-2 футболиста,докато едни Бетис да кажем за пример най-много 1-2 милиона.Или повече,ако не продадат някоя тяхна звезда за много пари.Като цяло и другите първенства са така.Само в Англия поне това,което съм видял всеки отбор може да си позволи да харчи десетки милиони за трансфери.Изненадах се от покупките например на Нюкасъл взеха един добър играч от ПСВ.

Danskrastev
28.08.2015 18:14

Питай гиганти като Лийд и Нотингам(печелили ШЛ два пъти) дали са искали да изпадат, и след това да не се връщат вече толкова години това за промоцията го дадох за пример че дори и един малък клуб като Борнемут има шанса да стане голям след време ако има постоянство в Испания това няма как да стане защото е една посредствена лига с два отбора които взимат всички пари, и имат всички привилегии това ли ви е силното първенство гледайте си го на воля....

Barca_Kahn
28.08.2015 18:03

То по вашата логика Английските клубове предпочитат да изпаднат в Чемпиъншип вместо да спечелят ШЛ защото ще вземат повече пари

Matteo_Poker
28.08.2015 17:45

Конкретно ще коментирам само тези,които ще играят ЛЕ този сезон -Тотнъм и Ливърпул.Тъй като смятам,че 4-те в ШЛ ще продължат 1/8.Та не виждам Тотнъм конкретно с какво е по-добър от Атлетик Билбао,Фиорентина,Борусия Д ?Моите виждания са на базата,че са по-силни,а не защото със очила,фен на Ла Лига или защото последните години са печелили ЛЕ испански отбори.То като цяло едни и същи отбори печелят първенствата,Шампионска лига.В първенствата чат-пат някоя изненада.Най-силно изявяват се в европейски турнири немски,италиански,английски,испански отбори.

branimir3
28.08.2015 17:36

Много точен коментар, но хората с ''испански очила'' никога няма да го разберат.Те знаят само Роналдо, Меси, Барса и Реал.Ла Лига и 30 отбора да вкарат в Шампионска Лига си остават винаги под Английската Висша Лига.Нека хората с очилата започнат да дават минуси сега *beer*

branimir3
28.08.2015 17:13

Като цяло всички фаворити, ще си излезнат от групите.

Matteo_Poker
28.08.2015 16:50

Според мен Борусия Дортмунд,Атлетик Билбао и Виляреал ще са 1-ви в групата.Претенденти за титлата ги слагам също + Монако,Лацио и Фиорентина.

Matteo_Poker
28.08.2015 18:52

Мюнхенгладбах много ме съмнява да завършат 3-ти.Останалите 3 отбора според мен са много по-класни от тях.Ювентус ако за престиж се борят за ЛЕ може да я вземат,но няма да в моите очи изявен фаворит над останалите,които ги изброих като претенденти за титлата на ЛЕ.

AC_Milan_92_45
28.08.2015 18:44

Ако е Севиля или МГБ, ще си играят да го спечелят, както всеки друг отбор, ако е Юве, според мен Юве ще гони ЛЕ само ако е видимо изявен доминант в Италия без пречка, ако е Сити, няма значение какво е класирането в Англия, дали водим много, дали сме на гъсто с другите за първото място или нямаме шанс за първото място, Сити и пръста си няма да мръдне за ЛЕ

Matteo_Poker
28.08.2015 17:09

Точно щях да пиша за тази група и ако някой от там отпадне.Според мен ако Севиля отпадне,тъй като в тази група в моите очи е най-оспорвано с Сити и Ювентус ги слагам сред претендентите за ЛЕ.Сити както си казал едва би си дали зор за ЛЕ,за да играят в групите директно в ШЛ,защото могат да се класират топ 3.Ювентус също могат да с топ 2 в Италия.

AC_Milan_92_45
28.08.2015 17:02

Като дойдат или Сити или Севиля, защо пък не или Юве (колкото и малко да изглежда), съвсем други ще са фаворитите. Макар че ако са Сити или Юве, особено Сити, изобщо няма да се пънат за този трофей

Matteo_Poker
28.08.2015 16:59

Като отпадат и от тези от ШЛ ще кажа,кои може да са фаворити.Но тези,които изброих ми изглеждат най-силни от останалите.

night_wolf1984
28.08.2015 16:55

чакай първо да видим ,кой ще окапят от ШЛ....и тогава ще говорим за фаворити...*smile* Рибата в морето вие тигана слагате *smile*

kolio_vg
28.08.2015 16:30

Добре де никой ли не знае,че Венци Христов играе в Шкендербеу и защо не се отбелязва.

El_Fenomeno_9
28.08.2015 16:17

Втората половина от групите е доста по - успорвана , първите групи има изявени фаворити и там по - скоро за 2рото място може да има полу изненади

mitkoaikiwt
30.08.2015 13:22

Пич за всичко си прав за група А,само за Мьолде не.Не са шведи а норвежци и последните 4 сезона имат три титли на Норвегия разбира се!*wink*

El_Fenomeno_9
28.08.2015 18:16

Първо - къде видя ШВЕДИ в нея група , ако бяха Малмьо , щяха с лекота да излязат от тая група , естествено ВТОРИ , защото : Второ - фенерите с лекота ще си вземат групата ... Група Б - Рубин са в окаяно състояние , едва минаха през Работници ли там кви са тея макета , Бордо показаха , че макар да имат страхотни футболисти в атака , много бързи и разнообразни , си нямат идея какво да правят с тях ... Така че Ливърпул колкото и да не се напъва , ще я вземе тая група и най - вероятно Бордо втори ... Дортмунд ще размазват с лекота в група В , Паок и Краснодар ще мерят ***** за второ място ... Наполи първи в 4та група , Легия вероятно втори , Виляреал тотален фаворит в група 5 , какво друго не си разбрал ??? Казах само за първата половина от групите , в случая почти цялата първа половина 5 от 6 ...

luiz_lfc
28.08.2015 16:37

Наполи и Ливърпул.

Bitten
28.08.2015 16:33

И кой е изявения фаворит примерно в група А като и фенерите и айакс няма да дадат групата без бой а селтик и шведите са отбори напълно способни да развалят деня на 'фаворитите'. Не виждам нито една група в която с ръка на сърцето да може да се каже 'тоя отбор 100% я печели групата'

RMRM7
28.08.2015 15:33

Виляреал,Билбао,Дортмунд,Шалке изглеждат фаворити,но да висим още кои ще се присъединят от ШЛ

Stratievv
28.08.2015 15:15

Група J e групата на смъртта със сигурност , но Тотнъм и Монако имат най - голям шанс да излязат от нея.

Stratievv
28.08.2015 15:37

За разлика от ШЛ тук няма лесни групи и поне до Декември ЛЕ ще е по - интересна от ШЛ.

ziLonG
28.08.2015 15:34

A,B,C и G ми се виждат доста по-тежки *lol*. Като цяло има доста по завързани групи от тези в ШЛ