Как ще се отрази излизането на Великобритания от ЕС на Висшата лига?

14:44
Как ще се отрази излизането на Великобритания от ЕС на Висшата лига?
Решението на Великобритания да напусне Европейския съюз ще има последствия и върху футболното първенство на страната, което е най-популярното в света. Огромната финансова мощ и зрителския интерес на Висшата лига привличат най-добрите играчи от целия свят към Острова, но след като британците официално напуснат ЕС, за футболистите от Европа ще започнат да важат ограничения.
 
Досега играчи от другите страни-членки можеха свободно да играят в британски клубове, но те вече ще имат нужда от издаването на работна виза. За такава обаче футболистите трябва покриват определени изисквания, като определен брой изиграни мачове за националния си тим. 
 
През миналия сезон във Висшата лига са играли 432 футболисти от ЕС, като някой от най-добрите от тях нямаше да имат право да играят в елита на Англия, ако се считат новите ограничения. Трансферният удар на Манчестър Юнайтед Антони Марсиал, звездата на Уест Хям Димитри Пайе, лидерът на шампионите Лестър Сити Нголо Канте са сред тези, които не са покривали изискванията при момента си на трансфериране във Великобритания. 
 
Все още не се знае кога ще влязат в сила новите ограничения и какъв точно ефект ще имат те, но със сигурност позицията на Висшата лига като световен доминатор във футбола е под въпрос. 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Amateur1878
25.06.2016 08:55

[@link https://uk.news.yahoo.com/nigel-farage-calls-the-leave-084851768.html]

Nigel Farage Admits Leave Campaign’s £350m-A-Week NHS Pledge Was A ‘Mistake’

Ето бе!!!!!! ЕТО ГО БЕ!!!!! Герой! Започне се с въртенето на гъзовете! Както направих в по-преден мой коментар сравнението с Воленчо и Атака - СЪЩИЯТ!

Хайде сега честито на печелившите! Ама то и техните пенсионери като нашите - с промити мозъци. А бачкаторите във фабриките по селата се интересуват само как да изкарат деня, да си вземат стека с бира за деня и да дочакат уикенда да отидат да си гледат местният отбор.

Срам е този референдум!

ComsteR
25.06.2016 01:41

Целият цирк е заради Гърците, Англичаните просто не искат да им плащат дълга(възрастните хора) което си е тяхно право и избор.

Amateur1878
25.06.2016 11:51

Излизането ще е след 2-3 години ПОНЕ! Дали ще трябват визи - това ще зависи именно от това какво се договори през тези 2-3 години. Ако парламентът им кажат, че ще уважат решението на народа, тогава се започват преговори с ЕС за условията по напускането. Сиреч, преговори относни условията за предвиждването на хора и стоки между ЕС и Великобритания: дали ще има визи за работа, визи за посещение, паспортен контрол, търговски споразумения, мита и такси, квоти при търговия и пр. Към момента нищо не се знае, но докато тези преговори не завършат (отново казвам, поне 2-3 години ще се проточат), то статута на студентите си остава същият, както и досега. Да започнеш работа - същото! А дали ще ги разубеди - не знам. Както бях написал - това са си мои предположения. Може всичко да се врътне на 180 градуса от това, което изказвам като мнение. Според мен ще има доста противене, но и не е сигурно, че Шотландия и С. Ирландия ще искат да се махат от Великобритания като цяло. Според мен ще поискат - С. Ирландия отдавна си има търканията с Англия, а Шотландия дори наскоро пробваха и разликите не бяха големи. Общо взето, на косъм бяха да се отделят от Великобритания. Но сега... косъмът прекалено много изтъня. При това положение, предполагам, че ще има референдуми скоро и там и то успешен. Иначе да - управляващата партия (и министър, съответно) обявяват окончателно решението. Така де, предполага се, че те са пресните избраници на обществото и са с мнозинство в парламента. Те колят и бесят. Всичко ще е на техните рамене и заради това Камерън си наби камшика - понеже не иска да поеме тази отговорност, макар че негова политическа платофрма беше, че "Ако ме изберете мен, ще направя референдум за оставането в ЕС". Фурнаджийската Лопата Фарадж да се нагърбва или бившия кмет на Лондон. Сега пък четох, че някакъв град в Англия пък (Корнуол или нещо такова) искал да се маха от ЕС, ама да продължава да получава пари от еврофондовете!?!?!??! Ето за такива прости хора говорим! В буквалният смисъл глупави хора - необразовани, без никаква обща култура и без никакво познание какво е ЕС, какво прави, защо го прави. Казали са им, че ЕС е лошото и тръчкат срещу него. Ама в същото време - и парите искаме, че без тях сме зле. Ами... пошла работа! Все си мислех, че българите сме стадо овце, но англичаните (подчертавам, АНГЛИЧАНИТЕ) счупиха всякакъв тъпомер.

Icarus
25.06.2016 11:14

Като гледам си бая информиран като цяло, та дай като сме тука да те питам. Сега примерно ако някой отиде да учи там или в момента е учещ(преди брекзита като цяло), като приключи ще му трябва ли работна виза? Иначе и на мен ми се струва нормално след като статистиката показва голяма част от 18-44 са гласували за оставане да се вземе предвид от парламента при гласуването. А и то като цяло в парламента освен 1-2 партии други има ли за излизане ? А и ще зависи ли нещо от новия министър ? Също така разделянето на УК би трябвало да разубеди британците ? Поне аз така си мисля, но не съм хич в нещата.

Amateur1878
25.06.2016 09:04

Според мен си в грешка, приятел. Много общо четеш явно нещата, но няма лошо. Всъщност, тези, които са гласували за Брекзита са тези, които са в (пред)пенсионна възраст. Те няма да плащат нищо! Плащали са преди време за нещо си, но не и вече. Сега получават. Докато тези, които се предполага, че ще плащат дълговете на Гърция са тези, които са гласували ЗА оставането в ЕС. Странно, а!? Вижте за какви разлики говорим в гласуването при младите и работоспособни хора, които имат пред себе си цял живот, както му се казва: [@link http://ichef-1.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/167D6/production/_90081129_eu_ref_uk_regions_leave_remain_gra624_by_age.png] Така че, не е до емиграцията, отново казвам. Те са империя. Те ВИНАГИ са имали емигранти от колониите си. Ама ВИНАГИ! И ще продължават да имат. Швецария като не е в ЕС и е етнически чиста, нали!? Не знам дали сте били там, но е БЪКАНО! Ей такива лайненца като Фарадж се възползваха от настроенията и идиотизма на определени социални групи, хвърляха големи думи и обещания. Камерън първо искаше референдума, после не го иска. Ето ви го и Фарадж! Някакъв пък прост англичанин гласувал ПРОТИВ оставането понеже си мислел, че вота му нямало да повлияе на резултатите!?!?!?!??! Ако знаел, че наистина ще излязат, то щял да гласува ЗА оставането!??!?!? За какво си говорим!? ЕнтелЕгенция!

biserms
25.06.2016 08:06

По-скоро им е омръзнало от емигранти от България, Румъния, Полша, които отиват там в търсене на по-добър живот... Много повече негативи ще имат от тоя Брекзит, отколкото позитиви, рано или късно ще го осъзная, ама ще е туу лейт *smile*

sviliev
24.06.2016 23:43

Иначе изключително глупав избор на Англия и Уелс. Тук се откроява и все по-нарастващото различие във възгледите на по-младото и по-старото поколение, а за жалост населението в почти целия ЕС застарява и това представлява много сериозна заплаха за конкурентноспособността на отделните икономики. Получава се така, че по-младите изхранват по-старите, които поставят големи въпросителни пред бъдещето на по-младите, особено на тези до 30-35 - годишна възраст. Сега най-важното е да се направи всичко възможно да се избегнат подобни референдуми и в други страни, защото ако и други последват примера на Великобритания ще настъпи финансов крах, ще има отлив на инвестиции, най-вече на чуждестранни такива, ще има масови съкращения, а нищо чудно и орязване на заплати и пенсии. Но най-голямата загуба ще бъде социална - ще изчезне солидарността между страните и нейните народи. Интеграцията ще се превърне в капсулиране, което е пагубно с оглед на новите реалности.

sviliev
24.06.2016 23:31

400 000 валидни подписа са нужни у нас, за да се проведе ререндум, доскоро необходимата бройка бе 500 000. Освен това в Уелс също гласуваха ''за'' Брекзит, не само в Англия. Великобритания ще напусне ЕС, няма да плаща членски внос, нито ще бъде субсидирана под каквато и да е форма с пари от бюджета на съюза. Според мен страната ще насочи усилията си към по-засилена търговия с Япония, Ю. Корея, както и с дългогодишните им съюзници и близки по народопсхилогия и език САЩ и Австралия. Но все пак очаквам загуби за британската икономика, още повече при твърде възможното разпадане на Обединеното кралство или поне драстично свиване. Но много големи загуби ще претърпят самите граждани на ЕС и най-вече българите, румънците и поляците, които представляват важна част не само от британската икономика, а и от тази на своите страни, защото пращат доста сериозни суми в родните си държави, които раздвижват потреблението, а оттам и икономиката.
Грешно е обаче да се смята, че Брекзитът предпоставя изборна победа на ЮКИП на бъдещи парламентарни избори. Преди 2 г. тя спечели изборите за ЕП, но на проведените през 2015 г. парламентарни избори се отчете с едва 1 депутатско място в Шотландия. Във Франция партията на Льо Пен също спечели евроизборите, но не направи нищо на местните избори. Така че тези формации все още нямат никакъв опит в изпълнителната власт.
Новопоявилите се кливиджи ''за'' и ''против'' ЕС и НАТО, ''за'' и ''против'' Русия, ''за'' и ''против'' миграцията и т.н., заместили остарелите кливиджи комунизъм-антикомунизъм, държава-църква, град-село и т.н. родиха или модернизираха съвременните крайни популистки формации, които набират все по-голяма сила в световен мащаб дори в утвърдени демокрации. Тези партии добиват все по-голяма сила на базата на кливиджите, породени от глобализацията и са сериозна заплаха за развитието на демокрацията. Ето защо глобализацията далеч не е естествен спътник на демокрацията. И все пак, отново казвам, че тези партии все още не са печелили най-важните избори във всяка парламентарна република - изборите за парламент, нито пък президентски избори, които пък са номер 1 п о значимост в САЩ, тъй като там президентът на практика е по-силен от Конгреса. И във Великобритания, и в САЩ от десетилетия има двупартийна система - две големи партии се редуват в управлението, т. нар. Уестминстърски модел. До ден днешен той все още не е нарушен. Забелязват се обаче изключително сериозни проблеми в световен мащаб, които сериозно заплашват неговата устойчивост, а ако и той бъде превзет от популизма, тогава вече ще настъпи катастрофата.

night_wolf1984
24.06.2016 20:46

Великобритания не е само англия...шотландия и ирландия също са част от нея ,а те не искат да се откъсват от Европейския съюз.Плюс това англичаните ще си вкарат голям автогол и стерлинга ще падне много.Това,че има референдум не значи,че ще се приеме ...първо трябва да мине през парламента.Ако ли пък излязат,кой ли ще работи на калпавите англичани и ще им строй хубавите фамилни къщи ?

ivanrealmadrid1
24.06.2016 22:12

Ирландия не са част, Северна Ирландия Уелс и Шотландия са

666_ultra_666
24.06.2016 19:22

Няма да стане по-скучна, или да я затрият Висшата лига спокойно. Напук на душманите.🙋

ivanrealmadrid1
24.06.2016 18:11

Ако стане това. може да е и по-хубаво за ЕПЛ, като гледам как последните години с чужди трансфери много не им се получава или поне не са толкова добри както преди 5-6 години и преди това

j_mourinho
24.06.2016 17:52

Въпрос на време е британците да се махнат от съюза.Вече е гласувано и сега следва голям политически натиск, който няма как да бъде пренебрегнат или отложен.Сега след като народа се е произнесъл с подобно решение, значи всичко беше до тук и всичко е напълно ясно.Бях чел някъде конспиративна теория преди 1-2 години, че хора като ''масони и илюминати'' искат да превърнат Европа в една голяма държава без граници и почти един език (английски), но явно глупостите на конспираторите бяха до тук.Сега, ще се случва точно обратното, гледам и Холандия подават документи за подобен референдум.Скоро можем да станем свидетели на пълен разпад на съюза и разединение.Ще се върнем с години назад при подобно положение.

BerbaTheBest
25.06.2016 01:18

Да, за тези неща си абсолютно прав, никои не оспорва финансовите загуби, но това е само едната страна на монетата. Това отцепване не носи само негативи. Най-големият им проблем е именно в това, че са член от толкова много време, както ти спомена (заради което ще се изпатят финансово).

Amateur1878
24.06.2016 23:18

Виждаш ли какво става с валутата и стоковите пазари на Великобритания? Не знам на колко години си, но това е показателно. Паунда падна - може би ще възвърне някаква част от силата си, но ще бъде МНОГО ПОД това, което британците очакват. Инвеститорско доверие се губи и, следователно, липса на чуждестранни инвестиции; ще има оттегляне на парични потоци от вече пребиваващи там компании. А да не говорим ако Шотландия и С. Ирландия се отделят от Великобритания. Там вече не ми се мисли. Не всички са толкова тъпи, колкото англичаните. Изобщо - ако Англия (подчертавам, АНГЛИЯ) бяха в ЕС от 10 години, тогава човек може да каже: ОК, нищо не е загубено! Но при положение, че си член на този съюз от 1973г., то вече търговските връзки са толкова силни, че и най-малката промяна води до значителни загуби. Най-малкото: дори виж и футбола и какви състресения се очакват. А това е индустрия за 8 млрд. паунда за 3 години, което прави по около 2.4 млрд. на година. Малко ли е!? Е, това го умножи по 2-3. Това ще са загубите.

BerbaTheBest
24.06.2016 18:07

Кое му е глупавото да се отделиш от ЕС?

Amateur1878
24.06.2016 17:57

Приятел, Слави искаше референдум, събра нужните подписи и ще се направи. И какво от това? Прогнозирам избирателна активност 40% макс. Всеки може да поиска референдум ако събере определеният брой подписи за такова нещо и го връчи в парламента. В БГ май бяха 600 000 подписа на население 8 000 000 човека. Прави сметка! Така че това, че някакъв "Слави" в Холандия решил и той да печели евтина слава, не означава че холандците са глупави и ще искат да се махат.

Dankata97
24.06.2016 17:39

Единственото положително нещо в тая ситуация е, че евентуално ако има такива ограничения за отборите, може би ще започнат да развиват по-усилено млади британци с което и националния отбор да си вдигне нивото.

Amateur1878
24.06.2016 17:19

До коментар [@comment 1905664] от [@user rimlianin]:

Абе пакистанци и индийци в Англия има не само откакто са се присъединили в ЕС, хайде моля ви се!

Arda10Turan
24.06.2016 18:07

За да забраниш на арабите да влизат в страната ти не е нужно да напускаш ЕС, просто англичаните осъзнаха,че тези,които идват от източна Европа-България,Румъния,Сърбия,Македония,Полша работят здраво там,аз не познавам нито един студент или работник от България,който да е заминал за Англия и да е мързелив,англичаните видяха,че тези хора работят и се трудят повече от тях самите и няма как да ги спрат понеже всички са от ЕС,ние сме работливи защото знаем какво е да си беден,индийците и пакистанците също,но англичаните не го знаят,затова като видяха колко много започнаха да влизат в страната,решиха да променят нещата [@link http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a9do0jL_700b.jpg]

RealMadrid_4ver
24.06.2016 17:54

Не не е реторичен.Миналото лято като ходих да работя в Англия се запознах с много от Пакистан и Бангладеш, които имаха съвсем добронамерени цели като мен и много други европейски имигранти.Стига сте се връзвали на американската пропаганда относно тях.

Amateur1878
24.06.2016 17:51

Това от колко поколения живееш не означава нищо. Може и 20 поколения да си, но като не подлежих на интеграция, не подлежиш. Неслучайно англичаните ги наричат с всякакви обидни епитети именно тези двата народа. Обиждат и поляците. Обиждат и българите и румънците. Е чакай сега малко... Те пък най-големите светци при положение, че са били Империя и все още не са скъсали изцяло с това. хайде стига! Не им е проблема емиграцията. Проблемът им е, че разни популисти се възползваха от настроенията на очевидно застарялото население в селата на Англия (подчертавам, АНГЛИЯ) и спечелиха вота на глупаците в държавата с големите си приказки и това е. Напомня ми малко на Атака. И те така: появиха се преди време. Започнаха да дърдорят пред телевизиите как било срамота да се използват лимузини от депутатите при положение, че народа няма какво да яде и че щели да се борят против това и пр. щуротии. И много глупаци им повярваха, та и в парламента ги вкараха. Какво стана!? Яхнаха веднага "забраненият плод" и се правеха на ударени! Все едно не го казали. После бяха против БСП, сега пък с БСП. Абе смях. та подобно се случи и в Англия (подчертавам, АНГЛИЯ). Мисли се как ад поуправляват малко, да спечелят малко доверие и да се задържат в парламента. А какви ще са последствията от този им популизъм - никой не го интересува. Подкрепилите Брекзит именно това не осъзнават - че именно те ще бъдат най-засегнатите. Ама да се оправят де.

rimlianin
24.06.2016 17:28

Това го приемам за напълно реторичен , всъщност направо безсмислен въпрос *wonder*

RealMadrid_4ver
24.06.2016 17:27

И каква е тази цел на един новодошъл пакистанец да речем?

rimlianin
24.06.2016 17:26

Виж сега , то нека си има пакистанци и индийци които живеят от много време и са 5 6-то поколение в Англия и, които по всичко личи че не създават проблеми , за разлика от брадатите влечуги , които идват насам ден след ден .. разликата е много голяма , тук не става въпрос само за етнос а за даден тип хора ,които идват с една единствена цел насам

Gopcho
24.06.2016 16:15

Лига Европа ще им стане преоритет *lol*

Amateur1878
24.06.2016 15:46

Лично според мен Великобритания няма да излязат от ЕС, но както и да е. Но излязат ли в крайна сметка, определено ще има и отлив на играчи, които искат да играят там.

Amateur1878
24.06.2016 17:53

Ами да, разликите са доста сериозни. Лично според мен ЕС ще направи всичко възможно да задържи Великобритания в ЕС, но пак казвам - ще видим. Това са просто мои прогнози *smile*

RealMadrid_4ver
24.06.2016 17:49

Е незнаех за тези възрастови групи.Това е хубаво, че младите са ЗА оставането.Не е ясно какво ще направи UK, има и вариант ЕС да ги изхвърлят след този референдум като ги дадат за пример какво ще последва за всяка членка с подобни искания.

Amateur1878
24.06.2016 17:40

Ами... протести от кого? От възрастните хора над 50 години ли? Тъй като по същата логика протестите може да са много по-големи и в много по-голейми мащаби понеже огромната част от младите не искат. И под "огромна", имам предвид: възрастова група 18-24г. 64% са ЗА, 24% са Против; възрастова група 25-49, 45% са ЗА, 39% са Против. ОГРОМНИ разлики просто.

RealMadrid_4ver
24.06.2016 17:19

Вярно, че референдумът няма юридическа сила, но неизпълнението ще доведе до протести и "бунт" от евроскептичните партии в парламента.Във всички случаи ни чакат интересни и тежки седмици.Това събитие "Брекзит" е в състояние да разтърси световната икономика.

Amateur1878
24.06.2016 16:31

Те хубаво са гласували, но забравяш нещо важно - това трябва да се гласува от парламента, за да остане официално. Също така, нека се вземат предвид и резултатите от С. Ирландия и Шотландия - тези две държави искат да останат в ЕС. Следователно, това означава референдуми в тези две държави и 99% сигурното им отделяне от Великобритания. И съм убеден - този път при референдума в Шотландия няма да спечелят тези, които не искаха отделянето им. Към това прибавяме и факта, че британците на възраст 18 - 50 години (точно най-работоспособната и "бъдещето на Великобритания") в огромната си част са гласували за оставането в ЕС. Ама наистина огромна част - гледах статистиките. Работещите хора и във важните им градове също са ЗА оставането. Да не говорим и колко много британци живеят извън Острова и са се установили със семейства, детски градини и пр. - я Германия, я Франция, я Белгия, я Холандия. Така че, предвид тези фактори, предполагам, че най-големите критици на ЕС ще си врътнат гъза. Ако не с гласуването в парламента, то по време на преговорите за излизане от ЕС. Изобщо няма да се изненадам ако чудотворно прочетем нещо от сорта в медиите след известно време: "ЕС и Великобритания се договориха за нови условия, Великобритания остава в ЕС". Все ще се намерят вратички измежду клаузите, пактовете и какво ли не. Или пък Британия да бъдат извън ЕС, но да продължават да допринасят за бюджета, да се възползват от бюджета на ЕС, но официално да не се водят членове на ЕС> Виждали сме го вече - самият Камерън инициира този референдум, договориха се нови условия и започна да реве срещу Брекзита. Сега чак и оставка подал понеже не бил съгласен с резултатите. Е... това ако не е въртене на гъзягата, то не знам кое е. Очаквам подобен сценарий и в бъдеще. Може би не същият, но подобен.

Toshiro1900
24.06.2016 16:13

Британците определено ще излязат от ЕС нали затва правиха референдум*smile* Но ще стане изцяло към 2018-2020 година. Процеса на излизане е бая дългичък.

Arda10Turan
24.06.2016 15:09

По немската телевизия казаха,че най-вероятно ще променят изискванията от спортистите(футболистите)примерно ще искат да е изиграл определен брой мачове за отбор извън родината си и най-вероятно чужденците ще плащат по-големи данъци и това ще се отрази върху решението на даден спортист дали изобщо си струва да играе в тази страна,а иначе британският паунд още днеска се обезцени драстично,което също не е много положителна новина за хората там и за тези,които имат планове да печелят в тази страна

j_mourinho
24.06.2016 14:55

Сега дано британчетата надути останат свободни и доволни.