Триумф за Нико Розберг на "Спа"

17:29
Триумф за Нико Розберг на "Спа"
Пилотът на Мерцедес Нико Розберг за първи път в кариерата си триумфира в Гран при на Белгия на знаменитата писта "Спа".

Немецът без особени затруднения спечели 13-ия етап от Формула 1 за сезона, изпреварвайки Даниел Рикардо от тима на Ред Бул с 14 секунди. Място на подиума заслужи и лидера в генералното класиране Люис Хамилтън, който потегли едва 21-и заради наказание.

Състезанието бе прекратено за известно време след тежка катастрофа на датския пилот на Рено Кевин Магнусен. Скандинавецът не се справи с управлението след излизане от завой и се вряза в бариера от гуми. Магнусен сам излезе от разбития си болид.

По първоначални данни той се е отървал само с контузия в левия глезен. Травмата е лека, но все пак поставя под въпрос участието му в Монца през следващия уикенд.

За Розберг това е шеста победа за сезона и той се доближи на девет точки от съотборника си Хамилтън.

Британецът води в класирането с 232 точки, следван от Розберг с 223 и Даниел Рикардо със 151. В класирането при конструкторите Мерцедес е на върха с 455 точки, Ред Бул има 274, Ферари - 252.

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

katal0neca
29.08.2016 03:29

Така е. Плюс това тези промени, които направиха преди години за боксовете да са по 3-5 секунди само за смяна на гуми според мен са минус за спорта. Друго си беше преди като трябва да мислиш стратегия за гумите колко да ти издържат + колко гориво да сипеш, пък като влезеш в бокса, я маркучът не иска да се откачи и не можеш да тръгнеш, я пък тръгнеш с маркуча. *joking* Просто по-интересно е като ги има и тези рискове, заради техниката.

Toshiro1900
29.08.2016 10:21

Мисля, че Маса тогава от Ферари през 2008 в Сингапур опръска половината питлейн с гориво*lol*. Иначе и аз от 2009-2010 не ми е била интерсна формулата и спрях да я гледам.

Bitten
29.08.2016 02:45

Проблема е че механиците отстраниха кажи речи цялата конкуренция при полотите, освен между самите съотборници. Разликата между болидите е прекалено голяма от отбор до отбор. Единствената ингрига година след година е кой от двамата пилоти на дадения отбор ще е шампиона. А не трябва да е така. За да е интересно болидите трябва да са близки по възможности. Между най-добрия болид и най-слабия разликата да е секунди. А не между първия и втория разликата да е 20+. Ако това се постигне спорта ще стане много по-пилотски настроен и тогава ще е интересно. Кой пилот е по-добър с рефлексите си и интелигентността си, а не кой отбор има повече пари да направи болида по-бърз.

katal0neca
29.08.2016 02:28

И аз съм така. От 2008 насам, няма интрига. 2007 и 2008 бяха доста оспорвани. След това 2009 се появи отбора Браун ГП и Бътън и Барикело мачкаха. 2010 го направиха на Мерцедес ГП обаче от там започна доминацията на Фетел и Ред Бул. А сега явно е ред и на Мерцедесите. Макар, че преди няколко седмици гледах 1 състезание и това момче Верстапен от догодина може и да е фактор в борбата за титлата. Всяка година се надявам моите любимци Ферари да живнат, ама няма признаци това да стане. То кои ли топ пилоти не взехме, то бе Алонсо, то взехме Фетел дори, върнахме и Райконен, но явно не могат да направят болида конкурентен. Мисля, че след някоя година може и Верстапен да придърпаме на мястото на Райконен.

Bitten
28.08.2016 23:20

За това не гледам Ф1 от доста години вече... къде е интригата, след като може да те накажат да тръгнеш 21-ви и пак да стигнеш до 3-ката без особенни притеснения...

rad011
29.08.2016 00:49

Много си прав човече!И аз не гледам вече Ф1 заради това!*thumb_up**thumb_up*