Максим Стависки влиза в затвора

11:20
Максим Стависки влиза в затвора
Състав на Бургаския апелативен съд измени присъдата на фигуриста Максим Стависки от условна в ефективна, предаде кореспондентът на Агенция "Фокус".

Сред връщането на делото от Върховния касационен съд за ново разглеждане, днес излезе новото решение на апелативните бургаски магистрати. Тричленният състав е постановил, че размерът на присъдата остава същият - две години и половина, но начинът на изтърпяване е коренно различен. Според присъдата Стависки ще лежи в затвора две години и половина при първоначално лек режим. Съдебният състав е изменил и размера на гражданските искове. Вместо по 90 000 лева на всеки от родителите, на загиналия Петър Петров, Стависки ще трябва да плати по 120 хиляди лева на всеки един от тях. Увеличен е и размерът на гражданския иск за Мануела Горсова, която след катастрофата изпадна в кома. Вместо първоначалните 80 хиляди лева, съдът постанови 150 хиляди лева.

Осъдителното решение е подписано с особено мнение от председателя на съдебния състав съдия Георги Кошничаров. По-късно днес през деня той ще оповести мотивите си за това свое особено мнение. Единият от адвокатите на Максим Стависки - Росен Кожухаров коментира за Агенция "Фокус", че категорично не е съгласен с решението на Бургаския апелативен съд и ще го обжалва. Той допълни още, че е разочарован от новата присъда.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

galinho81
27.01.2009 11:53

Звезда, постижения,слава и една нелепа катастрофа как се променят нещата и сега какво : Извиняваите мили родители колко жи струват децата, ами 90 000, ще взема две.е ама ти си звезда за теб са по 120000.Искам да питам някои видя ли бащата на моми4ето да проиграва парите на хазарт, само глупости прочетох в тея всичките коментари.ЗАТВОР без парично обещетение 30 години и да ги изкара там парите това е моята присада.

suny
06.01.2009 12:22

Според мен в затвора не трябва да влиза Максим Стависки,а полицайте,които са го видяли,че е под влияние на алкохол,но той им е дал пари и те са го пуснали,а след това е станал инцидента с катастрофата.

LUD_LEVSKAR
05.01.2009 21:49

Тук висждам само да плюете и обиждате Максим. Алкохол, катастрофа, жертви и ранени - присъда ( за едни справедлива за други - не). Но дали всеки извършил подобно деяние волно или неволно в границите на РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ е наказван по същия начин!? Отговорът е един - НЕ. Хората, които трябваше да са на мястото на Максим или заедно с него зад решетките са ни в парламента и ни въртят нас гражданите на РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ на пръста си ( в последно време на средния ). Всичко се прави за техния имидж и джоб, а този случай е точно такъв (какъвто беше и случая с медиците ни) с цел да добият имидж пред европейския съюз, а оттам като отпуснат и средства за нас обикновените граждани, ще напълнят и джобовете си. И междудругото някой запознат ли е има ли в модерните европейски страни управниците им да са от друга национална идентичност!?

Mortengamst
05.01.2009 19:59

Аз немога да разбера как не го е срам и как не му е савестно като излиза да говори пред цяла България как съжалявал тоя идиот.Ако си спомняте тоя имаше забрана да кара автомобил , но бе хванат как кара в Русия!!! Абе немам думи щото като пишем тея коментари никой нема да ги види и само си правим дискусий между нас си .

stoqn_maradona
05.01.2009 19:45

абе хора ко става в тая държава...един човешки живот на 2 години и половина и 120 000 лв ли се оценява...ми момичето в кома?!ама той бил пиян!!!ми да не се е качвал да кара...малко му е присъдата...ама все пак се тръгва от някаде...щом Майк Тайсън може да лежи защо тоя ВЪШКАР да не лежи... аиде ПАНДЕЛАТА...

FLY_I
05.01.2009 18:50

Е нали ще лежи какво искаш повече?

Hacktool
05.01.2009 18:45

Пусни клипчето със състезанията му на Мануела Горсова, може би много ще им се зарадва................оп забравих тя е в кома, защото този келеш е решил, че може да си кара пиян като свиня понеже има пари да си плати глобата, ако му съставят такава

FLY_I
05.01.2009 18:40

Понеже гледам,че много хора се оплакват от положението в страната-ако не ви харесва България или я променете или са махайте от нея.Само това е начина е да живеете в хубава държава.

FLY_I
05.01.2009 18:35

Не виждам защо го плюете.На всеки може да се случи да сгреши.Това че БЕЗ ДА ИСКА е катастрафирал не го прави боклук, мизерник, мършляк.Съгласен съм че трябва да има наказание за него,но да го обиждате не е справедливо.Аз го уважавам заради това което направи във фигурното пързаляне и мисля,че трябва и вие да гледате 1-2 клипчета та да си спомните.

natureboy
05.01.2009 18:20

Чета по надолу, че много хора се радват нямало значение какъв бил Максим и кво бил направил за страната ни, да така е ама е срамно че много други хора трепят на пътя и остават не наказани делата им още се водят щото няма кои да даде гласност на делото и седят така ненаказани а Максим като е известен и си измиват ръцете с него, да го осадят да лежи ама да садят и другите.

BoBi_Levskara
05.01.2009 18:17

Справедливост едва ли някоа може да има.За едно и също престъплнеие някой получават 14 години друг 8 друг в случая 2 а и не рядко се разминават безнаказано. . Проблемите ще прдолъжават да се задолбочават докато ни управляват ТУРЦИ и КОМУНИСТИ.

koko80r
05.01.2009 17:33

Евала ти правя Максим!!!!Ти си много добър спортист,както и Албена.Не помня някога да си я изтървал на леда....,но запомни едно от мен-НЕ ИЗТЪРВАЙ САПУНА В ПАНДИЗА!!!!!!!!!!!!!!!Пиянка!

nakato
05.01.2009 17:21

Нека не се залъгваме че България има ефективно законодателство.ето в новогодишната нощ,едно лайно,с извинение,пияно на мотика,се блъсна в един дирек отсече го и влезе в магазина до него.най-нахално си трагна по чудо оцеляли,а после полицаите като го доведоха,пред 30 човека свидетели дойде баба му,демек тъща му,и наду дрегера,за да не покаже алкохол,и за кво говорим,че няма корупция ли,или че тъпите бакшиши,пушели пред министерството и пили водичка,там да си седят.

hitrin
05.01.2009 17:05

както казах в коментара си по долу няма зна4ение какво е направил за България и колко я е прославил , престъплението си е престъпление и трябва да си плати за глупостта.За всеки 1 4овек в тази държава закона трябва да е 1 и същ независимо дали е спортист,актьор , депутат , или др. и докато не се промени това ще има да псуваме и да се надяваме напразно.

petarkamenov
05.01.2009 16:56

Даже мисля,че поне 15 години е реално след толкова смърт на млади хора няма значение кой е той

petarkamenov
05.01.2009 16:54

УРААА НАЙ НАКРАЯ ДА ИМА СЪД В ТАЗИ ДЪРЖАВА УРА,УРА,УРА,УРА

beto
05.01.2009 16:53

ИЗВОДИТЕ СА ЗА ВАС.Наистина май трябва да се събудиме и да излеземе на улицата

beto
05.01.2009 16:51

Здравейтете приятели!Случаят Ставийски наистина се използва за реклама на съдебната система в БЪЛГАРИЯ.И ще ви обясня защо. Преди няколко години пиян шофьор уби мой приятел пред блокът ми.И То Горе долу на същата дата.Тогава той бе с бременната си съпруга.От цялото семейство остана живо само нероденото дете.И в момента то е инвалид.Но на шофьорът нищо не беше направено.Просто той не е известно име като Максим.И

lar6
05.01.2009 16:34

смърт за копелето, не 2 години !!!

deko1991
05.01.2009 16:22

това е добър повод държавата да се направи на силна за това е цялата работа ако беше силна досега нямаше да седят на свобода мутрите къде го има това уш почва една присъда в сила и изведнъж айде друга

martonik
05.01.2009 15:50

И ще продължава да ги няма докато не излезем всички повтарям ВСИЧКИ на улицата и не потърсим сами справедливоста!!!

the_game69
05.01.2009 15:38

spalding_rs за какви закони говориш? Колко народ още трябва да бъде изтрепан из центъра на София а и не само там че да влязат законите в сила за ВСИЧКИ нас? Някой направи ли нещо по случая със студента в Студентски град? Дрън дрън и вс се потули. Ако законите важеха за всички БЪЛГАРИ то половината депутати щяха да гният в затворите и да няма място за Максимчо. Той си е виновен ама не се изказвай чак така пресилено за законите щотот тях ИЗОБЩО ги НЯМА.

Mortengamst
05.01.2009 15:16

Toя противен БОКЛУК отне човешки живот бе хора!!! С какво е различен от всеки един !! С нищо и затова нека да го вкарат в пандиза и да му разпукат ду*ето , което ще е най-малкото ,с което може да се измакне тоя руски мръшляк!!!

koko80r
05.01.2009 15:06

Всеки извършил престъпление,волно или неволно,трябва бъде наказван!Евала на Сащ,при тях няма известен или неизвестен,ВСИЧКО В ПАНДИЗА!!!Емии.....така е....

rob
05.01.2009 14:08

що се лензите бе пичове ?ми то много ясно,че убиец човек не се е родил,но убиец се става и неволно.да ама тва извинение ли е-съжалявам,не го исках,не беше нарочно.човека ако има съвест ще си излежи присъдата и ще си мълчи.щото е и патрон на тази си кауза-АКО СИ ПИЛ НЕ СЯДАЙ ЗАД ВОЛАНА.

captain123
05.01.2009 14:07

Браво leketoo! От както съм се регистрирал за първи път те виждам да направи смислен коментар без да плюеш по някого. Давай само в тази насока. По темата: напълно заслужена присъда, само че това трябваше да стане преди много време и да сега Максим да си беше излежал половината. Законите са за всички. Спомнете си какво стана навремето с О Джей Симпсън в САЩ.

spalding_rs
05.01.2009 14:01

При условие, че е употребил алкохол(не зависимо колко) и е причинил смърт, кома и много щети, аз съм също "За" новата присъда. Всички ние сме граждани на Република България и законите са за всички ни.

martonik
05.01.2009 13:48

Мисля че присъдата е напълно заслужена!!!На мен за не-работещ десен фар ми лепнаха акт 100лв!!В такъв случай какво е наказанието за птп+смъртен случай???Ситуацията е много конфузна но законът трябва да се спазва,както от мен и фаровете ми така и от "хамъра"на Максим

the_game69
05.01.2009 13:15

suspect85 ти явно знаеш само да "сереш"! ти някога да си катастрофирал?!? и да си, си го искал ли бе УМНИК? Като е тръгнал да убива що не го е направил още със самото тръгване първия срещнат и дън! Аз не съм казал че не тряа лежи никъде...Както в Англия с фотболиста та Нюкасъл стана нека и той си понесе наказанието, но защо чак сега се сетиха да го пъхнат на топло де спаха всички че не се сетиха до сега. Цъфваш от някъде и ми говориш колкото да не заспиш...като парите не са всичко що го карат да дава тогава а? Ай да те видя ся кви бисери ще изръсиш

venko1948
05.01.2009 13:06

Присъдата трябва да е справедлива и строга в случая.
лошото е,че всичко това е показно-да се покажат мускули,че всичко е мн ефективно в съдебната система, докато какви ли не изверги скиторят на свобода.

suspect85
05.01.2009 12:56

the_game69 абе ти нормален ли си бе..ти виждаш ли какви глупости пишеш...какъв е ако не е убиец..трябва да си смениш дилъра....
ако беше убил някой от твоето семейство (да не дава господ) пак ли щеше да говориш така...напил се и кара...това какво е..не бил излезнал с мисълта да убива...кво де дал за една година...отнел е човешки живот....нямам думи от такива коментари...ако беше някой друг какво щеше да стане с него - поне 5 години без да се разправят..мизерници- звезди

leketoo
05.01.2009 12:52

Всичко е меко казано трагично! Наистина прославил България човек, стана причина за отнемането на човешки живот! Реалността е такава, че има закони, които трябва да се спазват и ако искаме да се превърнем в нормална държава, то те трябва да се прилагат за всички. Човешкият живот, не може да бъде измерен с паричните средства дадени от него на семейството. За това е измислен и затвора, той не е за тези, които не могат да платят, а за всички извършили престъпление.

the_game69
05.01.2009 12:46

Съгласен съм с теб hitrin, че каквото и да е направил за БГ престъплението си е престъпление, но не мислиш ли че за тази 1 година че и отгоре е дал достатъчно? Ако и бащата на Мануела имаше малко мозък нямаше да похарчи парите на хазартни игри!!!peshky и ти до някъде си прав че е виновен той човека си призна, но той не е тръгнал с мисълта да обива някого за да го наричаш убиец просто така е станало и не можеш да го наричаш така щото така ти харесва и ако ти беше на негово място едва ли щеше да ти е яко да ти кажат убиец за нещо което не си искал да направиш.

peshky
05.01.2009 12:11

така е виновен си е човека но това че е световен шампион не му дава правото да е убиец на пътя

hitrin
05.01.2009 11:59

Според мен напълно заслужена присъда.Каквото и да е направил за България престъплението си е престъпление и трябва да си плати за това.