Undo, undo, undo... Copy-Paste

10:47
Undo, undo, undo... Copy-Paste
Започнах да пиша този коментар и... без да искам затрих първите 2-3 изречения, които бях "драснал". Знаете какво се прави, когато се случи подобен "сакатлък". Има едно вълшебно копче – Undo. Та, натиснах undo, всичко се възстанови и разбрах колко клиширано и познато звучи това, което съм тръгнал да обяснявам. И тогава реших отново да дам undo... Само че този път по друг начин, в друг смисъл.

Ултра-гига-мега сблъсъкът ЛудогорецЦСКА. Каква драма, какъв мач точно в последния кръг. Боже, хора. Всички сме фенове на един или друг отбор, но нека да разсъждаваме трезво.

Когато дадем 2-3 пъти undo на червените, ще стигнем до момента, в който аха-аха да се превърнат в отбор и се разделиха с най-силните си футболисти на полусезона. Още веднъж undo и... а, май това е тимът, който изигра два доста "криминални" мача със Стяуа в Европа. Я пак undo... да, дето там уволниха човека, спечелил си прякора БГ Моуриньо. Какво беше още... undo... не, страх ме е да се връщам още по-назад.

Всъщност, имам един простичък въпрос към феновете на ЦСКА: За какво ви боли точно? Отбор ли имате, стадион ли имате, дългосрочна политика ли имате, детско-юношеска школа ли имате, европейски организиран клуб ли имате? Какво? Ако ми кажете, че ви е мъчно за историята и марката ЦСКА, ще се съглася. Но конкретно за този състав на ЦСКА, за този клуб ЦСКА в това му състояние...

Лудогорец е новият шампион на България. Undo... нищо непознато. Литекс – добре известният пример от родното близко минало, Кайзерслаутерн с Мариян Христов в Бундеслигата... това ми излиза на прима виста. Със сигурност има и други аналогии. Но все пак undo... Тимът от Разград пристъпи плахо в "А" група, но изгради стадион, детско-юношеска школа, наложи модерна схема, съобразена с най-новите футболни тенденции. И подходящите изпълнители. И какво всъщност е нужно, за да станеш шампион? Да се появи БГ Абрамович и... най-вече да се появи БГ Абрамович. Това у нас все още е най-важно и достатъчно. И undo... нищо ново под слънцето. Всичко е добре забравеното старо. Гришата = Литекс = Титли = участия в Европа = ... закриване и ликвидация по последна информация... Ей, Богу. Простете ми за тази аналогия. Не искам да кажа, че това ще се случи и с г-н Домусчиев – един от малкото благодетели, които се опитват да наложат правилния модел в България.

Може би иронията дойде даже в повече и е редно да спра. Ок, да поговорим за реалностите. ЦСКА е един слаб отбор, който в момента разполага с 4-5 добри футболисти и до там. Лудогорец е хомогенен състав, изграден от силни, опитни играчи. С най-добрата защита в България, сработен. Всъщност, това е тимът, който най-много заслужаваше титлата.

И ако в края на следващия шампионат ми се наложи да дам undo, вероятно ще се сетя за този текст, който пиша в момента. И тогава няма отново да дам undo, а ще си кажа "я Copy-Paste...".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

GarethBale333
24.05.2012 21:31

Деян Димитров ГОЛЯМ ЛЕВСКАР СИ БЕ !!! *smile*)) ЕВАЛА

degener
24.05.2012 19:03

Има една поговорка която гласи : Които каквото си надроби, това ще сърба !!! .... Фен съм на ЦСКА но се пак твърдя че те са си виновни ;хх . Ако не бяха техните грешки като в мача в Перник нещата щяха да са различни ... Но както каза Kingisback не се знае дали Лудогорец може да изградят добра и славна история за в бъдеще .

ivanrealmadrid1
24.05.2012 18:53

тая пияница е най-тъпия досега който е държал цска .. *lol**lol*

likata
24.05.2012 18:50

Не нетрябва да идва АБрамович защото вече си имаме (Гриша Ганчев) само че му спряха дававерата със захарта и се отказа ако спрат на Абрамович далаверките и той сте се откаже. Е предполагам че си е изпрал парите далаверите

LudVani
24.05.2012 18:29

За жалост с това располагаме.А що се отнася до традиций и то в европа нека селяните от Разград ги защитят

Kingisback
24.05.2012 18:34

първо научи правописа.... гражданиноооооо

KriKo1
24.05.2012 17:07

Тоя Деян Димитров е на гъби или на нещо по-сериозно *lol*

RoSKo0o0
24.05.2012 15:27

Исках да кажа 70% българи... все тая... пак ще си останете задръстени идиоти, които не оценяват труда на хората.

RoSKo0o0
24.05.2012 15:26

И само за информация... в Разград има 27% "рязани"м около 60% са българи, така че ако сте достатъчно точни и пекани (за каквито се имате, а не сте) не обиждайте отбора и града.

RoSKo0o0
24.05.2012 15:23

Викате им рязани, а нито един от отбора им не е такъв. Само да ви кажа, понеже това уча ... когато правите заключение от общото към индивидуалното, означава едно - ограничени и неопитни.

Realist
24.05.2012 15:04

А тази публика, която викаше за Разград за какво викаше? Сигурен съм че 90% са новоизлюпени т. нар. "фенове", като тези на Ловеч. Това жителите на целият град ли бяха? Щяха ли да се съберат толкова и да подкрепят отбора, ако разликата беше 4т.? Дали тези "фенове" няма да се скрият ако отбора не върви? Всичко е толкова изкуствено направено, че си личи от далеч. Да, пари има, възможности има, но традиции не!

Realist
24.05.2012 16:06

Колега и на мен не ми се спори. Може би истината е някъде по средата. Домусчиев не е виновен нито на Левски, нито на ЦСКА. Виновни са си нашите "ръководители". Единственото, което е ненормално, е че утре ще се яви някой нов благодетел и ще направи Първа Атомна - Козлодуй, шампион на България...

Kingisback
24.05.2012 15:59

ами ,я си представи,че в следващиите години те се превърнат в хегемон тогава пак ли ще ги отричаме,защото видиш ли само от 50 години те са на футболната карта ....не ми се спори*smile*

Realist
24.05.2012 15:51

Да, разбирам да се почва, ама от 1947-ма досега нищо не е направено, нали? По същата логика, Домусчиев можеше да вземе Сторгозия Плевен и сега щяхме да коментираме тях! Това не е нормално, това ли е началото на традициите? Или традициите на Литекс, които най-вероятно ще се прекръстят на Ловеч.

Kingisback
24.05.2012 15:45

ми нали тва ти казвам ,че все от някъде се почва ....кво значение има от къде е ...шейха и глейзър от къде са ?

Realist
24.05.2012 15:42

Колега, лудогорец е създаден през 50-те години. Ти кога чу за съществуването му? Какво е постигнато до тук? Г-н Домусчиев, разградчанин ли е? Май не, а?

Kingisback
24.05.2012 15:24

нямало традиции....цска да не е създаден с традициите или те да му се полагат по наследство???Естествено ,че традициите идват с времето ,победите и печеленето на истински фенове!!

xxxman28
24.05.2012 14:50

Г-н Димитров, като си давате мнението за БГ футбол,поне имайте смелостта да оцените всички отбори от така наречената пародична А ПФГ !!!!!!!Някак си е смешно да пишете за 3 отбора,като става ясно че 2 от тях не са
Ви при сърце!!!!Но както и да е , смешници мислещи се за спортни журналисти дал Господ и Вие не отстъпвате от тях!!!!!!!Жалко за Бг-те фенове желаещи да гледат истински футбол!!!!! Интересно ще ми е само да видя как европейските отбори, които ще гостуват на Лудогорец , ще се чудят къде за бога е Разград на картата на Европа и защо едва 10% от жителите говорят български език????????????Но както с всяко нещо и с това щв станем за посмешище на Европа!!!!!!!!!

Kingisback
24.05.2012 15:29

и що... Е ПА ЩОТО НЕ СМЕ У ГОУЕМАТА СТОУИЦА УИ БЕ БАТЕНЦЕ ИУИ нЕма млЕко а? Като е малък отбор от провинцията и е посмешище тай ли? А вие с мизерната разбита столица я превъзхождате или със зомбираните си неспали фенове а???????????

LudVani
24.05.2012 14:28

Да може даси купи титла.Даже Батето бог даго прости казваше кой я купил.Сега ще видим Селяните от Разград с пари можели дасе управят в Европа.

galski456
24.05.2012 14:34

Те ще играят с коефицента на страната който е много малък и като им се падне четвъртия от Испания ,Италия или друго силно първенство незнам кво ще правят!

galski456
24.05.2012 14:18

Истината е ,че всеки в България може да си купи титла.Ако тези пари бяха наляти в Светкавица ,щяха да се радват сега Търговище.Лудогорец работили правилно,а Левски и ЦСКА не използвали школите си и талантите.Покажете ми един млад талант от Разград който играе за Лудогорец,ама много инвестирали в школите.И честит рожден ден на всички левскари,аз не съм от тях ,но ги уважавам!!!

galski456
24.05.2012 14:47

След 6-7 години сигурно няма да съществува този отбор Лудогорец,но тази година вече съвсем явно го показаха нашите "футболни "хора в БФС,че който плаща повече ,той казва кво ще става.Навсякъде се наказва даването на пари на друг отбор за да играе много срещу конкурентите ти,а тук сами си предоставят услугите,даже публично заявяват ,че който даде повече за него ще играят.Миньор изораха тревата срещу ЦСКА,аз до сега не ги бях виждал толкова надъхани,даже и като биха Левски не играха така,но някъде се чу че получили 1000 000 за победата,как няма да се хвърлят така.

Realist
24.05.2012 14:35

И докато "ръководителите" на нашите грандове, меко казано дремят, загърбвайки дългогодишни традиции и милиони привърженици,, хора като г-н Домусчиев си развяват коня... Това ли е българският футбол? Отбор от втора дивизия да прави дубъл? Това виждали ли сте го някога? Например Райо Валекано в Испания, или Сошо във Франция?

bozhkov83
24.05.2012 14:10

Тъп Лефскарин! А като дадеш Ундо на Левски ко ше се получи.....

Zdravchev
24.05.2012 14:05

Да не би левски цска с тоя състав и начин да направят нщо в европа, повече от ясно е че птбора които заслужава шл е луфогорец,сега сички фенове на цска ще изпишат много от което няма да има нужда, но все едно важна е истината а тя е такава !

LudVani
24.05.2012 13:45

Не много тъп,а много-много тъп.*joking*

braberikos
24.05.2012 13:10

Най-добрите отбори в България този сезон според мен бяха Лудогорец и Черноморец и се радвам , че разградчани спечелиха първенството . ЦСКА и Левски бяха доста непостоянни през този сезон и особено Левски .

Realist
24.05.2012 13:18

Подкрепям. За съжаление не можем да си избираме собствениците на нашите любими отбори, като повечето от тях, да не кажа всичките, гонят свои лични финансови интереси и интереси на свои кръгове, а ние си викаме и злословим един към друг. Това е безумно. Помислете!

sliva90
24.05.2012 13:08

последните новини е че ЦСКА ще разпродава като ЛИТЕКС и на есен с юноши след сбирка през нощта между босовете

koshava_ko
24.05.2012 12:56

Лудогорец е от отбор ... да не съм чул това .... дават пари бият ... не им взимат парите падат ... 3 поредни загуби ... за какво говориме .... това само в Бълхария го има .... просто ме е срам ... я да видим,ако им секне кранчето на Разград какво ще стане ... Перник едва ли ще излизат с юношите ... за всичко е виновен БФС ...

Realist
24.05.2012 12:54

Ще ги видим, новите шампиони. Да не стане като Видзев Лодц - Литекс?

Docker
24.05.2012 12:53

Статията си е написана напълно достоверно. Само Георги Атанасов и слабоумните му читатели не са съгласни с тези сухи факти, описани в статията.

Docker
24.05.2012 12:50

До коментар [@comment 1096530] от [@user MaLkO_LuD94]:

Идентифицирай се с ника ми. Ти не си "MaLkO_LuD94, а си Много Тъп.

ultrared48
24.05.2012 12:46

за съжаление драскача е прав.много пари са налети в рязаните,снощи смените им бяха само национали,па макар и черногорски и словашки.Но на мен друго ми е смешно,тая истерия покрай домусмафиот и новата му и правилна политика,аплодиран от подлогите журналя.Каква нова политика бе,идиоти?!Има едни откраднати държвни пари,има смелост да се харчат на воля и пред цяла България,защото имаме якия гръб на б.б и това е...Това ли е новата и правилна политика за нашия футбол,та тия в разград средната им заплата е 20 000 евро на футболист,направиха сума ти и трансфери за по 300 000 евро,е,кое му е новаторското на това?Кой няма да стане шампион в това слабо първенство с такива пари?А насреща един левски,от който е останало само името и един ЦСКА,с козове Стоичо Младенов и Мораеш!Е,не е достатъчно наистина,така че да,рязаните са нормалния шампион.Но стига с тия припадъци по Домусчиев и новия му ред,всичко е до болка познато и възможно само у нас,във всяка бяла страна тоя вече щеше да е окован поне за кражбата на Черноморски флот,поне затова...

nasran_chorbar
24.05.2012 12:42

За да помогнете за лечението на Стойчо Младенов изпратете SMS с текст "DIREKTIVA" на номер 1948

Realist
24.05.2012 12:47

Това беше яко, признавам. *smile*

cazorla
24.05.2012 12:41

И ЦСКА са слаби и Левски са слаби, Лудогорец направиха правилната селекция и с малко късмет се възползваха от създалата се ситуация и си станаха шампиони! Не виждам какво може още се разисква.

iVcHo_SG
24.05.2012 12:37

Аз съм ЦСКар и мога да кажа че статията е много вярна , но автора е забравил да сложи и евроидиота на българия при нас , защото в тези два клуба всичко върви на долу към бизнес който убива бг футболистите ! Цска нямаме отбор , снощи бяхме с около 6-7 футболисти , другото са смешни покупки като Присо , Томас , слабия Попов , за сметка на продадените без логика Зику , Делев , Ал.Тонев , просто неразбираемо е да ги пращаме тези момчета в долнопровни отбори и тука в първенството да си играем с тея палячовци които споменах вече , относно Левски бих казах че всичко което им се случи е напълно заслужено , само се върнете назад в времето и си спомнете европробивите , тогава бяха еврогероите , а всички тези милиони които спечелиха в клуба къде бяха инвестирани че не ми е ясно ?! къде е им е класата хаха , то ясно се видя като махнаха Бардон и 60 годишния Боримиров и продадоха други важни футболисти в долнопровни отбори , не доведаха същата класа по никакъв начин , да не говоря че си мачкат школата за сметка на Мюлдери , Рамоси и тем подобни , от някъде успяха да намерят един класен Дембеле който можеше да ги заведе къде ли не , но предпочетаха да си вземат паричките и да го продадат смешниците и затова се превърнаха в Евроидиота на БГ , защото Левски за разлика от Цска влезе в групите на ШЛ , стигна далече в Уефа но така и неможаха да вложат тези пари където им е мястото и дойде един Лудокравец и показа на всички как се действа ! Браво на тях ! Искам да кажа на всички да си отворят очите и да си признаят : къде са традициите на Левски и ЦСКа , традициите са им да развалят клубовете си и да продават качествените и да гонят треньорите си , ето това са им традициите !!! Защото за последните години в ЦСКА и Левски за евроучастията , за продажбите на футболисти като Нелсън , Маркиньос , Зику , Делев , Тонев , Иванов , Дембеле , Бардон и т.н. са взети пари два пъти колкото струва селекцията на Лудокравец , но никой не иска да си го признае и шефовете на Цески и Уесека се правят на интересни !

galski456
24.05.2012 14:12

Ако един футболист не иска да си тръгне от отбора ,никой не може да го продаде на сила,така че тези сами си заминаха никой не може да ги задържи,ако откажат да ги продадат знаете какво правят спират да играят.Това е БГ футбола всичко е до по висока заплата и не им пука Касъмпаша,Мерсин или някой Китайски отбор.Сами си разбиват кариерите.

MaLkO_LuD94
24.05.2012 13:00

Ние не говорим кой е бил по-добър *wink* то и платини и нелсън и маркиньос и тн са по-добри от него но в сегашния отбор след Мораеш е Присо *wink*

iVcHo_SG
24.05.2012 12:44

добър бил хаха щото снощи се натегна малко и стана добър , тос кифладжия направи толкова пропуски в предните мачове дето всеки ще ги вкара , ако си гледал ще знаеш и като е добър да не би да е по добър от Делев и Зику които носеха целия отбор на гърба си! Делев взриви отбора миналия сезон , а головете на Зику през половината от този сезон едвам бяха надминати за целия сезон ... смятай

MaLkO_LuD94
24.05.2012 12:40

Присо е най-добрия в тоя отбор след Мораес *wink*

CSKARRRRRRRR
24.05.2012 12:24

Хахахаха Най-големия успех за левскарчетата , неуспеха на ЦСКА , и така ще си останете завинаги *lol*
Ама и сте прави като нямате успехи като наще *lol*

Phantom1112
24.05.2012 12:33

Нямаме успехи ли, я помисли пак.

NightStars
24.05.2012 12:08

А Разград какви играчи имат от тяхната школа ,че не мога да се сетя ? То и Литекс станаха Шампиони на България и сега виждате какво става с Гришата . В България има 3 отбора с История,Публика и Традиций .

NightStars
24.05.2012 13:54

Построили са школата да . И какво само това ? Нали съм гледал тяхни мачове . Сработени ,но не всеки мач им се получава . Тук в родното първенство може и да успея ,но навън надали . Ще доживеем и ще видим

Spairo
24.05.2012 13:23

Драги приятели , в нашето прекрасно първенство не става въпрос кой заслужава ПОВЕЧЕ титлата , а кой я "заслужава" по-малко.Това ще се разбере още в мачовете срещу величия като Копер,Интер Турку и подобни майстори на съвременната игра, Като се засмисля предпочитам да гледам Лудогорец , макар и явление в момента (а не институция като ЦСКА) в ШЛ , заради неподръжаемия си стил , нещо ново и свежо. Те и Ман Сити са явление в Англия ама спечелиха титлата нали.Друг е въпроса , че Лудогорец може и да не постигне нищо, но това сме го виждали вече, но няма как да сме сигурни, защото това е глъдка свеж въздух за българския футбол *smile*.

Pixi
24.05.2012 12:27

Осъзнаваш ли колко прост е поста ти ? Та те тази година построиха школата си. Или говориш без да си запознат , или си достатъчно тъп , за да си мислиш , че за 2 месеца школата ти ще създаде добри футболисти

CSKARRRRRRRR
24.05.2012 11:54

Станислав Генчев - полузащитник на Лудогорец: "Мисля, че играхме най-добрия футбол през целия шампионат. Днес не бе най-силният ни мач. Трябва да благодарим на Господ,че ЦСКА удари три греди".

Няма кво повече да говорим , ЦСКА СИ ОСТАВА НАЙ–ДОБРИЯ ОТБОР В БГ , 1 титла не е нищо , с тия 31 дето имат...

sliva90
24.05.2012 12:48

Беше ужасна нощ помня го добре даже загубих за момент представа час ден нещо щях да правя след мача.Мач като този не се забравя лош спомен *wink**wink**wink**wink**wonder**lol**wink*

Realist
24.05.2012 12:46

Извинявайте и успех! *smile* Явно сте доста възрастен/възрастна.

sliva90
24.05.2012 12:42

кога съм завършил ти си бил прав под масата

MaLkO_LuD94
24.05.2012 12:41

Поне не е като Антверпен - ЛеФски 4-3 *lol* *lol* *lol*

Realist
24.05.2012 12:39

Уважаеми/а, Вие кой клас сте? *smile*

sliva90
24.05.2012 12:37

направо се разтапям от кеф това е като секса като влизане в групите на шампионска лига като литекс-цска 8-0 като отнемане на лиценза ОБИЧАМ ВИ цяла пролет ядове и на края облекчение.Колко малко му трябва на човека за малко радост*joking*

Realist
24.05.2012 12:34

Вижте уважаеми/а, погледнете си как стоят нещата във вашият отбор, вместо да злословите!

CSKARRRRRRRR
24.05.2012 12:31

Е за тях това е голяма работа , много обичат да са зад ЦСК *lol**lol*

MaLkO_LuD94
24.05.2012 12:28

Само как се радвате 4е сме 2-ри а вие 3-ти а *lol* Ебаси кефа нали *lol* Това е голяма радост да си зад ве4ния враг направо ви завиждам *cry**cry**cry**beer**beer**beer**beer*

sliva90
24.05.2012 12:18

виждам доста си спокоен от снощи все си в компа и все със спомени ни занимаваш а беше такава чудесна приказна вечер *joking*

Raul9520
24.05.2012 12:12

*thumb_up*

DELI77
24.05.2012 11:38

От доста време не бях попадал на толкова смислена и вярна статия! От мен само ПОЗДРАВЛЕНИЯ за автора!!!

arsenal_gunners
24.05.2012 11:26

Изключително много съжалявам, че отделих време да прочета тази статия, която реално оплюва ЦСКА под маската на "свежо" журналистическо творчество. Отбори като ЦСКА, Левски, Локомотив Пловдив, Славия представляват институции в този спорт, докато такива като Литекс и Лудогорец са явления, появили се в следствие на добре инвестирани пари. Само че разликата е, че институциите остават, продължават да съществуват, докато явленията изчезват, както ще се случи и с Литекс очевидно.
Колкото до мача вчера - щом като е толкова добре устроен и добре замислен, пълен с разни словашки и черногорски национали, защо вчера Лудогорец не разби ЦСКА , който представляваше сбор от ветерани и хлапета, с които зимата всеки се бъзикаше и ги отписваше от всякакви титл и ?

Отговор
:
10
Phantom1112
24.05.2012 12:42

Не говоря конкретно за теб.

manutd_forlife
24.05.2012 12:40

Ама аз не се оправдавам. Много добре знам, че има ''фенчета'' които въобще не ги интересува как се справя собственият им отбор, а най-омразният им съперник. Такива фенове има всеки отбор, за жалост

Phantom1112
24.05.2012 12:40

Това сигурно е тема за ЦСКА?

MaLkO_LuD94
24.05.2012 12:39

А ти какво правиш тук тогава ??? като неискаш да влизаме по вашите теми ти какво търсиш тук ми е въпроса ????

Phantom1112
24.05.2012 12:37

Такива като анти-феновете на Левски..

manutd_forlife
24.05.2012 12:36

За какво да ни оправдава по-точно?

Phantom1112
24.05.2012 12:34

Да ама такива като Малко луд винаги са в темата на Левски и хулят феновете.Има и такива на Левски да, обаче това не ви оправдава.

manutd_forlife
24.05.2012 12:32

еми ще усетиш, та. Не всички са като вас да се радват на нещастията на другите. Някой гледат своите отбори и се интересуват от тях не от съседния *beer*

sliva90
24.05.2012 12:20

ама нещо усещам болка в душата

DELI77
24.05.2012 11:43

И с това съм малко съгласен, но това е днишният свят! Футболът отдавна не е спорт а бизнес... дори и в "родината на Футбола" едно "явление" стана шампион изпреварвайки "институцията" само по голова разлика...

MaLkO_LuD94
24.05.2012 11:38

Много то4ен коментар *smile*

Realist
24.05.2012 11:23

Добре написно, за съжаление отнасящо се в пълна сила за всички столични отбори *sad*

gos13
24.05.2012 11:10

Може би заслужава за " Copy-Paste...".*joking*

MaLkO_LuD94
24.05.2012 11:04

Ли4и си 4е говедо е писало статията и все пак ЦСКА си остава НАЙ-ВЕЛИКИЯ Бг клуб *smile*

Neooo_1995
24.05.2012 11:26

Така е!Една загубена титла не променя факта ,че ЦСКА е номер 1 в БГ.

ManUtdFC_Fan
24.05.2012 10:57

Отдавна не съм чел толкова разкрепостена статия. Изключително много ми хареса. Може по-често да вадите по една или двен.
Честит 24 май!