Челси уволни Ди Матео, Бенитес го замества

11:19
Челси уволни Ди Матео, Бенитес го замества
Челси уволни Роберто Ди Матео. Съобщението първо се появи в Туитър, а после и на официалния сайт на сините.

"Последните резултати и представяния не бяха достатъчно добри. Собственикът и Бордът на директорите считат, че имаше нужда от промяна. И то точно сега, защото влизаме в много важен етап от сезона. Предстои ни трудна битка за класиране напред в Шампионската лига и за поддържане на силно предизвикателство в битката за челото на Премиършип. Нашата цел е да бъдем силни и да се борим на всички възможни фронтове", се казва в официалното съобщение.

По-рано сутринта "Гардиън" съобщи, че сините са се насочили към Рафаел Бенитес за заместник на Роберто Ди Матео. Бившият мениджър на  Ливърпул отказа да поеме Челси след уволнението на Андре Вилаш Боаш миналия сезон, но пък все още е без работа. 

Сините имат само две победи в последните си осем срещи, а през уикенда играят с шампиона и лидер в класирането в Англия   Манчестър Сити.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

headhunters___
21.11.2012 23:20

Глупостта започна още когато изгони МОУ *smile* , не се намери 2-ри като него, не знам изобщо с какъв акъл изгони МОУ , като направи Челси такъв отбор, че да доминират 2 години в ВЛ и им спечели още 1 камара купи и тоя заради 2-3 мача и го разкара..

AriesBG
21.11.2012 23:01

Поредната глупост на Абрамович и "борда". Всяка година има поне една, тая е поредната. Първо*wink*громно не уважение към Ди Матео. Играл е за клуба, на практика сътвори чудо от един трагичен сезон взе 2 купи, едната от които най-голямата. В тоя преходен период заслужаваше да му се даде още малко време. Второ:решила си да го уволнява, намерил ли си подходящо заместник? - Не! Баш Бенитез ли трябваше? От чувала с..... баш..... избра. Според мен Бенитез освен да нагнети още напрежение друго няма да направи. Не знам, но явно Абрамович има някакъв сантимент към Ливърпул, с това постоянно менкане. Бенитез преди да напусне имаше един прекрасен Ливърпул и нищо не успя да направи, а след това претърпя и пълен провал с Интер. Не мисля, че някой истински фен на Челси би одобрил този мениджър.Трето:Абрамович вече прекали! Имаш пари, добре! Дръж се малко по-зряло, нали постигна мечтата си. Евала на Дрогба, когато стана най-великия реши и си тръгна сам и не позволи да се погаврят с него. Така както направиха наскоро с Рей Уилкинс, с Карло Анчелоти, Боаш, Балак, Анелка, Деко.... Няма да се учудя оня психопат ако посегне на икони като Лампард и дори Джон Тери.

headhunters___
21.11.2012 22:39

Само се моля да не му дават да прави трансфери, че кой знае какви ще ги домъкне :| , и да не стане както с Интер да ни затика на 15-то място ..

ReliableLive
21.11.2012 22:30

Някой трябва да припомни на Абрамович,че днес не е 1 април,за да се шегува така с Ди Матео ..

CHELSEA_EH17
21.11.2012 21:51

Честит ни нов треньор !!! цитат: "Chelsea Football Club have appointed Rafael Benitez as their interim first-team manager until the end of the season. Full story to follow ...

Like this post if you think Rafael Benitez will do a good job."

torreschelsea9
21.11.2012 21:28

Не виждам логика да бъде заменен Ди Матео с Бенитес просто поредната прищявка на Абрамович,но какво можем да наприв ние феновето все пак той решава!! И все пак успех на новият ни мениджър и дано все пак минем групите на ШЛ *smile*))))))))))))

jimidim
21.11.2012 20:43

Направих си труда ,да из4ета наред коментарите..И отново виждам само неподплатени с нищо пристрастия.Ди Матео това,онова,донесе,отнесе...Нищо не ви е донесъл той мом4ета.ШЛ си я взеха мом4етата на4ело с Дрогба.Просто,преди да назна4ат Ди Матео,правеха скрит бойкот на АВБ ,за да го уволнят.След това просто запо4наха да играят.Сега ще стане същото,макар да се вижда колко липсват Тери и Лампард.И още нещо..Бенитес е с класи по-напред от Ди Матео.И в техни4еско и в психологи4еско естество като треньор.Доказал го е и във Валенсия,и в Пуул,а и донякъде в Интер.Макар в Интер и на него му спретнаха бойкот.Убеден съм,4е 4елси ще дръпне рязко напред сега.След 2 седмици пак ще поговорим.

Johan_Cruyff_14
21.11.2012 21:07

В Интер на Бенитес отборът бе изтощен и бъкащ от контузии. А виновник е предшественикът на Рафа в Милано.

pumpet
21.11.2012 20:12

Респект за РДМ уважавам го затова което постигна,но колко и да не ми се иска той още не е готов за мениджър неможе нито един мач от началото на сезона той да не казва на играчите да пресират,някакви средняци идват на Моста и пресират повече от нас.Или пък да пускаш Рамирес на позия която се вижда,че на момчето не му е комфортно.

Drogs11
21.11.2012 20:08

Как може да уволняват една легенда на този клуб? Неприемвливо е просто , неми пука толкова за загубата колкото за Ди Матео. Роби благодаря ти за всичко , една легенда на този клуб (bow) *smile*

overdrive
21.11.2012 19:04

Не бях влизал в уинър и туко що разбирам. Ди Матео не беше опитен треньор, въпреки това миналата година направи чудо с Челси в ШЛ освен че спечели и ФА. Това че се получиха кофти резултати за Челси се дължи на онзи мач срещу манафите в който Клатенбърг ги победи. От онзи мач дойде загубването на първото място. Въпреки това не съм учуден от уволнението му, защото Абрамович осъществява всяка своя прищявка. Каквото поиска става. Които футболисти иска да види в отбора му им предлага много пари (не всички приемат разбира се), не се колебае да уволни който и да е треньор и каквото и да е направил за малкото време което е бил начело на отбора. Като цяло каквито и играчи да купува и колкото и треньори да сменява не виждам да постига това което иска, а то е Челси да играят един красив и атакуващ футбол и да доминират в Европа и в Англия. Последните 3, 4 години изобщо не ми харесва начина по който играят. Имаше един момент в който харесвах отбора им и това беше година, 2 преди да стигнат до финала на ШЛ в Москва срещу МЮ и малко след това. Цялата работа в Челси се ръководи от Абрамович. Просто се поставят различни хора "маски" начело. С този коментар не искам да привличам омраза и не се опитвам да обидя Челси.

Sir_Roberto
21.11.2012 18:52

Най Смешния Сосбственик на Света е Абрамович направи гади ми се. Забравете гуардиола,моуринхио,реднап никой не иска Челси. то Абрамович всяка година сменя мениджърите

Sir_Roberto
21.11.2012 19:05

както каза един пич. шейха дава само пари *smile* сити има ръководство

Branimir8
21.11.2012 18:54

По добре Абрама от колкото цигани от арабия!

panew
21.11.2012 18:23

Според новините, които чета на 90% е сигурно, че Бенитес ще е новия мениджър, но ще е с договор до края на сезона. Поне до излязлата информация...

headhunters___
21.11.2012 18:25

Ужасс *sad*(((((((((((( припомнете си какво направи с Интер , по едно време не можеха да се видят над 12-то място :\

fearcho
21.11.2012 17:30

Италиянските треньори най-добре да се седят в Италия... Там да си паркират автобусите където искат,Испания,Англия и Германия не са за тях,там се играе атакуващ футбол!!! Очаквам скоро и Манчини да го последва...

Ginekologa
21.11.2012 21:29

шматка Арсенал 3,4:0 Милан Челси 4:1 Наполи

biserms
21.11.2012 20:43

Да, прав си ...То щото италианските отбори играят "защитен" футбол, а английските играят нападателно затова последните срещи между италиански и английски отбори са завършвали по следния начин Милан - Арсенал 4:0 Наполи - Челси 3:1 Юве - Челси 3:0 Ливърпул - Удинезе 1:3 *lol**lol**lol* Иначе си прав де *beer*

Omen
21.11.2012 19:42

абе незнам за атакуващ футбол и кои каде трябва да стои ,но италянските трениори са наи -добри и са се доказали.под тяхно раководсто има наи-много спе4елени рофеи в Европпа и ШЛ.

GoRe
21.11.2012 17:28

Torres 3-0 мениджърите на Челси *lol*

john_doe
21.11.2012 17:21

Между другото за последните 10 г. мисля МЮ са отпасали 2 пъти то груповата фаза в ШЛ и никой след това не е правил трагедии.Тука сега давай веднага да режем глави.Ди Матео е пичага и дано намери отбор,който да го уважава.Истината е обаче,че в историята на клуба,ще е неговото име спечелил ШЛ и то първият лондонски клуб *joking*

Kireto1232
21.11.2012 17:10

Поредната Простотия на Абрамович до преди месец всички го боготворяха Ди матео а сега всеки го псува но според мен отновто играчите го изгониха аман от бойкот в този отбор *lol*

john_doe
21.11.2012 16:54

Дейба,значи Бенитез поема Челси ама той още не е приел,да ви имам заглавията...

killerstash__
21.11.2012 16:44

Само той може да върни самочувствието на Мис Испания !

k1r37o
21.11.2012 16:43

[@link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qPch4HPr0CQ]

Etihad
21.11.2012 16:27

Лукаку 568768 пъти по добър от испанскара принцеса.

chobi123
21.11.2012 16:18

също така искам да изясня защо Ди Матео си изгуби поста , еми много просто защото този Ди Матео вместо да остави играчи като Мейрелеш , Калу , Де Брюн , Лукаку те се дават под наем или се продават и няма никаква ширина в състава, затова си изгуби работата , неможе постоянно да пускаш едни и същи футболисти и да разчиташ с тях да изкараш целия сезон , просто това е несериозно . И каквито и покупки да сме направили ние сме на загуба защото ние продадохме повече играчи като Босингва , Дрогба , Мейрелеш , Калу + 2ма под наем и какво нищо едно голямо НИЩО! Това е сътвори Ди Матео защото с такъв състав неможе да караш цял сезон !

Abramovichcfc
21.11.2012 18:35

Ти как го разбра кой от колко време е фен на даден отбор той и аз мога да кажа че си фен на юнайтед от преди 2 сезона като станаха първи!

Webstar
21.11.2012 18:27

пълен смешник ! ти си фен на тоя отбор от 1 год ! нямаш право на глас

StoyanovKST
21.11.2012 16:27

Точно това и аз исках да кажа, че Абрамович прекалено много се меси в работата на треньорите и ги притиска! А когато на 1 човек му наложиш огромно напрежение, този човек почва да греши, както стана с Ди Матео преди мача с Юве!!! И както казах, това не му е продажба на петрол или каквото и да е, това е Футбол!!! И Глейзър са обитаци и ни въвличат във заеми, но някой нещо да казва на САФ? И с този отбор, който в халфовата линия е на 50% на потенциала на Челси, ние сме в топ3... всеки сезон! Но при него няма кой да му се меси в работата!

chobi123
21.11.2012 16:11

Незнам вие какво разбирате под фен на даден отбор. Според мне фен става човек , когато харесва играта на отбора , неговите играчи и треньор , а не както вие казвате , че феновете на челси са от един "мафиотски" отбор. Еми вие сте заблуденни ако така мислите , защото аз лично не съм станал фен на Челси заради Роман Абрамович или заради директорите и ръководството на клуба , аз съм ден на Челси защото там имаше един великолепен и ентусиазиран треньор като Моуриньо и заради играчи като Дидие Дрогба , Франк Лампард , Джон Тери , Шевченко и др. Второ собствениците на отбори като Реал , Барса , Мюнхен и др също са мафиоти като Абрамович , просто не се месят в политиката и ръководството на клуба толкова често. Така че не си правете грешни изводи и не констатираите че феновете на челси са фенове на Абрамович.

Abramovichcfc
21.11.2012 18:36

Много ясно че е Абрамката нали все пак е собственик да не искаш Чех,Тери или Лампард да купуват играчи ти нормален ли си бе?

vinni
21.11.2012 16:14

и кой купи тези играчи ? не е ли Абрамката ?

Juventus333
21.11.2012 16:07

[@link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=511936622179892&set=pb.345971365443086.-2207520000.1353506697&type=3&theater]

Малко базик не искам да ми се сърдите сега, *smile*

Johan_Cruyff_14
21.11.2012 16:04

Този път липсата на търпение от руснака спаси ,,сините". Ако Бенитес е следващият треньор, ще се подобрят резултатите.
Не се надявайте за Пеп, поне не до лято 2013.

Damien18
21.11.2012 16:02

Ди Матео не е виновен .,че футболистите не играха както трябва .Той си свърши добре работата.

Cvet666
21.11.2012 15:59

Хммм има едно нещо вика се обиграване на отбор ,ама явно г-н Абрамович не знае за него. Еми какво да се прави ще си ходим без титли докато не се обиграе отбора и се сменяват трениорите така през 6 месеца...

StoyanovKST
21.11.2012 18:21

Умник, невиждам кога съм написал такова нещо, просто казвам че Челси няма школата на Барса , ако греша , поправи ме!

obichamARSENAL
21.11.2012 16:43

Какво викаш Барса имали по малко финансови средства от Челси .Пълни глупости ,двата отбора имат долу горе едни и същи финансови средства *smile*

StoyanovKST
21.11.2012 16:18

Точно и с кого ги направиха тези резултати??? С ДИ МАТЕО! Пълна глупост е на тези нови футболисти да им сменяте мениджърите, миналата година бяхте с футболисти (основните ви имам в предвид) на по 30 години.. Които са играли в този отбор поне от 5 години и са сменили също и толкова треньори.. Мислиш ли че сега ще е същото при момчета на по 21-23 години??? Ако мислиш така, наистина те съжалявам! Неможе да смениш 75% от отбора си за едно лято и да очакваш нещо повече от добър старт на сезона! Това са футболисти, които искат обиграване , стратегии КАТО ОТБОР, не сте Барса че да си знаете дори колко са ви големи пишките, защото те имат огромна школа , а вие огромни средства, затова почнете да мислите РЕАЛНО, не с долните си глави! Това че си милиардер и си свикнал само да печелиш в бизнеса, неозначава че във спорта ще си също толкова печеливш! ТОВА Е СПОРТ и срещу теб има живи същества, не машини, не газ, не компютри и тн!!!

georgechelsea
21.11.2012 16:07

приятел така казваха и миналата година някой фенове защо изгонили Боаш така няма да видят титла пък какво стана взеха ШЛ и ФА Къп точно така се печелят титли погледни Арсенал и пак говори държат Венгер за това което е нправил преди 20 години и какво колко титли имат през последните години

vinni
21.11.2012 15:48

Не се занимавай с пичлеметата тук. Нали ти е ясно че 99% от феновете на Челси тук са от ерата Роман,т:е:. станали са фенове заради купените имена и титли.Как се ПРАВИ СПОРТ на тия не им е ясно . Та съжаление ще трябва да ги търпим. Мисля че времето на тия перални и въздушни балони за надуване на на егото на милиярдерчетата лека полека си заминава. Просто идва финансовия фейрплей освен това на Роман му писна и 3-и парите вече не гарантират успех. Така всичко ще си дойде на мястото.Търпение -)

ilko_siti
21.11.2012 16:41

ти си тъп нещастник*angry**angry**angry*гледай си "силния" отбор дето немат купа от 10 години *wink*

MessiMania
21.11.2012 15:45

на Сити викате Араби. ами там Шейха дава само ПАРИ. Сити има ръководство,Спортен директор.

а Челси ? *smile* *smile* *smile* Челси = Абрамович ФК

ryangiggs1000
21.11.2012 15:40

И след това сте били голям отбор.Не цените легендите си,не цените треньорите си.Само един Моу ви е в устата.

Abramovichcfc
21.11.2012 18:47

Ми голям отбор сме да!Всяка година се борим за първото място в Англия и в Шампионска Лига това не е ли голям отбор?А и вече дори я имаме във витрината си>>>и ние феновете на Челси каква вина имаме че Абрамович прави каквото си иска в Челси и той е купил клуба но все пак трябва да сме му благодарни колкото и да ни изкарва извън нерви понякога!А колкото до Ди Матео той сам си е виновен как ще пуснеш 5 защитника в толкова важен мач и да търсиш Х при положение че после работата става лоша и Челси минава в криза?!

Abramovichcfc
21.11.2012 18:30

Нали ви бихме на финала на ШЛ и вдигнахме купата какво ми говориш?И Сити като настигне Челси по успехи и популярност ми се обади 0876875053 номера е реален!

headhunters___
21.11.2012 17:05

Само един Моу, ама като беше при нас ви трепериха шушоните *smile*

Durantula
21.11.2012 15:42

Челси= частна колекция на Роман+пералня за неговия имидж и гарант за неговия живот. Феновете на Челси са като феновете на някоя известна мутра която си е купила нова кола и коментират колко ускорява и каква е готина...*money*

putopalo
21.11.2012 15:37

Който плаща-той поръчва музиката,човека си купи футболен клуб и има право да прави каквото си иска.Прочетох че много фенове са тъжни,че им е жал за предишните мениджъри....Момчета стегнете се малко,тук става въпрос за много пари,представете си парите,които родителите ви дават за закуска само че с много нули отзад.Абрама плаща яко и е най-големия тарикат,купи си клуб за собствено удоволствие...

putopalo
21.11.2012 16:14

В Реал Мадрид ситуацията е коренно различна-имат президент Florentino Perez,но всичко е в ръцете на акционерите,дори и уволнението на президента.Когато много хора участват в разрешаването на проблеми е много по-добре,отколкото гледната точка на само един човек.

madridd011
21.11.2012 15:54

Поне да правеше каквото трябва и каквото е нужно , защото може да си изгуби доста фенове така !

vinni
21.11.2012 15:36

Поредният уволнен мениджър на Челси...

georgechelsea
21.11.2012 15:35

леле стига поне да дойде Гуардиола вече ми писна ще дойде Бенитес и той ще се провали и той ще си тръгне и пак същото за мен точния човек за нас е Моу но в момента е невъзможно да дойде при нас

mannutdd1878
21.11.2012 15:31

Бях сигурен ,че на тоя Абрамович му хлопа дъската !! Как може да уволниш толкова добър трениор ,като Ди Матео само заради лоши резултати серия от 3-4 мача ?!! *thinking* *confused* *surprized*

ryangiggs1000
21.11.2012 15:32

Обаче всичко от нас тръгна *joking*

ryangiggs1000
21.11.2012 15:28

С 100 милиона бюджет да не минеш групите...извинявай,но това е треньорска грешка.Каква бе схемата снощи?Автобус!Само малоумник ще помисли,че това ще е до безкрай.Играем с/у Норд и останалите с половин класен играч нашата игра и като излезе някой сериозен всички на рейса.И за Челси е добре,че стана с/у Юве,които не са такива ултра машини в атака.Я си представете един Реал Мадрид или Борусия?Щяха да сменят таблото за резултата.

madridd011
21.11.2012 15:26

Понякога имам чувството , че повече от тях разбирам от футбол , толкова ли са глупави , че не могат да се усетят , че Торес е най-тъпия и безмислен нападател в света , освен да връща топката назад друго нищо не прави , той не е същия когато беше в Атлетико Мадрид . Ди Матео не е виновен , че разполага с толкова слаб нападател !

Cinemascrotum
21.11.2012 15:25

ina4e смятам 4е трябжа6е да се отдели малко повече време за размисъл върху бъдещия тренер. не че бенитес е лош, но можеби не е най - подходящия избор. от това зависи бъдещето на отбора. можеха директорите да помислят повечка, вместо да се юркат след първия свободен авторитет!*erm*

madridd011
21.11.2012 15:22

ОМГ , Ди Матео ви излезна виновен той футболистите са некадърни , мислите ли , че Бенитез ще оправи нещата , хаха , бива да вземете някакви по-хубави играчи да не ми се излагате . Който и да дойде треньор няма да се оправите поради простата причина , че футболистите ви или не са във форма или са некадърни . *smile*

drogba_fen_91
21.11.2012 15:16

Нямам думи просто..... смешно, жалко.

Оня паляк Виаш-Боаш го държаха до март месец, а човека, който ни спечели Шампионскага лига и до Декември не го оставиха... Срам.

Сега и ако Бенитез не се навие, кво правим? Те малко останаха глупаците, които искат да станат мениджъри на Челси....

chelsea_fannn
21.11.2012 15:07

Бенитес е много добър менидйър какво направи само с ливърпул със скромни финанси , дано да дойде в Челси !

Jason182
21.11.2012 14:59

Просто не е възможно и логично при всеки труден период който минава отбора да се наказват мениджърите и то особенно един човек като Ди Матео който написа ИСТОРИЯ за която се гордея че преживях. Стана ми страшно тъжно като прочетох че са го уволнили.. Абрамович трябва да премисля по добре такива решения.

А пък за Бенитез няма какво да се казва.. Ще се отвратя ако седни на скамейката ни! Моля се за Пеп..

dorindo
21.11.2012 14:57

"Последните резултати и представяния не бяха достатъчно добри. Собственикът и Бордът на директорите считат, че имаше нужда от промяна." Ми да започне промяната от тях.. Как пък тиа от борда на директоритете не разбраха, че рибата се вмирисва от към главата?!

headhunters___
21.11.2012 14:52

Само се моля да не е Бенитес новия тренер, че като се сетя какво направи с Интер, ще ни затика в Чемпиъншип :\, може да помогне на Торес да си оправи формата.. но дотам :| , Абрамович трябваше да изчака удобния момент, когато има шанс Моу да се върне, а не да уволнява Ди Матео, защото сега ще сложат някой '' много добър " който лятото ще бъде сменен ОТНОВО! Най-точния човек за Челси е МОУ! При него имахме най-много успехи и бяхме стабилни , не изпадахме чак в такива дупки, резервния вариант е Хидинк или Грант, но май нито 1 от 2мата няма как да дойде, Реднап остава вероятно като последен вариант, само се моля да не назначат пак някой от ранга на АВБ, където имамхе от 15 мача - 11 Х-а и 4 загуби..

nofx
21.11.2012 14:52

Роман скоро ше си намери друго хоби изглежда.... но пък сити ше намажат с фенове от бг всичи дет сте от челси ше минете от сити....

ManU_FaN
21.11.2012 14:51

Абрама не е за тази работа просто.. чак и мен ме фаща жал за тези треньори, които уволни..! Всеки отбор си има слаби периоди!!! Просто пак повтарям, че не е за тази работа..

squawk
21.11.2012 14:48

Пълна глупост... То ако Ливърпуул се водеха по пътя на логиката на Абрамович, до сега да са семенили 5-6 треньора. Този състав на Челси сигурно е най-силният им и сега махнаха ди Матео - човекът, който създаде звездният отбор :|

PraschoChorbata
21.11.2012 14:38

Затова никога няма да сте постоянни в победите си, този човек ви донесе титлата в ШЛ(макар и с голяма доза късмет) и направи перфектен старт в Англия, а за 2 слаби мача го махате.

ceco26
21.11.2012 14:34

за феновете на Челси, хулещи Пуул и Рафата едно *joking**party**lol* а инак за мен той е човека, който да възвърне Торес сред перфектните голмайстори, но ми се струва, че целият проблем е от самият отбор, който е в деликатна фаза, както и тъпата стратегия на Абрама, която уж изцежда най-доброто от мениджърите, но реално пречи на отбора да бъде силен дори в подобни фази, когато старите напускат и идват новите и млади играчи в отбора...

meto_10
21.11.2012 14:28

Вия Челси сте най-тъпият клуб в света Ди Матео ви донесе първата Шампионска Лига и вие как му се отблагодарявате виесте едни боклуци *stop*

r3d_drag0n
21.11.2012 14:26

Ди Матео спечели ШЛ с МНОГО късмет.Барса и Байерн надиграха ЧЕЛСИ тотално.Още на финала се издъни като пусна Бертранд като ляво крило.Не стига това а пък мисля че това беше първият мач на Бертранд в ШЛ.Последните 8 мàча няма никаква игра.Просто Ди Матео не е добър треньор.Имаше много късмет.Вчера излезна без централен нападател и азпиликуета като крило.Пълно БЕЗОБРАЗИЕ!


21.11.2012 14:47

За Бертранд ако не си спомняш Челси имаха страшно много наказани и контузени футболисти за финала заради това го пусна тогава! Иначе е факт, че и Барса и Байерн ги смазаха просто късмета беше с тях *smile*

a00011
21.11.2012 14:21

И цялата тази глупост дойде от това че не взехме голова машина. Абрамович ако беше задържал Дрогба още щяхме да сме на върха . Като си представим Дрогба ,зад него Мата ,Азар и Оскар като опорни халфове Рамирес и Лампард и една добра защита и всеки мач поне по 3 гола щяхме да вкарваме. Според мен РДМ заслужаваше поне до края на сезона да остане или поне докато не убедим Моу да се върне. Във всеки случай мача с МС ще е интересен . Ще видим каква схема ще възприеме Челси със сегашните играчи.

GoRe
21.11.2012 14:15

Ди Матео - 262 дена
Вияш Боаш - 257 дена
Сколари - 244 дена

Колко ще издържи следващия и дали ще стигне кота от 300 дена, сами си правете изводите.
Най-вероятно да издържи до следващия мач с Уест Бромич. И Боаш и Ди Матео ги изгониха след мача с тях *lol**lol**lol*

stefano_rs
21.11.2012 14:17

Браво бе шекаджия,прочел си някъде тая информация,еми не си забавен,ходи си коментирай вашите теми!

nikshan11
21.11.2012 14:12

Жалко за Роби,ние феновете на отбора винаги ще сме му благодарни,той е една легенда на отбора и като игра4 и като треньор..

stefano_rs
21.11.2012 13:56

Драги ми специалисти,които не сте фенове на Челси,не може с такава игра да искаме да минем групите!
Точно затова и действието на Абрамович е правилно!
Жалко за Ди Матео,но сам си е виновен!
САМО ЧЕЛСИ!!

stefano_rs
21.11.2012 14:16

Не става въпрос за лошата серия,всеки отбор я има!!Става въпрос за мотивацията на играчите,защото за мен е чудно как може да нямат желание да победят след като загуба означава 99% отпадане от лигата!! Абрамович не е искал никога Ди Матео за мениджър и го остави само защото Гуардиола е на зелено училище!! Аз винаги ще съм благодарен на Роби,но пак казвам сам си е виновен!

sunfreak
21.11.2012 14:08

Точно така!! Отбора трябва да бие винаги , случи ли се лоша серия уволнявате треньора , идва следващия и получава финансова инжекция от 100млн. Прави 5-10 добри мача и става най-великия докато отбора не изпадне в лоша серия.Еми извинявай , драги ми фен на Челси , но ако не си на 12 години незнам защо мислиш така.Според мен това е гавра , след ситуацията от която ви извади и направи дубал , при първите лоши резултати и Абряма му каза чао.

MessiMania
21.11.2012 13:50

Хаха Абрамович баси гнусния евреин.сменя мениджъри като носна кърпичка

Deco_Sneijder
21.11.2012 13:33

Хахах 2 слаби мача и айде вънка,бахти ръководството,Челси сега ще практикува по слаб футбол,при Ди Матео бяхме супер ама...

Chelsea_4_life
21.11.2012 13:31

Не моа го разбера тоя руски малоу****ник като толкова много иска отбора да прави красив футбол да не търси вината в ди Матео ами да не беше продавал Дрогба Калу и Малода да играе за младежите и купува лятото полузащитници до припадък и ся кво става в нападение няма никой Тери и Лампард се контузват и в отбора настава пълен крах така че вместо да се продават играчите над 30 първо трябва да им се намери заместник и тогава да се продават и да не се търси вината винаги в мениджъра поредната глупост с марката Абрамович

bacardy_breezer
21.11.2012 13:21

Голяма грешка на Абрамович...Тоя човек доказва за пореден път, че не става за футболен бос...Юнайтед колко слаби периоди са имали, но оставиха САФ начело на отбора повече от 20 години и резултатите са налице - в последните 20 години МЮ стана сред водещите отбори в света.А Челси с тия треньорски рокади едва ли ще постигнат нещо....Не може при 2-3 слаби мача да махаш треньора, който те е извел до отличието в ШЛ.Мисля, че сега ефекта за Челси ще е отрицателен и ще последват още по-слаби игри.

ledg93
21.11.2012 13:17

Ювентус, уволнихте ни треньора, нямате срам. *lol*

Извън кръга на шегата, Абрамович доказа отново какъв лешпер е.. Жалко, че като притежава толкова пари няма кой да му го покаже и да се осъзнае.. Успех на РДМ. Благодаря за всичко, което направи.

nvidic
21.11.2012 13:13

Абрамович е като българските собственици ,иска веднага да има резултати и постоянно те да са положителни ,със смяната на треньори всяка година няма как да стане.

ForBiDDeNMaN
21.11.2012 13:24

Тъкмо това щях да пиша и видях коментара ти...през 6 месеца и нов треньор..жалко за Челси

Juventus333
21.11.2012 13:05

Хора дори да бяхте излезнали с чист нападател ЮВЕНТУС си е ЮВЕНТУС особено на наш терен и сме в серия малко отборите който могат да ни спрат. Не казвам нищо, но Абрамович иска нещата да станат като с вълшебна пръчица. Ако искат да растат като отбор един мениджър трябва да седи в клуба ПОНЕ 3 или 4 години. *smile*

Tsankot0
21.11.2012 13:04

"Последните резултати и представяния не бяха достатъчно добри. Собственикът и Бордът на директорите считат, че имаше нужда от промяна. И то точно сега, защото влизаме в много важен етап от сезона. Предстои ни трудна битка за класиране напред в Шампионската лига и за поддържане на силно предизвикателство в битката за челото на Премиършип.



Баш точно сега не е момента за смяна на мениджър !!!!! Зе им ШЛ и аре чао ...... язък да хубави мениджър, мене лично много ме кефи !

blunt87
21.11.2012 13:04

Няма начин само 3 играча кво ще направят мата,оскар,азар за Парвенството за Шампионска лига за купата на Лигата или за ФА къп да играят хахаах

blunt87
21.11.2012 13:01

Снощи бая яд ме хвана и аз да съм и аз ще го уволня само някви по на 18-20 год, играчи няма лошо ама за Шампионска Лига има нужда и от опитни играчи и да не се страхуват като мишки скапани една атака нямахме като хората и мисля че трябва да играем пак 4-3-3 и централен нападател някои висок чернокож *smile* сега само рамирес и микел играят що годе добре на мата мястото му е по крилото кво прави на мястото на Ламс *sad*

fcbarca2
21.11.2012 12:49

Сега видяхте ли сами какъв късмет извади диматео миналата година .. сега не може и групите да мине *beer*

Toddor
21.11.2012 12:47

Според мен ще им трябва доста дълго време да се оттърсят от мача с Ман Ю и Клатенбърг

Strraxo
21.11.2012 12:48

Не се оправдавайте с нас и Клатемберг това са само оправдания вместо да потърсите грешки в играта ви вие още говорите за съдийте айде честито отпадане от ШЛ +Адиос Ди Матео хахахаха.. !

Toddor
21.11.2012 12:45

Абраме! Спри да сменяш треньорите!

nasko_iliev54
21.11.2012 12:44

Честито който разбира от футбол и то е играл ще го приеме с разбиране Следващия е А В Б И МАНЧИНИ ЗАПОМНЕТЕ

Juan_Mata10
21.11.2012 12:41

Ето до къде го докарах нашите след този Клатенбърг,просто се разбиха психически,Ди Матео също е виновен,защото не се осети сам,че не става с 3-ма играча цял сезон,а се надявам Гафа Бенитес да не ни поеме,а ако стане да е до края на годината и да върне формата на Торес,сега е време да видим Пеп Гуардиола,ако не поеме всъщност що за тренер е

dexter
21.11.2012 12:17

Поредното доказателство, че Челси е един футболен цирк и нищо повече *lol**lol*

Отговор
:
10
miroslafff
21.11.2012 11:55

и аз смятам, че само Гуус Хидинк ще ни оправи никой друг.... но ако става въпрос да се сложи някои до края на сезона може освен Бенитес и Хари Реднап да е

Strraxo
21.11.2012 11:53

Преди години си спомням Бенитес беше добър трениор а сега добър ли е не съм го виждал в последно време ..?

nedelin92
21.11.2012 11:51

Аз искам да видя Гуус Хидинк отново като треньор на Челси но надали ще стане с това отношение което показва Абрамович малко ще са желаещите

_beroe_
21.11.2012 11:50

Леле тоя Бенитес като се сещам какво направи в Интер *joking**silent*

k1r37o
21.11.2012 11:41

Както преди време Анчелоти каза "В Челси е като в ад за треньорите"

Strraxo
21.11.2012 11:41

Хахахахаххаахахахахааахаахх ! Ди матео беше слаб мениджър да спечели ШЛ но това е заради футболистите той нищо не разбираше даже Джон Тери му помагаше по едно време което е срам за Трениора ... 5 мача без поведа 3 загуби 2 равни еми честито *wink*..

GGMUSAF
21.11.2012 11:39

Хахахах нека ви казах ви че ще го уволнят а вие ми се смяхте.Ама май разбирам повече от вас а.

ivanrealmadrid1
21.11.2012 11:50

по правилно ше е GFYSMUSAF *lol*

k1r37o
21.11.2012 11:42

Ей го е и типичния "фен" на МАН.Ю. само му вижте никнейм-а и ще ви стане ясно *lol*

dzhalev_71
21.11.2012 11:40

Ей калмук ти нямаш ли да оплакваш сигурната победа над Галатасарай.

ivanrealmadrid1
21.11.2012 11:38

. . . благодарности на ди матео , а ако наистина бенитес ще е новия какво по хубаво

stefano_rs
21.11.2012 11:38

Едно голямо БЛАГОДАРЯ на Роби за страстта,която внесе в отбора благодарение на което станахме шампиони!!
Наистина обаче не е за нас,колкото и да не ми се иска да го кажа...Стана прозрачен,не прави ротации в отбора,пуска ми бекове да играят крила,излиза за равен в мач,който трябва да спечелим!!Отборите идват на нашиа стадион и ни оказват голяма съпротива,не може ние да ходим на техните стадиони и да играем като мишки!!
Успех на Роби и отбора за в бъдеще! САМО ЧЕЛСИ!!!!

NeadeL
21.11.2012 11:38

Пьлна гавра с Ди Матео .. Изведе отбора си до титлата в ШЛ и сега няколко мача Челси непоказва добри резултати и Хоп Уволнение ... Още по - голям ще е фарса ако го замени Бенитес , по - добрият Вариант би бил Пеп Гуардиола

geg
21.11.2012 12:27

Да жалко за Ди Матео. Ама той си знае, че "играта" е такава - сам си е "виновен". Абрамович винаги е искал и игра, а не само резултати. А напоследък не само нямаше резултати, а и никаква игра - след ония 20-30 мин от злополучния мач с Калтенберг, пардон, Ман Юн...

Notlike
21.11.2012 11:35

Не мисля, че Бенитес ще ги вземе. Тоя идиот Абрамович иска Гуардиола, само че в Челси ги няма нито Шави, нито Меси, нито Иниеста, ще ги закопае.

miroslafff
21.11.2012 11:34

честно казано не съм много сигурен, че и Гуардиола ще е удачен вариант за Челси, макар че е спечелил доста купи за мен някак си е недоказан треньор... с футболисите на Барселона имам чувството, че и магаре да им е треньор пак ще печелят *smile* винаги съм си мислил, че най-добрия треньор на Челси е бил Гус Хидинк, но за жалост той е зает поне за сега *smile*

Icarus
21.11.2012 11:33

Пичове, не подкрепям и част от това, което е направил Абрамович, но ние самите не мисля, че можем да му държим сметка... Нито сме милиардери, нито нищо.. Само може да се надяваме на някакво чудо и нов нападател.. *lol*

panew
21.11.2012 11:31

Все пак факта е факт. Благодарим от сърце на Ди Матео за всичко което допринесе, едно от което беше мечтата на Абрамович (и моята) - ШЛ. Заслужаваше повече уважение но явно борда на директорите не е успял да види това ... дано някой ден се завърне в Челси, дори като помощник мениджър...

ChelseaBoy4Ever
21.11.2012 11:30

Ако е за Бенитес по добре аз да поема Челси *stop**stop* . Гуардиола ще е интересен вариант *thumb_up*

blue4ever
21.11.2012 11:29

За това Челси може би никога няма да има мениджър като Сър Алекс

nasko_iliev54
21.11.2012 11:29

Отдавна ви писах че двамата Робертовци Ди Матео и Манчини в това число Вила Боаш са вредни на английският футбол Те са само едни манекени и само се оправдават че съдии ги посичат играчи нямат а не се виждат че са некадърни Каквото са поискали от собственика е им направено но клуба не получава нищо в замяна на това

miroslafff
21.11.2012 11:28

дано Бенитес не е следващия треньор, защото това според мен ще бъде още един не успешен опит за "съжевяване" на Торес... а относно уволнението на Ди Матео не съм сигурен, че не трябваше да му се даде още време

blue4ever
21.11.2012 11:28

Разбирам, 2 точки от 8 мача.. Дано поне отново да бъде асистент мениджър.. Респект за това, което направи (bow)

Chelsea_4_life
21.11.2012 13:38

разбираемо е той просто не беше желан от Абрамович защото не е голямо име на каквито той залага

man4estara10
21.11.2012 13:35

Повярвай Ди Матео предполагам ,че вече не иска да има нищо общо с Челси след тази гавра на Абрамович.

dzhalev_71
21.11.2012 11:28

Няма ли кой да се вдигне на бунт и да го изхвърлят тоя чукотски бастун? Писна ми от неговите своеволия.

geg
21.11.2012 12:17

Ха-ха Като ти е писнало от "своеволията" на Абрамович, какво? Ще купиш Челси? На времето бяха станали модерни едни "вотове на недоверие" и имаше случай, в който работниците на един едноличен търговец се събрали и му гласували вот на недоверие. Все едно да се съберете със сестра си и да изхвърлите вашите от къщи, че ви слагат ранен вечерен час.

kris_666
21.11.2012 11:28

Много е грозна политиката на Абрамович... *smile* Жалко за Ди Матео... *smile* Успех му желая! *smile*

bultras1995
21.11.2012 11:27

Абрамович е полудял само защото отбора е в слаба поредица го уволнява що не го уволни като започна с 7 победи ???

panew
21.11.2012 11:23

Подигравка. Пълна смешна подигравка с Ди Матео. Потресен съм от новината за уволнението. Заслужаваше да остане *angry*

k1r37o
21.11.2012 11:19

Официално отпреди няколко минути: Ди Матео е уволнен.

blue4ever
21.11.2012 11:13

Тоя пък е още по-зле.. Дано поне направи Торес същата машина за голове

dzhalev_71
21.11.2012 10:53

Не мога да го разбера чичо Роман. Всеки отбор има силни и слаби периоди. Ди Матео като стана мениджър на Челси ги вдигна от калта и му донесе тъпата Шампионска Лига, която той толкова искаше и сега заради някаква умряла серия от 3-4 мача без победа и благодаря за работата с нас довиждане. Това е абсолютна простотия. Ако продължава така да си експериментира с нов треньор всяко лято едва ли ще стигне до нещо добро. Все си мислех, че се е умилостивил след спечелената Шампионска Лига, но той май е станал по-зъл и от преди.

degea97_
21.11.2012 14:33

Ето защо българския футбол е на това ниво всяка седмица нови директори нови треньори всеки трансферен прозорец взимат някакви трагедии и си променят целия отбор същата работа е в Челси треньори взимат махат за 1 месец дават секи трансферен прозорец сумати и пари и не могат да си обиграят отбора . Колкото До Ди Матео фен сам на Юнайтед ама таква простотия няма никъде вдигна на крака Челси когато бяха станали средняци взе им така чаканата от както е създаден Челси купа и за едни 2 3 резултата да го махнат ами тес 2 3 мача бяха с големите където се пролича тази необиграна игра на Челси . Резервите на Ман едва попедиха паднаха от титулярите ни паднаха от Юве Чех ги спаси срещу Пуул от разгром как да стане ...

darklight
21.11.2012 11:00

Шампионската лига я спечели желанието и хъса на старите кучета - Дрогба, Лампард, Тери, Чех.

panew
21.11.2012 10:03

Еб*си простотиите. Вземете напишете нещо свястно.