Храбри Арсенал и Ливърпул паднаха жертва на извратен враг, това не е футбол

09:29
Храбри Арсенал и Ливърпул паднаха жертва на извратен враг, това не е футбол

Арсенал отпадна от Байерн Мюнхен след успех с 2:0 като гост и общ резултат в сблъсъка 3:3. Почти същата съдба сполетя и Ливърпул, мърсисайдци показаха непримирим дух в реванша със Зенит, обърнаха от 0:1 до 3:1 и отпаднаха отново с общ резултат 3:3.


Артилеристите напуснаха Шампионска лига с високо вдигнати глави, Пуул стори същото в Лига Европа, но нормално ли е да отпадаш след 3:3? Правилото за гол на чужд терен извращава футбола от началните му устои. Преди години великата игра е измислена и победител е този, който отбележи повече попадения – всичко друго граничи с глупостта.


Сега Арсенал и Ливърпул паднаха жертви по идентичен начин, 3:3 и си аут, просто правилникът казва, че даден гол се зачита за два, което дори не е смешно. Кой ще е следващият ощетен гранд? Защо никой не каже, че отпадането след равен брой попадения звучи нелепо?


Крайно време е вместо да слагат 5-и съдии, единият, от които миналата вечер пропусна 3 чисти корнера пред очите му на Байерн- Арсенал, от УЕФА да отменят “извратеното” правило за гол на чужд терен и да оставят отборите да се надиграват справедливо – което ще доведе до по-дълги спектакли, продължения, а навярно и интересните за всички фенове дузпи. И най-важното ще имаме победител, който по-футболен показател е надвил съперника си.


Автор: Тервел Илиев

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

persie1992
15.03.2013 18:50

Не разбирам за какво ,,паркиране на автобус'' говорите, при положение, че играчите на Байерн не видях да правят нищо освен да бият отдалеко и после топката или спасявана от Фабиански, или както при повечето случаи излиза 10 метра в аут. Тук Арсенал бяха добре тактически подготвени, в правилно време Венгер направи смените, просто малко късмет им трябваше.

HB1
15.03.2013 16:13

арсенал първото полувреме беше приспан. те наистина не знаеха къде се намират......

overdrive
14.03.2013 20:01

Глупаво е сега да търсим извинения. Вчера бях бесен, но приемам отпадането и това е. Дано направим една победна серия сега и да завършим в топ 4, а другия сезон отбора ни да е по-класен и по-силен и да се борим за нещо повече ..

battRado
14.03.2013 18:29

абе уинър, взимайте си хапчетата бе :д

gL_Manekena
14.03.2013 18:00

Просто РЕСПЕКТ за играта на Арсенал снощи *thumb_up*

devic
14.03.2013 17:53

виж сега, тервелчо, и ливърпул, и арсенал са напълно наясно с това правило. те изиграха и двата си мача предвид гола на чужд терен. това правило не се измисля по време или след мачовете (както в първенството на българия). не си ли пробвал да мислиш като зенит или байерн и техните фенове.ти си последна дупка на кавала за да казваш кое как трябва да е и кое е глупост.съвременния футбол е такъв.може да не е от най-правилните неща,ама да ми казваш че заради него са отпаднал,няма да стане.на всички е ясно че ако арсенал снощи беше излязъл да бие, щеше да си отиде с пълна врата.ако бяха паднали с 1-2 в лондон,тук нямаше да бият с повече от 0-1.напълно те разбирам че чакаш подкрепа от хората по-надолу,тъй като са значително повече от тези на зенит или байерн. добре ше е и ако започнеш да мислиш, поне малко.

Neill_88
14.03.2013 17:34

В статията да бяхте споменали и Челси. Също английски отбор, също отпаднаха заради гол на чужд терен. Те по-малко храброст ли имат?

bayo45
14.03.2013 16:34

Брикета с маимунската прическа ако беше вкарал онова положение Арсенал щяха да имат много повече време да реализират трето попадение.И щяха да го направят" верваиде ми".*stop**wink*

ynwaLFC
14.03.2013 16:33

Снощи,Байрен нищо не играха,но всички знаем на какво са способни немците! *wink*

luiz_lfc
14.03.2013 16:30

До някой долни коментари за да спечелиш мач трябва да си на ниво постоянно а не да се надяваш да продължиш с гол на чужд терен Зенит и Байерн продължиха по жалък начин и няма да спечелят съответно ЛЕ и ШЛ *smile*

HB1
14.03.2013 19:15

чуваш ли се какво говориш???? хайде да се СЪБУДИТЕ хора.......

luiz_lfc
14.03.2013 16:27

Прави са Уинър това е за мене е най-смешното правило измисляно някога!

buho
14.03.2013 16:26

Байрен ги надигра и 2та мача категорично и въпреки че с 3 удара към вратата вкараха 2 гола имат наглоста да говорят от Арсенал.Чак ми е смешно.Не съм фен на нито един от 2та отбора

CMD
14.03.2013 16:18

Едно време е било в продълженията да се играе за златен гол, ама хубаво, че са го махнали това правило.

Tishoff7
14.03.2013 15:48

Има правила и трябва да се спазват, Арсенал, защо не играха така първият мач ? Сами са си виновни. Може би наистина е гадно да блъскаш цял мач, да вкараш два гола и накрая Робен да държи топката на корнера, но това е положението.

BAHKO01
14.03.2013 15:40

До коментар [@comment 1316393] от [@user HB1]:

Тебе не съм те питал Калчополи внимаваи да не ви върнат в долната дивизия.

HB1
14.03.2013 19:21

ти си идиот. веднага хейтваш с нещо което дори и не знаеш какво е и какви са новините свързани с него.

Bayern85_
14.03.2013 14:49

Не искам да се караме,да не ме разбереш на криво,ама това не е оправдание.И това правило не е от вчера,отбор се прави в началото на сезона,защо байерн нямат същия проблем?Играч не се взима в средата на сезона,и Венгер го знае най-добре.

Bayern85_
14.03.2013 22:05

Нашата работа си я свършихме точно за 30мин.в първия мач пич,няма какво повече да ти кажа.Щом си мислиш че вие сте играли нещо,вземи погледни статистиката.Ако резултата беше равен първия мач,или бяхте били,тогава щеше да разбереш от къде изгрява слънцето.Като сте толкова добри,да бяхте го показали първия мач.Там се видя класата на байерн,че не знаеха къде се намират първото полувреме,играчите на арсенал.

BAHKO01
14.03.2013 15:42

А ти от колко мача искаш да съдя е пич.С игра ще стреляме от 30 метра и ще разчитаме на късмет не стъава в герман ия ако върви добре.Но втория мач лявата зона като работеше какво направихте от там само ми кажи.

Bayern85_
14.03.2013 15:32

Брато ти от един мач си правиш изводите за отбора,не е правилно,няма какво повече да ти кажа.

BAHKO01
14.03.2013 14:56

Няма какво да те разбирам бихте ни и това е но не мисля,че сте много по класни от нас вчера се видя и ние не блестяхме но вие двапъти.

iVcHo_SG
14.03.2013 14:42

Аз мисля че статията не е вярна , ако го направят както умника писал статията иска , явно е много наранен , то тогава всички първи мачове ще са Х , за кво да са трудят , нали ще си кажат че интригата остава за 2рия мач и готово , първите мачове ще са без интрига и напъване , за къв ... да се трепят а ? нали сега за това е по-яко щот госта иска да си използва шансовете и така е по интересно , единственият вариянт за промяна на регламента е всичко да е един мач както националните турнири , ама смятам че сега си е перфектно . просто автора не е много интелегентен хаха и го боли доста , дори феновете на арсенал знаят че байерн в момента са доста по-добри и бяха по-добрият отбор от двата мача общо *wink*

Johan_Cruyff_14
14.03.2013 14:40

Хаха, това правило си го има от доста време, но никой отпаднал досега не се е оправдавал... Но видиш ли, щом ,,великите английски отбори" са ощетени, веднага да махаме правилото... Тервел Илиев може да си завре статията знаете къде!

man4estara10
14.03.2013 14:32

Евала на Арсенал.Страхотна игра и раздаване на момчетата.

Chelsea_BotevPd
14.03.2013 14:23

в първите мачове Пуул и Арсенал бяха много плахи и не играха добре,така че справедливо отпаднаха,а иначе без нито един английски тим в ШЛ,спомням си на финала в Мюнхен Алекси Сокачев каза,че миналата година била краха на английския футбол,но Челси вдигна купата,сега тази година е краха на английския футбол,само мисля,че Тотнъм има шанс в ЛЕ.А за головете на чужд терен - това си е част от играта.

CMD
14.03.2013 14:14

Нито един английски отбор в ШЛ*joking**joking**joking*

Neill_88
14.03.2013 14:05

И крайно несъгласен съм със заглавието. Къде им беше храброста на Арсенал и Пуул в първите мачове? Трябваше да бъдат попарени, за да се осъзнаят, че играят в Европа, а не във ВЛ ли? Това не е честно спрямо Байерн.

Neill_88
14.03.2013 15:21

Ти си даваш мнението и просто ти казвам дали съм съгласен или не и защо. Аз оспорвам статията. Мисля, че не коректно като цяло едва сега да я пишат, при положение, че всяка година някой отпада по този начин и досега за никой не е имало проблем.

BAHKO01
14.03.2013 15:09

Аре сега още един компетентен да съм казал че нямаме факта е че беше контузен късмет.Да си видял да успорвам победата не.Ама сега фенчетата ама Шваини не игра Рибери контузен иначе щяхме да ви бем с 10-0.Аре сега малко по сериозно защото втория мач бяхме с още по-смешен състав по мое мнение.

Neill_88
14.03.2013 15:05

Несериозен коментар. Един отбор трябва да има достойни заместници на титулярите.

BAHKO01
14.03.2013 14:44

Смешко в първия мач видя ли с какви защитници бяхме Вермален ляв бек понеже има едно друго правило,че играч играл за друг отбор в ШЛ не може да участва 3 те гола на БМ от къде доидоха от ляво аре леко в лево.

asc_
14.03.2013 14:03

А какво да кажат Интер, дето 2003 отпаднаха от Милан на полуфинал в ШЛ, заради един гол на чужд терен. Който "чужд терен" всъщност си е техният собствен *joking* Има си правила във футбола, тук таме промени може да има, но такива генерални е абсурд. 100 години се е играло с голове на чужд терен - сега щото някой играл храбро и дай да ги махнем. Затова си има тактика, подготовка и т.н. Жозе като играеше с Интер срещу Байерн първия мач като взе аванс - после на Ноу Камп се затвори. Сега срещу Юнайтед като трябваше да вкарва голове -вади защитници, вкарва нападатели, бележат голове - това е. Сър-а колко пъти сме го виждали в същата роля. Когато си голям тактик - знаеш как да използваш това правило в твоя полза. (не казвам, че Венгер е слаб треньор). Има отбори като Стоук, Милан (преди 20-30 години), дори и Байерн (въпреки вчера), които са много силни домакини и трудно можеш дори да им вкараш гол на техния терен. Какво - дай да им плюем на това, щото не ни устройва. Или като Ливърпул и Галатасарай със шумна публика, която не спира да пее и прави стадионите ад направо.
Това е същата история като на Арсенал дето Стоук им вкараха 5 гола от тъч и Венгер тръгна да разправя, че тъчовете трябвало да се бият с крак. Не може като не ти е изгодно да сменяш правилата. Направи си стадиона крепост, имай вярна публика и този "извратен враг" ще стане най-силният ти съюзник *wink* *cigarette*

BAHKO01
14.03.2013 14:38

Къде по точно се е играло 100 години по тоя начин я ми кажи.Ако си малко по на ти ще се сетиш че имаше едно правило златен гол който вкара гол в продължението и мача свършва ако не дузпи.Аре лек ден келеши.

unbeatened49
14.03.2013 13:53

Браво, прекрасна статия, но за съжаление, само с нея ще си останем, нямам как да го премахнат това правило!

BAHKO01
14.03.2013 14:53

На Манджукич вчерашния мач беш беше загрявка за оскар.Като погледна Кроос как пада като го бутне значително по хилавия Аарон Рамзи или Кеиран Гибс аре нема нужда.В първия мач грешката си е наша възползвахте се на 100% но във втория се видя,че не сте толкова страшни.Ама Бастиян Швайн Щаигер не играл Рибери я млъкваите е в нашия отбор нямахме бекове като хората Дженкинсън от резерва бам хвърлен на вълците Вермален бек да си чул да се оправдавам бихте ни и това е късмета е с вас.

Bayern85_
14.03.2013 14:39

Хаа абе пич кое точно в това правило не те кефи,факта че отпаднахте нали?Някой да ви е спрял да вкарвате голове на Емирейтс?Да не си мислиш че това което показаха баварците,е всичко което могат?Правилото не е от вчера,играчите са наясно че не трябва да допускат загуба на свой терен,с голям резултат.Ако арсенал беше на мястото на байерн,едва ли ще ше да искаш промяна в правилата *smile*.Баварците играха едно полувреме от тези два мача,а и не виждам какво направиха арсенал във втория мач.Погледни статистиката,вкараха два гола от нищото,и единия в края на мача.Май сега вие се възгордяхте,само се заблуждавате че арсенал са показали страхотна игра.Просто байерн бяха трагични този мач,и на този фон,арсенал изглеждаха все едно са великани.А всъщност и арсенал едвам вързваха 5-т точни паса един след друг.

Neill_88
14.03.2013 13:53

Явно на някой му е гадно, че английските отбори отпаднаха рано рано. Правилото си е много добре според мен. Единственото, с което не съм съгласен във връзка с головете на чужд терен е, че при равен(напълно равен) резултат, при продълженията, головете на чужд терен се зачитат. Получава се така че един отбор има 90 мин. да вкара гол(ове) на чужд терен, а друигия ще има 120мин.

enjo2
14.03.2013 13:37

донякаде е прав този който е писал статията !!! защото по този начин ще е доста по интересно но има си и минуси ... според мен това правило трябва да си остане а не да се променя но ако променят пак ще ми е все тая *beer*

Vikingit
14.03.2013 13:34

Боже, остава и това да отменят. Напротив, сега драмата е пълна. Това е едно от основополагащите правила на елиминациите. Да поискат направо да играя по един мач в Токио или в Катар. Добре че, само тоя Тервел иска тая щуротия. Моля ви се!

sarelle
14.03.2013 13:26

Мисля, че от УЕФА не са по-глупави от теб. Глупаво е всеки да мисли, че неговото мнение е право. Всеки има право на свое мнение, ти си изразил своето, за което няма право никой да спори. Но да наречеш правилото, което са наложили специалистите, "извратено" е нередно. И да поправя нещо - едно попадение никога не може да се брои за две, може да се брои за 1,5

pavkata_7
14.03.2013 13:22

Бъдете спокойни..! Зенит "почти" отпаднаха от ЛЕ. Сега е ред на Байерн Мюнхен..Те не играха футбол!
Бъдете сигурни, Байерн Мюнхен няма да стигнат финал на ШЛ!

nvidic
14.03.2013 13:17

Това правило си е много на място ,има доста други абсурдни правила ,които вкараха в ШЛ ,та да се говори за гола на чужд терен,все пак си е голямо нещо да отбележиш като гост и то в такива двубои ,по-абсурдни са правилата при тегленето на жребия за 1/8 финалите и тези промени за това кои отбори трябва да са в ШЛ !!!!

lybomirchy7
14.03.2013 12:55

Гола на чужд терен си е много на място. Не може в единия мач противника да те смаже, а в другия да извадиш късмет и да минеш между капките... Арсенал и Ливърпул ако искат нещо да се напънат... Футбола е игра, не история... Така че възраженията не се приемат!

nofx
14.03.2013 12:50

"Храбри Арсенал" странно... другите отбори като парират автобуса са жалки а Арсенал като го прави за храбри.... за 70мин тия имаха 1 атака бе кви тъпотии говорите кво незаслужено отпадане бе?

Written
14.03.2013 12:42

И аз снощи си мислех точно за това правило. Все пак Арсенал постигнаха чиста мрежа пред БМ в Германия, това определено е по-сериозно постижение отколкото един гол повече на чужд терен. Статистически головете са равни, но Арсенал направиха по-невъзможното, няма да е зле да се промени нещо определено

Bboy1912
14.03.2013 12:24

Аз съм си за Арсенал, но да си го кажем честно, ако това беше точно обратното за Арсенал, феновете щяха да кажат "Еми свиквайте това са правилата". Иначе и аз съм против това правило, тъй като ощетява много отбори.

wencitooo
14.03.2013 12:06

Хах вие какво очаквате бе.. първия мач Байерн са се трудили колкото трябва да направят 3:1 и айде сега 2-рия мач бяха по слаби и понеже Арсенал играли "храбро" дай да отпаднат байерн щото са били по слаби за това са имали компенсация от първия мач в който арсенал бяха много по трагични

blackandwhite
14.03.2013 12:01

Как може такава малоумна статия да породи такъв дебат и интерес,спрете да разсъждавате повечето,включително и авторът защото не ви се отдава.

Marine_pz
14.03.2013 11:40

това трябва да се прамехне гол на чужд терен несъм от Арсенал но е тъпо арсенал поне вкараха гол на тяхен терен а Байерн Мюнхен не успя

inscmd
14.03.2013 11:15

Става тъпо ,защото единия отбор се напъва да вкара много голове като е гост и втория мач се играе само на 1 врата

Gopcho
14.03.2013 11:12

Точно там е хубавото и се получават добри двубои, защото ако е 0:2 и става 3:3 ще се затворят двата отбора и ще чакат продължението, а така Арсенал играеше защото им трябваше гол. Какво като е 3:3 да ли 1:1 или 5:5 все едно. Това правило е страхотно за мен.

ioan.stankov
14.03.2013 11:09

Въобще не се бях замислял за това до сега, но ми звучи много добре как може при равен резултат да отпадаш ???

scouser_pool
14.03.2013 11:04

Много си е добре правилото , на чужд терен се играе по-трудно по принцип , а и освен това много често ще има продължения така и футболистите ще се натоварват допълнително...Арсенал според мен не направиха кой знае какво , не го приемайте лично , но в първия сблъсък когато Байерн бе концентриран и надъхан се видя кой е по-качествения отбор!

m_united
14.03.2013 11:01

Напълно вярна статия,УЕФА да видят как са правилата в купата на лигата в Англия ,там не важи гола на чужд терен,гледат се общия брой голове

Yang_G
14.03.2013 12:21

Незапознатите когато говорят са трагичен случай! И в Кепитъл Уан Къп се гледат головете на чужд терен (на 1/2 щото само там са 2 мача), но е след продълженията! А иначе това правило (за гола на чужд терен) си е напълно справедливо! И двата отбора си имат домакински мачове, поставени са при рявни условия, знаят правилата предварително! Какво несправедливо има?!? Говори се за несправедливост вече като са минали мачовете... пълна смехория! Все когато някой ви настъпи по мазола и става "несправедливо"! Да са играли и да са се класирали! Като падат у дома, после да му мислят! Смешна статия писана пак от некой болен ревльо!

linger
14.03.2013 10:57

Момчета, на футбола не му трябват никакви други промени освен една(задължителна). Трябва да се въведат видео повторения при спорни ситуации, както е в американския футбол. Там минават цели сезони без да видиш грешно отсъждане, играта става много по-интересна и има истинска спортна надпревара. Откакто се помня футбола е несправедлив, особенно по нашите ширини където сме неспособни да гледаме безпристрастно на нещата. Тук се помпат изкуствено някакви набедени грандове и никой не се интересува от играта футбол и истинските отбори се мотаят някъде по средата на таблицата или дори изпадат. ТРЯБВА ДА СПРЕ НЕСПРАВЕДЛИВОСТТА ВЪВ ФУТБОЛА.

gang_related
14.03.2013 12:09

Подкрепям напълно за съдията и за повтореняита! Футбола за жалост остана единствения спорт, в който съдията определя развоя на мача!!! И във волейбола има съдииски грешки, но там не костват целия мач на отбора! Според мен УЕФА се дърпат за тези технологии заради неспособността да се нагласят мачовете! Не е нормално рефер от Турско, Украинско, Беларуско и тем подобни слаби първенства да свирят дербита между 2 колоса и да опропостяват мачовете!

linger
14.03.2013 11:38

Ако прочетеш по-внимателно какво съм написал ще разбереш че говоря за нашите ширини (разбирай балканите). Има ли нужда да изброявам половината отбори от източноевропейските лиги, които са в това положение защото сме неспособни на справедливост нации. Европа като цяло изостава във феърплея заради югоизтока. Смятам, че когато нещо е измислено и работи добре в други спортове трябва да се приложи и във футбола, защото той е прогнил отвсякъде от подобни проблеми. Дори и съдията да иска да бъде честен и обективен не винаги е възможно. Може да се започне с право на 3 повторения на отбор, които те да могат да поискат по време на мач при спорни ситуации (подобно на тениса). Тогава за съдия взел грешно решение след повторение санкциите ще бъдат много по-сериозни и подобни съдии ще бъдат изхвърляни от съдийството, а не както е сега - това е видял това е свирил...

ioan.stankov
14.03.2013 11:22

Добрите отбори били в средата на таблицата я ми кажи един такъв че не се сещам ???? До колкото виждам всички добри отбори са си на челните места в първенстваата. От Испания кажи един гранд който е в средата на таблицата .... говоря ти за тези, които са взимали ШЛ а не онея измислените Атлетико Мадрид билбао, и всички тем подобни. Единствените отбори, които са били нещо по значимо в Шл в близкото минало и сега се мотаят там където не им е мястото ( в родните първенства) са Ливърпул, Интер, Нотингам Форест (вече не знам къде са 2-ра или 3-та дивизия)

gang_related
14.03.2013 10:49

На мен пък ми харесва правилото за гол на чужд терен! Та за какво иначе ще се бранят отборите... това е магията на ШЛ! Да вкарваш голове и същевременно да се пазиш от такива! Нали се сещате, че не е едно и също примерно Байерн да отбележе 5 гола на терена на Арсенал и мача да свърши 5:5 и после Арсенал да се докопат само до 1:1 в Мюнхен и да има продължения! Освен да го направят както преди години в КЕШ. Има 2 мача равни и се играе 3ти решаващ...

gang_related
14.03.2013 11:08

Прав си и ти *smile* Едно време се е играело така, но не е имало толкова интензивни програми *smile* Абе кво ли се занимаваме въобще с изблиците на редактора. Правилото си е ОК. Това е най-малкия проблем на ШЛ в момента. По-наложащо е да се вкарат технологии и да спрат да се дават наряди на некадърни съдии от по-слаби първенства!

Icarus
14.03.2013 10:56

Да те тогава ще играят по 5 мача в 5 дена.. нали гледаш кво става особено във ВЛ, на 30-ти мач от ВЛ , на 1-ви мач за ФА, кога да е този 3-ти мач.. Така си е идеално според мен няма нужда нищо да се пипа.

Bundesligarcho
14.03.2013 10:41

Тервеле,Тервеле яд те е от снощи нали? Ами ако Арсенал и Ливърпул бяха продължили с 3:3 дали щеше да напишеш такава малоумна статия?

petko9305
14.03.2013 10:41

Този които е написал тази статия е фен на Арсенал иначе и аз съм съгласен със някои неща в статията като това "да оставят отборите да се надиграват справедливо – което ще доведе до по-дълги спектакли, продължения, а навярно и интересните за всички фенове дузпи. И най-важното ще имаме победител, който по-футболен показател е надвил съперника си"

aman_ot_pidali
14.03.2013 10:41

Статията е ЧИСТАТА ИСТИНА И ПОЗДРАВЯВАМ Т. Илиев !!!!!!!!!!!!! *whistle**smile*

blackandwhite
14.03.2013 10:39

/на години,или на ъкъл/,щото не съм сигурен на колко години е долуспоменатият.

blackandwhite
14.03.2013 10:38

Не давайте на 14 годишни да ви пишат статиите,това е целата работа.

valer4y
14.03.2013 10:31

Ами нямаше да отпаднат ако бяха играли и в първите мачове. Къде бяха тогава? Втория мач се сетиха да играят както трябва, правилата са си много добре даже! Гола на чужд терен трябва да значи нещо, защото едно е да победиш на своя стадион, пред своята публика, съвсем друго е да го направиш насред противниковите такива.
Арсенал бяха страхотни снощи, но само снощи...

nasko72
14.03.2013 10:14

въпреки че съм фен на Ливърпул правилото си е напълно нормално за мен по неприемливо е отбор класирал се 4 да играе в ШЛ.трябва да играят само шампионите а най добре е както в доброто старо време теглят се двойки и кой с когото се падне.но за жалост парите управляват футбола!
НАЗДРАВЕ!

666_ultra_666
14.03.2013 10:02

Май някой / г-н Илиев / е изгубил паричкииии. Боли ме к..а хванах го на 9 коефициент в бета. *devil*

Chelsea_4_life
14.03.2013 09:59

Аз също съм против това правило защото при равен резултат на практика отпадаш което е тъпо

deucec
14.03.2013 09:37

Ае стегни се малко бе .. за 65 минути игра Арсенал имаха 1 положение и 1 Гол ... за какво надиграване говориш. Арсенал са непостоянен отбор и това не ми харесва при тях ! Заслужено отпаднаха ! Байерн просто нямаха ден - никакъв късмет в нападение , неконцентрирани в нападение , Робен -повече от жалък .
А това за което говориш ти е пристрастност. Фен си на англиския футбол и те е яд ... нормално ! Правилата са си добри , стават грешки понякога , съдиите не са машини.
Като предлагат "Ястребовото око" всички започнаха да мрънкат : " ще се развали играта" , "къде е тръпката" ала-бала ... и когато някой съдия направи грешка веднага се започва : "продажник" , "УЕФА ви бута" , "кой те пусна да свириш" ала-бала. Всичко това е пристрастност !

Отговор
:
12
Crissstiano
14.03.2013 09:33

За автора да кажа,че и дузпите не са най-футболния показател !

Jurka5
14.03.2013 11:40

Но много по-драматичен и интересен. И аз съм твърдо против гола на чужд терен.

Cinemascrotum
14.03.2013 09:31

Брей, Тервелчо избухна бе! Гледай ти! Май снощи е треснал 2 големи ! Уинър кажете му на тоя, че не е способен да промени каквото си иска във футбола! Иначе има нещо вярно в тази грешна мисъл!

PraschoChorbata
14.03.2013 09:29

Не се бях замислял от години за това, попринцип е тъпо наистина това правило, но трудно ще се премахне.