Лудогорец срещу Стяуа в плейофите на ШЛ, вижте пълния жребий

13:12
Лудогорец срещу Стяуа в плейофите на ШЛ, вижте пълния жребий
Лудогорец ще играе срещу Стяуа Букурещ в плейофите за влизане в групите на Шампионската лига.

Това отреди днес жребият, който бе теглен в Нион. Малко преди церемонията стана ясно, че разградчани няма да бъдат в урните с поставените отбори, тъй като от УЕФА официално изхвърлиха полския шампион Легия Варшава от участие в Шампионската лига и върнаха в надпреварата Селтик.

По този начин българските шампиони ще имат по-силен съперник, когото ще трябва да отстранят, за да се класират в групите на Шампионска лига. Интересното е, че Лудогорец и Стяуа играха контрола преди около месец, когато разградчани победиха с 4:2.

В първата среща Стяуа ще е домакин, а реваншът ще бъде в България.

Фортуна отреди още отборът на Арсенал да се изправи срещу турския Бешикташ. Артилеристите ще имат предимството да са домакини на реванша.

Наполи - Атлетик Билбао и Лил - Порто са другите две дербита от така наречения "Поток на първенствата".

Вижте пълния жребий за плейофите за влизане в групите на Шампионската лига:

Бешикташ - Арсенал

Стандард Лиеж - Зенит

ФК Копенхаген - Байер Леверкузен

Лил - Порто

Наполи - Атлетик Билбао

Слован - БАТЕ

Олборг - АПОЕЛ

Стяуа - Лудогорец


Залцбург - Малмьо

Марибор - Селтик

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

andrew1
09.08.2014 13:09

Справедливост за Легия, УЕФА престъпници!

scouser_pool
09.08.2014 03:28

А добре , защо всички повтарят , че Селтик са трагични?Вие гледали ли сте ги напоследък?Може и да са , но това , че са паднали 2 мача тежко нищо не променя , последните 2 години в ШЛ оставяха добро впечатление , а на такива квалификации толкова рано от сезона доста често и преди е имало изненади където среден европейски отбор отпада...а и ми се струва ,че са малко като Аякс , които срещу големите отбори си показват класата или поне характера , но не стоят по стщия начин срещу непознати отбори...примерно Залцбург като отупаха Аякс в ЛЕ(нищо , че Залцбург са си съвсем стабилен отбор) или Лудогорец ПСВ

KMFDM
08.08.2014 22:48

Резакспор отново ще го лапат.Зализаната мутра с конска физиономия пак ще фъфли и ще обвинява всички с двете си изречения които има в речника си.*party*

Rezors
08.08.2014 23:03

Жалко е,че на 40 години имаш мозък на 4 годишен*smile*

tonisport
08.08.2014 22:48

Стяуа ще пребие Лудогорец. Те са класа 3 класи над Партизан. Все пак имат някакъв шанс, но той е минимален.

angel.bonev.908
09.08.2014 12:32

E вие още малко ще кажете, че в контролите отборите играят с децата си....... гледал ли си наистина контролата между Стеауа и Лудогорец преди месец? Всички титуляри и на двата отбора вземаха участие в мача, наистина не се хвърлят както в ЛЕ или ШЛ, но накрая резултата показва кой е бил по-добрия.

fivooo
09.08.2014 01:26

Контролните мачове не ги вземай впредвид. Никой не дава 100% от себе си, а и може да не са играли с титулярите.

Big_Ivan017
08.08.2014 23:21

Грешиш приятел... я си спомни как беше завършил последния мач между Стяуа и Лудогорец, който не беше чак толкова отдавна. *wink*

aleks33333
08.08.2014 21:37

Някой знае ли от къде може да си купя билети за реваншва?

dany99
08.08.2014 22:01

да знам на касата на васил левски

Vudulini
08.08.2014 20:58

До тук бяха Лудогорец,Стяуа са много по-силни.

Rezors
08.08.2014 21:14

Изтръпна ми пръстта от смях след като ти прочетох коментара*lol**smile*

fivooo
08.08.2014 20:13

Според мен в ШЛ влизат: Арсенал, Стандарт, Леверкузен, Порто, Билбао, БАТЕ, АПОЕЛ, Малмьо, Селтик (ще ги вкарат групите, макар са са трагедия) и Стяуа/Лудогорец 50/50.

GrandeBarca
08.08.2014 19:28

Не знам за Наполи-Атлетик 50-50..но Наполи имат по класна селекция Инсинье,Игуаин,Кайехон,Жоржиньо и т.н..Билбао им вза Ерера..а и нямат кой знае каква възможност да купят някой..защото както знаем там имт право да играят само ''баски''..обаче са много корав отбор и Наполи ще трябва да се понапъне много за да изкара плейофа..всички мачове са 50-50..само Арсенал имат някакво предимство така по-голямо..иначе Стандард-Зенит 50-50..Зенит имат мн. по-добри играчи..ама Бояш нещо ме съмнява..сега так ще стане,че тия Селтик ще се мобилизаират и ще влезнат в ШЛ*nerd* ама ще е много интересно в ШЛ...Лудогорец,Марибор,Слован и т.н..Апоел са стар познайник..отбор играл 1/4 финал в Шампионската Лига..то за последните 5 години..от всички отбори в плейофите АПОЕЛ имат най-предно класиране в ШЛ..по-добре и от Арсенал,Наполи,Леверкузен,Селтик

Sottirow
08.08.2014 18:41

Добре как може да отписвате Порто и Наполи ? Кой нормален ще каже че Лил и Атлетик ще ги премахнат .. 101 % Наполи продължава след като бихме Барса 0-1 имаме самочуствието за 1/4 финал в ШЛ ФОРЦА НАПОЛИ *cup**beer*

madridistaaaaaa
08.08.2014 18:09

Бешикташ е фаворит иначе успех на Арсенал,но ме съмнява ,все пак в последно време английските отбори са много слаби и са аутсайдери .

aa2
08.08.2014 20:49

Аз даже мисля, че последния в Турция би бил фаворит срещу Арсенал, все пак английския футбол е много слаб!!! Ехх, колко си прост, приятелю...

Rezors
08.08.2014 18:26

Добре,как Бешикташ ще са фаворити,откъде го измъкна не знам,в Турция да,но Арсенал няма как да отпаднат от Беш иначе ще е голям майтап*joking* Във вторият мач най-вероятно Мертезакер,Подолски и Йозил ще играят,което намалява изключително много шансовете на съседите,а в първият мач може и да стигнат до равен,но имат съвсем малко шанс срещу "Артилеристите"*smile*

TaTa_Martino
08.08.2014 16:37

Ей сега прочетох статията и направо съм бесен не стига че тези мръсни отрепки от Селтик паднаха с 20 на 0 ами и се класират и най-прецакани остават Лудогорец и на всичкото отгоре ми прецакаха фиша оня ден за 200лв и сега тези мошенници от еврофутбола сложили съобщение че продължават да изплащат печалби при резултат 0:2.Направо много се изнервих ще убия някой

scouser_pool
08.08.2014 16:18

Но наистина много са прецакали Легия...разбирам , че не са спазили правилата , ама примерно да ги накажат другата година да не участват в Европа или да играят пред празни трибуни следващите 3 домакински мача+ парична глоба примерно 20 хил. , нещо такова...А за Лил-Порто и Наполи-Атлетик кой мислите , че ще се класира?Лил и Атлетик като че ли са аутсайдери , но имам чувството , че ще се класират

Alexis_Sanchez
08.08.2014 16:45

Порто и Атлетик то е ясно, тоя Бенитез е пълен олигофрен

biancorosso
08.08.2014 16:23

Доста спорно е, но Наполи за пореден път се доказаха като зверските каръци *joking* По-миналата година се паднаха в група с Байерн, Сити и Виляреал, а след това отново с малшанс отпаднаха от Челси след като бяха победили с 3:1 първия мач. Миналата година се натресоха в група с Борусия, Арсенал и Марсилия, а сега отново изтеглиха късата клечка на плейофа.

scouser_pool
08.08.2014 16:12

Абе пичове я се стегнете и стига сте мрънкали...в групите на ШЛ има къде по-силни отбори от тези , които са на плейофа , ние ако Стяуа не можем да бием по-добре да не влизаме...виждам всичките се вълнувате и искате лек жребийй за да влезем в групите , ама целта не е да ни опукат с 6 загуби пак :Д мисля , че Лудогорец ще бие , Стяуа са обикновен отбор като нас

scouser_pool
08.08.2014 17:43

Е кой е споменал класиране...просто така се наплашили всички от Стяуа , че все едно са по-силни от нашия отбор...и естествено , че като влезем в ШЛ трябва да се борим да вземем някакви точки , никой не си и помисля за класиране

tagen
08.08.2014 17:08

целта е просто влизане и взимане на пари следващата година пак същото и чак на 3 като парите от първите две влизания се инвестират може да се мисли за нещо като 2 или 3 място нз от къде тия мечти за класиране напреде в ШЛ (извън групите ) но са МН нереални ние срещу отбори който се класираха 3 в свойте групи базел и валенсия ни пропиляха какво остава за отбори на първите места *lol* това ни е лошото на нас нямаме никва радост и като видим лъч светлина искаме да го превърнем в слънце и като не стане почва критики и т.н. ...

vla666
08.08.2014 15:42

За Легия съм съгласен че неправилно са отстранени...само незнам тоя играч и в двата мача ли е играл...щото предполагам помните как ЦСКА би Ювентус тука и после УЕФА ни наказа със служебна загуба заради предател...ако тоя е играл и в двата мача...закони...

monte_carlo
08.08.2014 15:18

Относно Селтик, това е най-пародийното решение,което съм виждал. Отборът беше тотално разсипан от Легия,с какви очи ръководството на Селтик е подало такава жалба, вместо да се скрият вдън земя. Второ как може подобна жалба да бъде одобрена и наказанието, което е наложено да е остраняване на клуба. Поне правилата да са ясни и да важат за всички отбори. Да кажат при играч без редовна картотека, без значение колко време играе, отборът,който е прибегнал до услугите му ще отпадне автоматично от всякакви надпревари.А то закона се тълкува като в България,ако малък отбор иска подобно нещо срещу отбор с пари,едва ли ще постигне нещо,освен парична глоба в малки размери.

norwich_ajax
08.08.2014 15:38

Пич в случая си прав, но (без да се обижаш) смешно е точно фен на Барселона на роптае срещу УЕФА, защото знаем кой отбор е любимецът на Футболната централа. Иначе е факт, че големите винаги са бутани във футбола и това не от вчера. Ако Тотнъм (например) бяха отстранили Селтик по този начин и Селтик бяха подали жалба УЕФА никога нямаше да я одобри... Колкото от по-голяма и по-силна във футболно отношение държава произхождаш толкова повече ще те слушат, а за държави като България и Полша... теслата и ходи се оплаквай на арменския поп ако щеш. Несправедливо, но факт.

Ginekologa
08.08.2014 15:10

х.й за селтик бе 6-1 падат и ги пускат

za4o
08.08.2014 16:15

Резултата от втория мач се анулира и се записва победа за Селтик с 3:0. От 1-я мач резила е 4:1 за Легия ..... става 4:4 общия , но Селтик имат гол на чужд терен ......

GaLaxY94
08.08.2014 15:00

Целта ще е да отбележат Гол в Първия мач, Стяуа в момента не са чак толкова силен съперник така,че..
В румъния: 1:2, В България: 3:0!!! ДАВАЙТЕ ЛУДОГОРЕЦ!

А относно селтик, гледам, гледам,гледам викам тея как се класираха първия мача паднаха 4:1, втория пак паднаха.. wTF? то със служебна победа били.... С тая си игра Селтик буквално подаряват място на марибор в ШЛ.

RMcF_
08.08.2014 14:52

първия мач е в Румъния на "National Arena" на 19- ти в 21:45, втория на 26ти отново в 21:45, обаче не знам на Васил Левски, или на Лудогорец Арена..

stefanBG111
08.08.2014 15:14

На Васил Левски ще е мача, тъй като Лудогорец Арена все още нямат лиценз да играят мачовете от плейофа на своя терен.

RMcF_
08.08.2014 14:47

в мача на Легия - Селтик 4:1 някакъв хърватин е изпуснал 2 дузпи хаха.. как ли се ядосва сега.. пък ми беше интересно, ако ги беше вкарал и резулатата беше по - различен, дали щеше да има такова наказание за Легия..? не знам аз..

Chelsea86
08.08.2014 14:34

Уефа пак правят глупости...
"През 2010г. имало подобен случай с Дебрецен, но жалбата на Литекс била отхвърлена. УЕФА глобила Дебрецен 15000 паунда за използването на нерегистриран играч, но не регистриран и наказан!!! Дебрецен пледирали, че Петер Мате влязъл в последните 3 минути, които са част от продължението и не повлиял на резултата. И от УЕФА ги уважили"

*wonder**wonder**wonder*

marioooooooo
08.08.2014 14:26

Тъй като не гледах жребия,в първият момент като видях,че казват "На Лудогорец се падна възможно най-трудния съперник" си помислих,че сме се паднали срещу Легия Варшава,а то се оказа,че тея боклуци от ФИФА са дали служебната победа на Селтик :@@@@ .Защо се ние трябва да се прецаканите......Искаше ми се Легията с 5-0 да бяха били тея ботушари,та да видим дали и 3-0 щеше да им стигне....или поне на нас да се бяха паднали,щом ще ни местят .Се пак не се натъкнахме на отбори като Ред Бул и Апоел,защото еврейте винаги са били силни,другите дали ще се падне Стяуа,БАТЕ или Селтик все е 20.
*cry**cry**cry**cry*

fivooo
08.08.2014 14:13

Не знам защо толкова подценявате Стяуа. Те са най-опитния отбор от всички, а румънското първенство винаги е било по-силно от българското. Вярно е, не непреодолими, но вие ги изкарахте едва ли не отбор от Андора.

Rezors
08.08.2014 14:10

[@link http://www.romanian-football.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9474&catid=109&Itemid=225]
Аахахахахахахах,вижте ги тия,бе!!!*lol**lol**lol*

monte_carlo
08.08.2014 14:00

Da ne забравяме,че едваа отстраниха гранда АКТОБЕ в миналия кръг, пътници са отвсякъде тия Стяуа *smile*

gL_Manekena
08.08.2014 13:59

Успех на Лудогорец! А някой знае ли кога ще се играят мачуити? :д

RMcF_
08.08.2014 13:53

чета по румънските сайтове коментари.. те тия си мислят, че ще ни отвеят с разлика.. "тия сме ги смазалии", "Хелло Чемпийнс Лийг", "супер жребий", "мачкаме ги тия".. ще видим ние тая работа..

Rezors
08.08.2014 14:00

Румънците са тъпи по природа*smile* В кой сайт го чете?

monte_carlo
08.08.2014 13:55

Румънските отбори не са по-силни като класа от българските, не знам как ще смажат Лудогорец *smile* 1-1 в Румъния и 2-0 в България за нашите, от сега виждам резултатите.

monte_carlo
08.08.2014 13:52

Стяуа едва ли са много по-добри от Партизан, според мене си заминават, от всички поставени Лудогорец можеше да отстрани всички,без Арсенал,ако е имало шанс да се паднем с тях. Другите отбори не са по-силни от непоставените.Може би БАТЕ щеше да са най-лекия съперник с оглед на много слабите им мачове напоследък.

fivooo
08.08.2014 13:50

Арсенал - Бешикташ*lol* Арсенал ако не изтеглят най-лекия жребий, няма кой друг да е.

kolio_vg
08.08.2014 13:46

Абе има съмнително в цялата история,ама и от Легия са си виновни правят евтини номера,хем знаят какви клепари са в УЕФА. Жребия е приемлив,не съжалявайте,плюс това втория мач сме в България. Двубоя е отворен за всичко.

battRado
08.08.2014 13:45

Селтик, мишкарите, по-добре да се отказват, че и Марибор ще им напълнят кошницата *thumb_up*

monte_carlo
08.08.2014 13:45

Aе честно казано Стяуса са от класата на непоставените отбори,с които можехме да се паднем, така че не виждам чак такава трагедия от това,което се случи. Не сме изтеглили някакъв невиждан гранд. Успех на Лудогорец, имат силите да отстранят Стяуа *smile*

Rezors
08.08.2014 13:44

Леле все познати отбори!*lol* Между другото Лудогорец пътуват повече до София отколкото до Букурещ*lol*Дано да успят да ги отстранят,вярвам,че имат силата да влезнат в Групите!Мисля,че мачовете са 1:1 2:1*smile*

Garrincha
08.08.2014 13:39

Мамицата им мръсна на алчните помияри от УЯФА , пак нагласиха шотландските дървари от Селтик ( и на тях мама им мръсна ) ! Нищооооо , УСПЕХ ЛУДОГОРЦИ на пук на душманите ! Ще смачкаме и шибаните мамалигари ( и на тях мама им мръсна ) !

Rezors
08.08.2014 14:01

Точно така*smile*

Garrincha
08.08.2014 14:00

На всичко ,що няма чест и достойнство , а е само алчно и просто - МАМА МУ МРЪСНА !

Rezors
08.08.2014 13:45

Изобщо има ли някой, на които майка му да не е мръсна!*lol*

biancorosso
08.08.2014 13:35

Парадокс е, че на разградчани ще им е по-близо да пътуват за гостуването, отколкото за домакинството*joking**joking**joking*

georgi.marinov.98284
08.08.2014 13:33

Ревахме за други отбори и накрая хванахме дедовия.Иначе тия румънци можем да ги отстраним

ivanrealmadrid1
08.08.2014 13:30

как така още никой не е написал , че жребия е нагласен против българите ? е как нали ни се падна лесен съперник така няма проблем

caramell
08.08.2014 13:30

Наполи - Билбао е гвоздея в програмата!

MeToDueB
08.08.2014 13:29

И какво .. със сигурност жребия е по-лек от миналогодишния с Базел, а относно фактът, че е по-добре да отпаднат от Стяуа, отколкото да берат срам в ШЛ .. ако са недостойни ще отпаднат, ако са достойни ще се класират в ШЛ, ще видим, според мен имат шанс 60/40

simon_66
08.08.2014 13:27

Супер! Този път имахме доколкото може да се нарече късмет с жребия!Всичко без АПОЕЛ и Залцбург беше отлично като съперник.Предпочитах БАТЕ или Селтик,но и Стяуа не е лош,най-малкото защото играхме наскоро контрола с тях и ги разбихме откъм игра,положения и г/д като резултат!Това естествено не трябва да ни заблуждава-ще стават истински балкански битки.Шансовете към този момент са 50:50 и е супер,че първият мач сме гости.Важно е да отбележим попадение и да играем както срещу Партизан-да владеем събитията на терена!Успех Лодогорец!!!

biancorosso
08.08.2014 13:27

РБ и АПОЕЛ бяха по-тежки, а Селтик и БАТЕ по-леки. Приемлив жребий.

RMcF_
08.08.2014 13:19

един друг псевдо спортен сайт ръсят глупости, че Лудогорец се е натресъл на най - тежкия съперник аахахаха.. нека да видим дали ще гъзиме румънчетата.. очаквам още първия мач да ги отказваме ..

enrique
08.08.2014 13:16

Определено си имат шансове и дано да успеят - за мен двата отбора са равностойни. Хубавото е, че пак с трепет в сърцата ще очакваме мачовете в Европейските турнири на Лудогорец. Аз лично нямам търпение *smile*

chazyyy
08.08.2014 13:13

Ще ги тупаме гадните румънци. Не са непреодолими *smile*

RMcF_
08.08.2014 12:46

всичко без Залцбург имаме или 50/50 шанс или 51/49 за Лудите ...

RMcF_
08.08.2014 12:50

да не дава Господ.. важното е, че жребия ще се тегли в гранда Нион ;д може и да изкараме късмет

123321
08.08.2014 12:49

На мен ми се струва, че ще ни се падне Ред Бул.

gL_Manekena
08.08.2014 12:46

Айде да е Селтик, да видим как Уефа ще ги бутне нагоре като ги надупим *wink*

RMcF_
08.08.2014 12:45

навсякъде мразят България тва еееееееееееееееее..

Deco_Sneijder
08.08.2014 12:45

Понеже разбрах нещо за Селтик че са ги върнали и ние можем да се натресем сега на по-сериозните съперцини...е нека е на Селтик тогава *wink* Да им видим сметката и ние както и Легия *smile*

RMcF_
08.08.2014 12:42

Селтик без проблем ги гъзиме, същото важи и за Стяуа.. Апоел са приемлив отбор.. иии надявам се да не оцелим каръка с Залцбург, че те ще ни гъзят яката хахах..

Manchester_Red
08.08.2014 12:40

Всичко е нагласено, същото се случи и с мача Литекс - Дебрецен, когато играч на унгарците беше наказан, но го пуснаха последните минути, но тогава Дебрецен се отърваха само с глоба, а тука случая е идентичен и ги отстраниха... УЕФА е мафия! Винаги са играели против българските отбори, ако бяхме от поставените бяхме на 80% в ШЛ, а сега шансовете ни са много малки...

gL_Manekena
08.08.2014 12:44

Е за тва на някой от мачовете в Сф, всички с Плакати UEFA - MAFIA! *evil*

lazera0
08.08.2014 12:39

Ей тва е сайт има 20 минути до жребия, а тия още не знаят къде се намират

lazera0
08.08.2014 12:44

Дреме ми на дедовия

BuTaMuH_C
08.08.2014 12:40

изобщо не отварям въпроса,защото не се случва за първи път ;д свиквай

BuTaMuH_C
08.08.2014 12:37

само да не е Ред Бул,другите са приемливи - Стяуа ако не се лъжа ги бихме в подготовката,за АПОЕЛ съм 50 на 50,БАТЕ можем да ги отстраним,а за Селтик да не говоря..толкова са слаби сега,че ако не ги бием сега няма кога,но да,както казах в една друга тема,а вие ме нападнахте - български отбор късмет в Европа през близките години кога е имал

John_Jameson
08.08.2014 12:37

МАФИЯ!!!! Защо бутат тия слабаци от Селтик напред?!!

RMcF_
08.08.2014 12:38

до колкото разбрах Легия са пуснали наказан играч в мача с/у Селтик за тва.. :@@ ся да ни се пада Ред Бул и да сваляме гащите..

biancorosso
08.08.2014 12:25

Айде - край. Сега ще се падне някой измежду Ред Бул, Селтик, Стяуа, АПОЕЛ Никозия или БАТЕ. Нямат шанс Лудогорец срещу който и да е, освен Селтик.

simon_66
08.08.2014 12:39

Ти сериозно ли?Нямали шанс срещу никой от тези отбори....БАТЕ Борисов не са нищо особено като форма към този момент и са преодолими.Стяуа ги победиха в контролен мач(даже ги смазаха откъм положения и 4:2 не отговаряше на показаното на терена).Селтик се видя на какво ниво са!АПОЕЛ Никозия и Залцбург са малко по-лошите възможни опоненти,но не и невъзможни!Вярвайте докрай в Лудогорец!

simon_66
08.08.2014 11:30

Олборг е отборът с най-нисък коефициент от непоставените и със сигурност е най-желаният съперник(около 300 позиция са като клубен коефициент в Европа-близо 200 позиции зад Лудогорец)!!!А на този етап това е гигантска разлика в класите.Олборг няма кой знае колко общо с онзи отбор 2008 година,който влезе в групите на Шампионска лига и е съставен почти на 100% от датски футболисти(нещо като политиката на Партизан имат).Абсолютно желан съперник са,със скромен състав,а отстраняването на Динамо Загреб не е чак такава изненада,при положение че видяхме що за отбор са Динамо миналата година.Малмьо също е сред желаните съперници-гледах първия мач между Спарта Прага и Малмьо и мога смело да твърдя,че шведите се отърваха от пълен разгром и загубата с 4:2 беше супер незаслужена.Като за шведи имат необичайно слаба защита и можем да ги отстраним супер лесно,ако не загубим в Швеция.Звездата им е бившият футболист на Вердер Бремен Маркус Розенберг,но и той вече не е същият -ходи къде ли не под наем,за да се завърне накрая в Швеция,а и си е на години-31-32 годишен е.Никак не лош вариант са! Слован Братислава също са приемлив съперник-щом ги отстранихме миналия сезон,защо да не го направим и този...така и така ни се падат постоянно познати отбори(Динамо Загреб,Партизан,сега може и Братислава *joking* ).Дано съдбата не ни обърне гръб и не ни прати с Легия или Марибор.Словенците придобиха турнирен опит последните сезони,а и Безяк ми се струва,че някак си вътрешно няма да се чувства комфортно да играе срещу сънародници,а той ще е ключова фигура в плейофите за Лудогорец.Легия са много странен отбор-ако нямат ден могат да загубят и с разлика във Варшава(странна загуба допуснаха от Ст.Патрик в самото начало с 1:2),но могат и да надиграват по-силни от тях съперници.Определено нежелан отбор са! Всичко без Легия Варшава ще е супер,но след като съдбата ни обърна гръб в един куп жребии(натресе ни се най-трудният съперник-миналата година на този етап Базел,тази също изтеглихме най-силният съперник-Партизан)..дано този жребии имаме късмет и да се падне Олборг!

lazera0
08.08.2014 12:23

Официално: УЕФА изхвърли Легия и върна Селтик в ШЛ, Лудогорец - непоставен

biancorosso
08.08.2014 11:06

А ако влезнат в ШЛ Лудогорец им пожелавам група - Байерн, Юве, Ливърпул, Лудогорец. Ще спечелят неимоверно много пари от ТВ права, а и в 3-те домакинства съм 100000% сигурен, че националния стадион ще е препълнен, защото знаем колко са феновете на тези отбори в България. Така само от ТВ права и билети Лудогорец ще избие рибата. А ще видим и къде сме реално, сравнени с най-големите в Европа.

biancorosso
08.08.2014 11:02

Аз пък мисля, че Олборг и Малмьо са най-опасните отбори. Шведското и Датското първенства са класа над нашето, а Малмьо и Олборг станаха шампиони при това по убедителен начин. Вижте какви отбори играят в Швеция - Гьотеборг, АИК, Елфсборг, Хелзингборг - все силни отбори а Малмьо ги премаза миналата година. В Дания положението е същото - Копенхаген, Брьондби, Есберг и т.н. Да не говорим, че скандинавските отбори са много добре подготвени физически, играчите им са много високи и снажни. Мисля, че това ще е най-лошия вариант за Лудогорец. Легия също са силни, но мисля, че са по-добре от скандинавците. Определено най-добрия съперник е Слован, които Лудогорец отстраниха миналата година без много зор. Марибор също са доста под Лудогорец като класа в момента. Така че Маибор или Слован с гостуване в първия мач, ще е мечтаният жребий.

biancorosso
08.08.2014 11:09

Ами пожелавам им лек жребий на плейофа, точно за да могат да влезнат в групите, което ще е голям престиж за България, а и ще видим големи отбори на живо в София *smile*

MeToDueB
08.08.2014 11:05

няма смисъл .. по-добре най-тежкия жребии, ако имат място в ШЛ да го докажат, иначе няма смисъл, по-добре да си идат в ЛЕ и това е ... сметкаджииски работи съм сигурен, че специално този отбор не прави, така както правеше Левски преди време, като им се падна служебно 7-мия Киево и после какво стана 1-17, срам и резил, и все пак играха срещу шампионите на страните Барса, Челси и Вердер, сега положението би им било по-лошо, опитваха да се натиграват

MeToDueB
08.08.2014 11:02

Не съм фен на българското първенство, но не сте прави да казвате, че е пародия. По принцип последните 10 години сме в абсолютен застой, но от 2-3 години се забелязва някакво израстване .. това, че софииските отбори изпадат от тази класация, не значи, че на другите места не се играе хубав футбол. Има мачове, които стават големи битки и като цяло футбола в цяла Европа израства. Смеем се на Зимбру, Бате и т.н., но нали си спомняте и с Бате какво стана и кои отбори успяха да бият в ШЛ, така че .. навсякъде пара играе

MeToDueB
08.08.2014 11:00

Олборг, Марибор и Славия са лесно преодолими. Не знам как Олборг остраниха Загреб в интерес на истината ... Но дори и другите са преодолими. Ако не могат да отстранят Легия Варшава, за какво да влизат в групите на ШЛ, да направят като не Левски постижението ли .. ако са достойни за този турнир трябва да отстранят и най-тежкия отбор в жребия, там по-леки няма да има

georgi.marinov.98284
08.08.2014 10:42

Абе много сериозни отбори са тука,Селтик колкото и да са зле Легия си ги думнаха преди 2 години същия този Селтик надигра Барселона.Олборг също не са за подценяване отстраниха Динамо Загреб а преди години мисля че изкараха равен с Ман.Юнайтед на Олд Трафорд такаче не са за подценяване.Успех при жребия

mostoles
08.08.2014 02:07

ама вие всички,верно ли си вярвте,че на Лудогорец ще е лесно срещу Легия,Малмьо или Олборг?Къде игрят Лудогорец,къде играят тези три отбора...говоря като качество на местните първенства.
Казвате Легия,отстранили някви си Селтик (който били слаби според вас) а тоя Селтик не пропускаше участие в ШЛ до този сезон,от не знам колко години.
Млмьо уж били приемлив съперник (според повечето от вас) но видиш ли,те отстраниха Спарта Прага,който са чехи,а тамошното първенство е на светлинни години от нашето,апропо,шведското първенств е много по-силно от родната ни джунгла,наречена "А група".
Олборг?....момчета,това е Дания,същата тази Дания,в която участва ФК Копенхаген (тим който миналата година стоя като отлично с тимове като Юве,Галатасарай и Реал Мадрид в ШЛ) както казва Хамлет "Има нещо гнило в тази Дания".
Нека не летим в небесата след победа с 4-0 над Дюделанж от Люксембург и две рвенства с Партизан (който с човек по-малко си ни надиграха в Белград)а да стъпим здраво на земята и гледаме по-реално на нещата,късмет на Лудогорец в жребия и нека по-добрия да продължи.

angel.bonev.908
08.08.2014 10:39

А същите тия Спарта Прага си бяха нагъзени от Лудогорец миналата годиина, макар и в контрола. Копеленхаген нито са някакви супер звезди или са мега добрия отбор, просто излязоха надъхани срещу Ювентус и Реал, а от друга страна тия два отбора ги подцениха доста..... Не са извънземни тия отбори срещу които могат да се паднат Лудогорец. Вярно е, че са добри, но ако Лудогорец излязат надървени, и играят тяхната си игра и не се отпускат, със сигурност накрая ще се поздравят с успех.

Big_Ivan017
08.08.2014 06:15

Съгласен съм със сравнението на първенствата на тези отбори с нашата А група... която както казваш наистина си е пародия на футбол, но пък според мен едно нещо вероятно не ти е направило впечатление миналата година когато Лудогорец играха в ЛЕ и това е че те не се издъниха срещу отбори, срещу които всеки един друг отбор от А група би се издънил... Лудогорец нямат нищо общо с останалите отбори от А група в момента и лично аз вярвам че ще се класират! *smile*

fivooo
08.08.2014 01:45

До коментар [@comment 1680190] от [@user PIKASSO]:

Освен теб, не виждам друг да говори за тях.

devil4eto
07.08.2014 23:40

Щом са дошли до тука - значи могат да играят футбол. Никой отбор не е за подценяване. Вижте какви отбори са отстранили, Малки отбори и слаби вече няма. Всички са на портата на Шампионска лига - това си е като финал за всеки отбор. Легия да не е - според мене най - опасния отбор + Малмьо!

drg
07.08.2014 20:12

Мале паднем ли се с Легия ще е кошмар ...

fivooo
07.08.2014 18:41

Според мен най-лекия съперник е Олборг, а най-тежки са Легия и Марибор. И двата отбора отдавна търсят класиране в ШЛ и ако им се падне Лудогорец, то жребия за тях ще е лек и няма да искат да изпуснат възможността.

Manchester_Red
07.08.2014 16:54

Дано ни се падне Олборг, Марибор или Слован, защото изглеждат по-преодолими съперници от Малмьо или Легия, но ще видим, все пак успех на Лудогорец, според мен те вече с единия крак са в ШЛ !*beer*

ReDeViL666
07.08.2014 16:29

Жребия за плейофите на ШЛ е утре 08.08 от 13 часа и ще бъде излъчван по Евроспорт. За ЛЕ е от 14 часа.

tagen
07.08.2014 15:57

жалко че махнаха Стойчо заслужаваше да вкара отбора в ШЛ защото за тия 3 седмица никой треньор не може да промени играта на който и да е отбор даже един Градиола му трябваха около 4-6 месеца да прецака играта да баерн *lol*
а тези който мислят за съперници в групите по добре да е от рода на Барса -Борусия-Ман сити - и лудите ще вземат мн мн мн пари от тиви права билет и още мн защото се видя даже и като отбори като Валенсия(който са средно ниво и са 3 тогава в групата )нямаме шанс и това ще е до тогава докато не се появят още поне 3 отбора като лудите и първенството ни стане мн по различно от към игра ...

TheSharK
07.08.2014 15:32

Всички отбори в шампионския поток на плейофите са сравнително равностойни. Знаем на какво са способни Лудогорец, ако играят добър футбол ще преодолеят плейофите без значение съперника, ако играят слабо както в някои от мачовете напоследък, то тогава могат да отпаднат и от Слован без проблем. Всичко зависи от тях, жребият е без значение *wink*

RoSKo0o0
07.08.2014 15:27

Както миналия сезон бяха непоставени Лудогорец и направихме изненади... така може и някой от непоставените да са в същото положение. Стига сте гледали субективно върху ситуациите, не само във футбола.

RoSKo0o0
07.08.2014 15:10

Алоооооо... пичове??? Пак ли почнахме по български да класираме и очакваме много от някого? Айде, моля ви се... бъдете реалисти. Лудогорец не е страшилище. Отборите от непоставените изобщо не са слаби.. вие ги изкарахте егати и .... точно тези слабаци отстраниха доста по-силни отбори както този сезон, така и миналия... направо ми писна, защото ако Лудогорец отпадне старата песен на нов глас ще пеете пак, че сме нямали футбол и т.н. Гледайте реално на нещата. 50/50 е всичко... откъде го вадите това самочувствие нз.

MeToDueB
07.08.2014 13:38

Искам да гледам Манчестър Юнайтед в България, дано влязат в ШЛ и си пожелавам Ман Ю, а другите да са по-слаби два отбора

tishooobg
07.08.2014 21:11

Оправи ми деня *lol**lol*

asc_
07.08.2014 15:39

Разбира се, надявам се, че се шегуваш и ни тролваш тук всичките да се смеем - предполагам, че наистина е така, защото в противен случай положението е наистина трагично *lol* Искрено вярвам, че се шегуваш *lol* Ти като оная от мис национален отбор, дето вика, че България ще играе финал на световното срещу Манчестър Юнайтед. *lol*

fivooo
07.08.2014 14:18

*joking**joking**joking* Сериозно ли?

kolio_vg
07.08.2014 13:59

Поне мечтите са безплатни

VivaLaFootball
07.08.2014 13:55

Сори, че ти развалям мечтите, ама Ман Юнайтед няма да играят в Европа тая година! :Д

VivaLaFootball
07.08.2014 11:51

Пичове, само не бързайте с тия групи. Може да са по-лесни съперниците, но няма да се дадат без бой, така че до групите на ШЛ има още много път за извървяване. И на мен много ми се иска да видя български отбор в най-силния турнир, но не смея да бързам.

aa2
07.08.2014 11:22

Не мога да разбера защо повечето се плашите от Легия.Какво направиха те, че станаха толкова страшни?Отстраниха анонимници и един изключително сакат Селтик, който е пред разпадане.Това, ако е страшилище то просто няма смисъл Лудогорец да излизат за какъвто и да е мач повече!
Пожелавам им възможно най-трудния жребий и класиране в групите, защото така ще докажат, че не са там просто заради късмета си, а заради качествата си!

norwich_ajax
07.08.2014 11:05

Иначе ми се иска да видя Арсенал или Аякс в София, но това ще е тежък жребий.

norwich_ajax
07.08.2014 11:04

Аз им пожелавам ако влезнат една група: Порто, Шахтьор ( които заради проблемите в Украйна в момента не са толкова силни), Олимпиакос, Лудогорец и мисля, че може и на 1/8 финал да ги видиме а тва вече ще е нечуван успех.

kolio_vg
07.08.2014 09:23

Говореше се,че ако Лудогорец отстрани Партизан ще вземат 2 100 000 евра. Не е лошо Домуза да влезне в съблекалнята с пощенски пликчета и да раздаде на играчите известно неизвестни суми с обещание при влизане в групите те да нарастнат драстично. Просто при тоя колектив сработен само парите може да ги навият да направят подвига.Справка Левски преди години,имаха отбор и колектив,парите просто беха допълнението което ги накара да си повярват и влезнат. Успех им желая,зад тях съм !!!!!!!!

gL_Manekena
07.08.2014 09:08

По-добре тук малко по-силен съперник за да натрупат още самочувствие, защото ако мислят че тези отбори са силни, само да влезнат в групите и ще разберат за кво иде реч.Така че никво ниско, горе главите и смело с 2-та крака който и да им се падне, раздаване на 101% и тва е.България е с тях!

bacardy_breezer
07.08.2014 08:38

Но като цяло огромен късмет, че отпаднаха Селтик и Динамо Загреб, че в противен случай като гледам поставените отбори, нямаше да имат много шанс Лудогорец. Мисля, че ако се падне Слован 100% Лудогорец влиза в ШЛ. Марибор и Олборг също не са кой знае какво. Само с Малмьо и Легия може да имат проблеми.

bacardy_breezer
07.08.2014 08:27

Най-лекия съперник е Слован Братислава. След това е Олборг, после Марибор, Малмьо и най-тежки са поляците според мен,

lfc_991
07.08.2014 08:22

Всички тези отбори са преодолими , дано тази година вече Лудогорец влезне в ШЛ...

wikingrusse
07.08.2014 07:50

Не знам за вас , ама това което видях от мача със Партизан във Белград , а и първия на Лудогорец , не стояха добре , но късмет имат признавам , БЕЗЯК беше неузнаваем нищо общо със миналия сезон , добре че сръбския му помогна и оня младок му се върза на провокацията , иначе лудите отиваха на резил , Партизан е отбор от нашата черга по-класа го сравнявам със СЛАВИЯ , а във две срещи не успяха да победят , вярно е турнирен резултат , но следващият съперник който и да е той със сигурност ще е по-добър и определено ще им трябва нещо повече от късмет.
ХУБАВОТО Е че отново ще имаме отбор във ЕВРОПА до нова година , а това на фона на останалите е много голям успех .

tiferich
07.08.2014 06:44

Нека се паднат пак Слован Братислава и сме в групите *smile*

scouser_pool
07.08.2014 04:57

Много лесни отбори...още от пролетта повтарям , че Лудогорец трябва да влезе в групите на ШЛ или ще е резил...просто е много лесно за шампионските отбори от малките футболни страни да стигнат до плейофа , а тези отбори горе със сигурност са по-слаби като класа и инвестиции от Лудогорец

Big_Ivan017
07.08.2014 03:03

Според мен ще е добре да ги изтеглят с Олборг, Марибор или Слован Братислава... от изброените Малмьо са най-тежък съперник, но според мен и през тях може да се мине! Дано се класират в ШЛ, истина е че шанса им няма да е толкова голям колкото беше в ЛЕ, но все пак ще е хубаво да видим български отбор в ШЛ! *smile*

The_Magic_10
07.08.2014 01:42

Смятам,че след като са с 3 поредни титли и през миналия сезон стигнаха 1/8 финал в Лига Европа и ние трябва да повярваме малко в тях не ние от другите ,а и другите от нас! Сега е шанса! Пробив или нищо.

stefanBG111
07.08.2014 01:02

По скоро те трябва да се плашат от нас, отколкото ние от тях. Дано Лудогорец влезнат в групите на ШЛ и съм сигурен, че ще се представят достойно. И какво като ни се падне Легия те трябва да се притесняват от нас, отколкото ние от тя,х вие ги изкарахте някакво страшилище, били Селтик, които просто са в плачевна форма, а и няма как да е при положение, че липсва конкуренция в шампионата. При положение, че бихме миналата година отбори, като ПСВ и Лацио, защо да не бием Легия.

Crissstiano
07.08.2014 00:30

Сега е моментът да направят пробив. Само като си помисля какви мачове ни очакват при евентуално влизане в групите на ШЛ ...

BuTaMuH_C
07.08.2014 00:18

представете си Лудогорец да влязат в групите и групата им да е - Реал/Байерн/Барса (от 1 урна) , ПСЖ (от 2 урна) и Ливърпул (от 3 урна)

luis_nani17
08.08.2014 09:52

Ако с тези отбори се паднат и 3те мача ще ги гледам в София :Д

vla666
08.08.2014 00:16

Вии сте ясни...*smile*

MitkoSh
07.08.2014 09:44

Брат аз се надявам на такава урна,за да можем да изгледаме големите отбори тук в БГ *wink* да не бия толкова много километри и евра *wink*

BoB_i_leshta
07.08.2014 02:48

Трета са заради отсъствието на МЮ ,Валенсия ,Лион ,Интер ,Тотнъм ,Севиля ,Марсилия и Рубин от ШЛ . Стават 21-22 по коефициент.

asc_
07.08.2014 01:44

Сигурен ли си, че Ливърпул няма да в четвърта урна и те ? Потвърдено ли е, че ще са в трета? Питам съвсем сериозно, защото знам, че се смятат последните 5 години представянето май, а те отсъстваха от ШЛ. От друга страна играха в Лига Европа, така че може би и от там имат точки? На мен наистина ми е интересно в коя урна ще са пуулци? *smile*

komara92
07.08.2014 00:55

Мани ние имахме тоя ш*бан късмет 2006 когато ни вкараха 17 гола и вкарахме 1 *lol*

golemiq_geshan
07.08.2014 00:33

Лудогорец не може да се оплаче от липса на късмет в Евротурнирите и тази и миналата година , а и след въвеждането на шампионски поток за тези плей-офи в Шампионската лига е далеч по - лесно БГ отбор да попадне в групите и въобще шампион на по - слаба страна , защото ако беше както преди и всички отбори се делят на коефицент и се натресеш на отбор от Италия Англия или Испания и просто отлиташ , докато сега със шампионския поток леко и тънкажно ги подминаваш ... Ако лудогорци не бяха поставени за плей-офа възможните съперници щяха да бъде Бате , Стяуа , Апоел Никозия и Залцбург , които също не приличат на Арсенал , Атлетик Билбао , Байер Леверкузен и Наполи ..

psychosociall
07.08.2014 00:28

има си и хубава страна ако стигнат до групите и се паднат с някои от тези отбори.. ще можем да ги видим в България! *lol* иначе късмет на орлите *smile*

RMcF_
07.08.2014 00:28

е що, Лудогорец миналия сезон изкараха късмет в ЛЕ, що да не имат и ако се класират.. ще видим ;д

BuTaMuH_C
07.08.2014 00:23

не съм казал,че със сигурност ще влязат (стискам палци) ;д и разбира се,че не им го пожелавам този кошмарен жребий,въпреки,че като знаем късмета на българските отбори ще е нещо от този род

RMcF_
07.08.2014 00:20

мноо си гаден ве .. ;д изчакай да видим плейофа, тогава да мислим за групите *smile*

Rezors
07.08.2014 00:17

Само Легия може да ги победят,аз лично имам лошото чувство,че точно те ще ни се паднат,дано да греша и да ни се падне Слован или Малмьо,които са име,но Лудите може да ги опнат*beer**beer*

knoxville68
07.08.2014 00:25

и аз така мисля

fivooo
07.08.2014 00:14

Ако искат да играят в групите, не трябва да се плашат от никой.

BuTaMuH_C
07.08.2014 00:03

само не Легия..другите ми се струват по-преудолими (да - Малмьо са име,но Лудогорец може да отстрани и тях)